• Zoals de titel al zegt, mijn moeder heeft borstkanker en dat weet ik nu al....twee, drie weken? Het besef van tijd met dit soort dingen ontgaat je helemaal, dat is een ding wat ik jullie alvast kan melden.

    Het 'goede' nieuws echter is dat ze in een voorstadium zit zoals ze dat dan noemen en dat ze eerst een operatie kan krijgen. Als we geluk hebben hoeft ze alleen die operatie en voor de rest niks, maar helaas is mijn moeder nog redelijk 'jong' voor borstkanker en dat betekent dat cellen zich sneller vermenigvuldigen, zo ook de foute cellen. We zullen dus moeten afwachten en helaas voor mij moet mijn moeder op 15 April onder het mes, op mijn verjaardag. Dat begrijp ik wel en daar kan ik mee leven, maar ik wil gewoon heel graag die dag met haar een stukje taart eten en de cadeautjes uitpakken zoals we dat normaal ook zouden doen.....ik waardeer die kleine dingen. Ik weet echter niet of dit mogelijk is, want ze krijgt op de dag zelf pas te horen hoe laat ze geopereerd word en de bezoekuren zijn niet spetterend lang (daarnaast is het maar de vraag hoe wakker ze is en of ze mag/kan eten).

    En ik ben weer onzin aan het typen, maar ik weet in godsnaam niet wat ik hier überhaupt moet typen en ik heb dit al zo lang uitgesteld om het hier te vertellen want aan de ene kant wil je graag praten met mensen, maar aan de andere kant wil je niet dat mensen je zielig vinden of zeggen dat je zeurt of ze lastig vallen en meh. Ik wou het in ieder geval even kwijt. Dus...ja.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 14:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Mij val je nooit lastig, lieve Jol. <3

    Dit is echt een onwijs nare situatie en ik wens jou en je familie veel sterkte. Tis wel goed denk ik dat ze nog pas bij t voorstadium is. Hopelijk kan t blijven bij de operatie en dan klaar. <3

    Wuv you wuvy much. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wow, dat is vreselijk! Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe en ik hoop dan ook dat het bij die operatie zal blijven.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jezus, wat heftig. Heel veel sterkte, Jolijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn mama heeft ook borstkanker gehad, dus als je eens wil praten. (: Ik weet er eerlijk gezegd wel niet zo heel veel meer over, want ik denk dat het al zo'n vijf jaar geleden is en mijn ouders hebben me er bewust wat buitengehouden toen. Maar ze is helemaal genezen, als dat je gerust kan stellen.
    Veel sterkte gewenst!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah, gut. Heel veel sterkte (flower)
    Dat van je verjaardag is heel begrijpelijk, het is nooit leuk als het anders moet dan dat je het lieft heb.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ah getver, Jolijn, wat vreselijk naar. Heel veel sterkte en denk vooral niet dat je zeurt, hoor! Ik bedoel - je moet hier gewoon je ei kwijt kunnen en dit is echt wel heftig. Gelukkig dat ze nog vroeg bij zijn, dat wel, maar het blijft natuurlijk akelig spannend!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gibbs schreef:
    Mij val je nooit lastig, lieve Jol. <3

    Dit is echt een onwijs nare situatie en ik wens jou en je familie veel sterkte. Tis wel goed denk ik dat ze nog pas bij t voorstadium is. Hopelijk kan t blijven bij de operatie en dan klaar. <3

    Wuv you wuvy much. <3


    Thanks other Yol.<3
    Dat denk ik ook, we zullen zien.
    Wuv you too.<'3


    Patholoog schreef:
    Wow, dat is vreselijk! Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe en ik hoop dan ook dat het bij die operatie zal blijven.


    Dankjewel Manon.<3

    Seadra schreef:
    Jezus, wat heftig. Heel veel sterkte, Jolijn.


    Bedankt Fabiënne.(:

    Melvissa schreef:
    Mijn mama heeft ook borstkanker gehad, dus als je eens wil praten. (: Ik weet er eerlijk gezegd wel niet zo heel veel meer over, want ik denk dat het al zo'n vijf jaar geleden is en mijn ouders hebben me er bewust wat buitengehouden toen. Maar ze is helemaal genezen, als dat je gerust kan stellen.
    Veel sterkte gewenst!


    Bruh, borstkanker, ik ga het opjagen met een hooivork. In ieder geval bedankt, als ik wil praten dan zal ik dat zeker aangeven.<3
    Misschien is het juist wel fijn om er niet echt bij betrokken te worden, maar helaas was dat voor mij niet echt een optie, ik ben 24/7 thuis omdat ik een tussenjaar heb en mijn moeder werkt in de thuiszorg. Ik ben dus iets meer op de hoogte van medische termen en toen ik mijn moeder aan de telefoon (met de huisarts geloof ik?) 'mammografie' hoorde zeggen begonnen alle alarmbellen te rinkelen.


    Junns schreef:
    Ah, gut. Heel veel sterkte (flower)
    Dat van je verjaardag is heel begrijpelijk, het is nooit leuk als het anders moet dan dat je het lieft heb.[/quote']

    Bedankt, bruh ik voel me enorm egoïstisch dat ik überhaupt daar aan denk, terwijl mam veel grotere problemen heeft dan mijn verjaardag.=\

    Piranha schreef:
    Ah getver, Jolijn, wat vreselijk naar. Heel veel sterkte en denk vooral niet dat je zeurt, hoor! Ik bedoel - je moet hier gewoon je ei kwijt kunnen en dit is echt wel heftig. Gelukkig dat ze nog vroeg bij zijn, dat wel, maar het blijft natuurlijk akelig spannend!


    Bedankt.<3 Het voelt een beetje als om aandacht schreeuwen, want dit nieuws vertellen is voor mij bijna hetzelfde als een nucleaire bom laten vallen. In ieder geval fijn dat jullie dat niet zo ervaren en inderdaad spannend, iets te spannend naar mijn smaak.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oef, wat verschrikkelijk naar... Heel veel sterkte, en weet alsjeblieft dat je geen onzin schrijft. Ik hoop met je mee op een goede afloop en hoop dat je op jouw verjaardag samen dat taartje naar binnen gaat kunnen werken. (flower)


    She's imperfect but she tries

    Sterkte! (flower)
    En je zeurt heus niet hoor, ik denk dat iedereen hier wel snapt hoe moeilijk dat nieuws is. Zeker als die operatie met je verjaardag samenvalt. Ik hoop dat je moeder snel weer beter wordt!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ah, wat verschrikkelijk naar. Als je je hart wilt luchten mag dat altijd bij mij Jolijn <3. En dat van je verjaardag is heel logisch en totaal geen onzin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel veel sterkte, Jolijn. Heel erg naar en ook sterkte voor je familie.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ocherm, wat ontzettend vervelend voor Jolijn! Heel veel sterkte er alvast mee, meid, ik hoop dat alles voorspoedig zal lopen. ^^
    Mijn schoonmoeder heeft het (gehad), dus als je ooit eens wilt praten. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh no, wat erg voor je! Heel veel sterkte!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oh, dat is echt erg! Onwijs veel sterkte. Mocht je tegen iemand aan willen praten, kom naar me toe (flower) Mijn oma heeft twee keer borstkanker overleeft, dus het zal vast goed komen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sterkte voor jou, je moeder en de rest van je familie (flower)