• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 23:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn sociale en communicatieve skills verpesten het weer eens, greeeaaaat.


    Slightly drunk.

    Please, don't wake me up,
    I might sleep forever
    Cause the sun shines cold on me
    Again

    I don't want to see the light of day
    Tomorrow won't be okay


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mijn inbox is eenzaam.

    Ik wil niet ondankbaar zijn en het is natuurlijk al fantastisch dat mensen mijn verhalen überhaupt lezen, maar ik wilde echt graag weten wat mijn lezers van dit hoofdstuk vonden. Misschien haten ze het wel gewoon.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb zin om te zwemmen morgen, eens even kijken of mijn beste vriendin tijd heeft xd
    Mijn hoofd moet effies leeg.

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 23:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    vandaag was zooo awesome, ik voelde me wel even like gossip girls in de limousine :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil weg van huis.. Naja, ik hoef alleen vannacht te overleven. Dan ben ik een dagje weg en daarna is het maandag en dan kan ik uithuilen bij mijn mentor. Ik haat het dan ik zo'n emotioneel wrak ben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Quizlet is gevuld met prachtige mensen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    Quizlet is gevuld met prachtige mensen.

    inclusief jij

    Yeeaasshh, ik heb grade S gehaald met Syndra :3

    Heb je dat ooit, dat je mensen tegenkomt waarmee je heel graag vrienden wil zijn, of op zijn minst een of andere band mee op kan bouwen, mee kan praten, mee kan lachen, gewoon omdat je bepaalde mensen bewondert. Dat je soms mensen tegenkomt waarvan je denkt dat jullie echt iets leuks zouden kunnen hebben, en soms is diegene daadwerkelijk speciaal, maar soms ook alleen in jouw ogen, en dat je gewoon op ze af zou willen stappen, jezelf voorstellen, met ze in gesprek gaan, het beste van je laten zien...
    Maar dan ben je niet goed sociaal, introvert, misschien zelfs flink verlegen, en je vind jezelf maar een puinhoop en denkt dat dingen toch op niks uit gaan lopen en jij bent maar een beetje vreemd, vaag wezen dat toevallig bestaat maar niet in andermans ogen op zo'n zelfde manier bijzonder kan lijken...
    Ach, ach.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blades schreef:
    (...)
    inclusief jij


    You are too sweet thanks c: Al voelt het op moment even niet zo. Het voelt eerder alsof iemand met een roestige vork in mn hart heeft staan prikken :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Van alle plekken die vrij zijn om op de bank te gaan zitten, ga je naast mij zitten. Dat is nog tot daar aan toe, maar ga dan niet als een onbeschofte weetikveelwat met je bek los chips vreten. Ik word hier echt helemaal kriegel van (cat)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Kent iemand dat programma van een ijsbeer die een eiland bestuurd? (cat) Please zeg me dat ik me dat niet heb ingebeeld.

    Edit: Nope, ik heb het gevonden! Noah's island.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 1:02 ]


    What would Emma do?

    Are you kidding me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natuurlijk Shania, denk je alles op een rijtje te hebben, gebeurd dit..


    — Inner peace, it's hard to find. —