• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 23:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Morgen/straks mijn haar verven omdat ik dit grauwe rood nu saai vind. Rood is ook een lastige kleur om mooi te houden. Nu weer eens bruin proberen na 8 jaar.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 1:29 ]

    Lawl, op deze manier ga ik niet meer in slaap komen. Wie komt me vergezellen? (Al hoop ik dat ik nog wel in slaap ga vallen..)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    Lawl, op deze manier ga ik niet meer in slaap komen. Wie komt me vergezellen? (Al hoop ik dat ik nog wel in slaap ga vallen..)

    Ik. Ik kan ook niet echt slapen ofzo (cat)
    Al fa ik zo toch weer proberen of ik kan slapen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 1:37 ]

    Salamon schreef:
    (...)
    Ik. Ik kan ook niet echt slapen ofzo (cat)
    Al fa ik zo toch weer proberen of ik kan slapen.


    Succes c: Ik ga denk ik maar wat lezen en hopen dat ik dan moe wordt ofzo


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Succes c: Ik ga denk ik maar wat lezen en hopen dat ik dan moe wordt ofzo

    Dank je ^^
    Jij ook succes met proberen te slapen (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 1:46 ]

    Heuj, ik slaap nog niet..

    Nou, dat was verrassend niet-vreselijk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Flowey schreef:
    Heb je dat ooit, dat je mensen tegenkomt waarmee je heel graag vrienden wil zijn, of op zijn minst een of andere band mee op kan bouwen, mee kan praten, mee kan lachen, gewoon omdat je bepaalde mensen bewondert. Dat je soms mensen tegenkomt waarvan je denkt dat jullie echt iets leuks zouden kunnen hebben, en soms is diegene daadwerkelijk speciaal, maar soms ook alleen in jouw ogen, en dat je gewoon op ze af zou willen stappen, jezelf voorstellen, met ze in gesprek gaan, het beste van je laten zien...
    Maar dan ben je niet goed sociaal, introvert, misschien zelfs flink verlegen, en je vind jezelf maar een puinhoop en denkt dat dingen toch op niks uit gaan lopen en jij bent maar een beetje vreemd, vaag wezen dat toevallig bestaat maar niet in andermans ogen op zo'n zelfde manier bijzonder kan lijken...
    Ach, ach.


    Ja, oh mijn God. In ieder geval dat eerste deel. Mijn probleem is niet zozeer dat ik mezelf een puinhoop vind, want over het algemeen mag ik mezelf redelijk, maar dat ik vaak gewoon geen flauw idee heb wat ik moet zeggen, want mensen die ik niet of nauwelijks ken wil ik niet zomaar lastigvallen met een spam aan onzinnige berichtjes of willekeurig gesprek uit het niets. :'D
    Ik weet dat het honderd keer simpeler klinkt dan het in de praktijk is, maar het beste wat je kunt doen is meestal er toch gewoon voor te gaan, als je die kans krijgt. We zijn allemaal een beetje vreemde, vage wezens diep vanbinnen, en we vinden het allemaal fijn als er iemand is die interesse toont in wat we te zeggen hebben. Dat is nooit een slecht begin.



    Helicoprion schreef:
    Kent iemand dat programma van een ijsbeer die een eiland bestuurd? (cat) Please zeg me dat ik me dat niet heb ingebeeld.

    Edit: Nope, ik heb het gevonden! Noah's island.


    Als het een hallucinatie was, was het in ieder geval een gedeelde, want dat keek ik ook altijd. Oiski poiski. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Van trappen vallen door de regen blauwe plekken
    droge mond sigarettensmaak blijven vallen
    volle bus lege stoel naast me en ik mis je


    i put the fun in funeral

    Misschien had ik toch beter alcohol kunnen pakken want dan had ik nu waarscjijnlijk geslapen in plaats van dat ik nu wakker ben en baal van mijn leven.


    26 - 02 - '16

    Huilend wakker worden omdat je droomde dat je vroegere beste vriendin zich teveel zorgen om je maakt en daarom geen contact wil, wat ik van haar verloofde moet horen.

    Elke keer als ik over haar droom moet ik huilen in mijn droom en huil ik ook echt. Ik moet echt weer eens contact met haar zoeken, maar ben bang dat er best wel waarheid in die droom zit en ze lijkt altijd zo gelukkig met haar huidige vriendinnen.

    Ze was de enige persoon tegen wie ik alles kon zeggen wat me maar scheelde. Dat heb ik nooit bij een ander gehad.

    Tranen, stop nou eens..

    // verdomme, wie had een koortslip en heeft me aangestoken? Fucking hell, dit heb ik nog nooit gehad en nu zal ik het voor altijd houden..

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 7:16 ]

    Wauw jij bent echt geen aardig persoon.


    Happy Birthday my Potter!

    Goedemorgen zonder zorgen ik ga een tekst schrijven met een tekststructuur die niet overeenkomt met de opdracht en dit hele ding verpesten en voor lul staan en ik kan dit

    Ik kan dit

    Ik kan dit

    Misschien ga ik het geloven als ik het maar vaak genoeg zeg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je bent geen prater maar wel heel lief en knap en hoort mijn nonsens wel aan en je bent cute en asdfghjkl. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ennnn laat ik opstaan


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."