• Zoals de titel al zegt, mijn moeder heeft borstkanker en dat weet ik nu al....twee, drie weken? Het besef van tijd met dit soort dingen ontgaat je helemaal, dat is een ding wat ik jullie alvast kan melden.

    Het 'goede' nieuws echter is dat ze in een voorstadium zit zoals ze dat dan noemen en dat ze eerst een operatie kan krijgen. Als we geluk hebben hoeft ze alleen die operatie en voor de rest niks, maar helaas is mijn moeder nog redelijk 'jong' voor borstkanker en dat betekent dat cellen zich sneller vermenigvuldigen, zo ook de foute cellen. We zullen dus moeten afwachten en helaas voor mij moet mijn moeder op 15 April onder het mes, op mijn verjaardag. Dat begrijp ik wel en daar kan ik mee leven, maar ik wil gewoon heel graag die dag met haar een stukje taart eten en de cadeautjes uitpakken zoals we dat normaal ook zouden doen.....ik waardeer die kleine dingen. Ik weet echter niet of dit mogelijk is, want ze krijgt op de dag zelf pas te horen hoe laat ze geopereerd word en de bezoekuren zijn niet spetterend lang (daarnaast is het maar de vraag hoe wakker ze is en of ze mag/kan eten).

    En ik ben weer onzin aan het typen, maar ik weet in godsnaam niet wat ik hier überhaupt moet typen en ik heb dit al zo lang uitgesteld om het hier te vertellen want aan de ene kant wil je graag praten met mensen, maar aan de andere kant wil je niet dat mensen je zielig vinden of zeggen dat je zeurt of ze lastig vallen en meh. Ik wou het in ieder geval even kwijt. Dus...ja.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 14:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte. Ik hoop dat het goedkomt met je moeder.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wat naar! :<
    Heel veel sterkte en knuffels.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heel veel sterkte! Het is echt niet zeuren hoor, zo'n dingen moet je gewoon ergens kwijt. ^^ Ik hoop dat je je nu wat opgelucht voelt nadat je het hier even kwijt kon.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh meh dat is zo naar Jolijn. Ugh ik zou je echt platgeknuffeld hebben als je niet zo ver weg was. Echt heel veel sterkte en beterschap gewenst voor je moeder, jou en je gezin.

    Ik kan je wel vertellen dat wij toevallig 30 maart mijn zus haar verjaardag ook tijdens het avond bezoekuur in het ziekenhuis hebben gevierd met een gebakje, omdat mijn vader daar lag. Dat was best heel gezellig. Dus ik hoop van harte dat alles goed verloopt en jullie dat ook kunnen doen. Het komt vast allemaal goed.

    Mijn pb, gb, whapp, fb, whatever staat altijd voor je open dus als er wat is of ik iets voor je kan doen, gewoon zeggen heh. Al is het enkel om je een luisterend oor te bieden.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat erg :c Heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 18:00 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Patholoog schreef:
    Wow, dat is vreselijk! Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe en ik hoop dan ook dat het bij die operatie zal blijven.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Mignon schreef:
    Oef, wat verschrikkelijk naar... Heel veel sterkte, en weet alsjeblieft dat je geen onzin schrijft. Ik hoop met je mee op een goede afloop en hoop dat je op jouw verjaardag samen dat taartje naar binnen gaat kunnen werken. (flower)


    Bedankt, dat waardeer ik.<3 En d kans is gelukkig heel groot dat het goed afloopt....en die taart, ik ga er alles aan doen om dat waar te maken!

    katl1 schreef:
    Sterkte! (flower)
    En je zeurt heus niet hoor, ik denk dat iedereen hier wel snapt hoe moeilijk dat nieuws is. Zeker als die operatie met je verjaardag samenvalt. Ik hoop dat je moeder snel weer beter wordt!


    Bedankt, ik hou echt van iedereen op deze site.<3

    Froyo schreef:
    Ah, wat verschrikkelijk naar. Als je je hart wilt luchten mag dat altijd bij mij Jolijn <3. En dat van je verjaardag is heel logisch en totaal geen onzin.


    Thanks, dat zal ik onthouden.(: en ja, nou ja weetje ik had graag op een leuke verjaardag gehoopt, maar het voelt zo kinderlijk om dan een tikkie teleurgesteld te zijn terwijl de gezondheid en het leven van mijn moeder hoe dan ook een miljoen keer belangrijker zijn. Als iemand me zou vragen om al me verjaardagen in te leveren om haar bij me te houden, daar zou ik nooit over twijfelen in ieder geval.


    Dodeka schreef:
    Heel veel sterkte, Jolijn. Heel erg naar en ook sterkte voor je familie.


    Thank you.<3

    Loebas schreef:
    Ocherm, wat ontzettend vervelend voor Jolijn! Heel veel sterkte er alvast mee, meid, ik hoop dat alles voorspoedig zal lopen. ^^
    Mijn schoonmoeder heeft het (gehad), dus als je ooit eens wilt praten. ^^


    Dat hoop ik ook en bedankt, alle steun van jullie is echt fijn.<3

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Oh no, wat erg voor je! Heel veel sterkte!


    Heel erg bedankt.<3

    Jethro schreef:
    Oh, dat is echt erg! Onwijs veel sterkte. Mocht je tegen iemand aan willen praten, kom naar me toe (flower) Mijn oma heeft twee keer borstkanker overleeft, dus het zal vast goed komen (:


    Dankjewel, zal ik zeker doen.(: En wauw, badass oma.;o

    Salamon schreef:
    Sterkte voor jou, je moeder en de rest van je familie (flower)


    Bedankt.<33

    Shortie schreef:
    Ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte. Ik hoop dat het goedkomt met je moeder.



    Bedankt.(flower)

    Stingray schreef:
    Wat naar! :<
    Heel veel sterkte en knuffels.


    Thanks *knuffel terug*

    Freddi_Fish schreef:
    Heel veel sterkte! Het is echt niet zeuren hoor, zo'n dingen moet je gewoon ergens kwijt. ^^ Ik hoop dat je je nu wat opgelucht voelt nadat je het hier even kwijt kon.


    Bedankt, ja het is toch wel fijn om het eruit te hebben. Dan zit ik ook niet de hele tijd zo van, moet ik het degene nu wel of niet vertellen? Is dit wel het goede moment? (Het is nooit het goede moment, dat was mijn conclusie) En hoe moet ik het vertellen? Dus ja.

    Dumbledory schreef:
    Oh meh dat is zo naar Jolijn. Ugh ik zou je echt platgeknuffeld hebben als je niet zo ver weg was. Echt heel veel sterkte en beterschap gewenst voor je moeder, jou en je gezin.

    Ik kan je wel vertellen dat wij toevallig 30 maart mijn zus haar verjaardag ook tijdens het avond bezoekuur in het ziekenhuis hebben gevierd met een gebakje, omdat mijn vader daar lag. Dat was best heel gezellig. Dus ik hoop van harte dat alles goed verloopt en jullie dat ook kunnen doen. Het komt vast allemaal goed.

    Mijn pb, gb, whapp, fb, whatever staat altijd voor je open dus als er wat is of ik iets voor je kan doen, gewoon zeggen heh. Al is het enkel om je een luisterend oor te bieden.


    HUGS are Always welcome.<3 (Ik ga sowieso nog wel naar meetings enzo, dus wie er is: Ik ben een knuffelbeer.='d) In ieder geval bedankt, ik ga er hoe dan ook het beste van maken en als er iets is, dan laat ik het wel weten.<3

    Serenata schreef:
    Wat erg :c Heel veel sterkte!



    *ghost hug to you too.<3* Thanks.<3

    Kruml schreef:
    (...)


    Thanks.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hey (blijkbaar Jolijn ;D), je kent me vast niet :'D maar ik wil uhm even zeggen dat ik weet wat je doormaakt. Wat veel mensen niet begrijpen, is dat de familieleden van de persoon (dus jij) als het ware ook kanker hebben, omdat ze zo meegetrokken worden in de zorgen, verdriet, pijn, angst, alles. Ik vind het net zo belangrijk om erover te praten, dat is iets wat ik bijna nooit heb gedaan.
    Ik vind dat je je verjaardag gewoon mag vieren, desnoods de dag ervoor of erna. Ze zal het sowieso wel kunnen appreciëren, want het is niet de bedoeling dat jullie niks leuks meer mogen doen. Je mag niet vergeten om ook gewoon 'gelukkig' te zijn (:
    Als je eens dieper wilt praten, mag dat altijd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik stuur je wat via fb maar alvast heel veel hugs!


    The truth is out there.


    Thanks, dat zal ik onthouden.(: en ja, nou ja weetje ik had graag op een leuke verjaardag gehoopt, maar het voelt zo kinderlijk om dan een tikkie teleurgesteld te zijn terwijl de gezondheid en het leven van mijn moeder hoe dan ook een miljoen keer belangrijker zijn. Als iemand me zou vragen om al me verjaardagen in te leveren om haar bij me te houden, daar zou ik nooit over twijfelen in ieder geval.


    Natuurlijk is de gezondheid van je moeder belangrijker. Maar ik denk dat jouw moeder ook niks liever zou willen dan jou een gezellig verjaardag bezorgen. Maar misschien kan je na de operatie er langs gaan? Dan is het dubbel feest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Patholoog schreef:
    Wow, dat is vreselijk! Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe en ik hoop dan ook dat het bij die operatie zal blijven.


    16 - 09 - '17

    Troje schreef:
    Hey (blijkbaar Jolijn ;D), je kent me vast niet :'D maar ik wil uhm even zeggen dat ik weet wat je doormaakt. Wat veel mensen niet begrijpen, is dat de familieleden van de persoon (dus jij) als het ware ook kanker hebben, omdat ze zo meegetrokken worden in de zorgen, verdriet, pijn, angst, alles. Ik vind het net zo belangrijk om erover te praten, dat is iets wat ik bijna nooit heb gedaan.
    Ik vind dat je je verjaardag gewoon mag vieren, desnoods de dag ervoor of erna. Ze zal het sowieso wel kunnen appreciëren, want het is niet de bedoeling dat jullie niks leuks meer mogen doen. Je mag niet vergeten om ook gewoon 'gelukkig' te zijn (:
    Als je eens dieper wilt praten, mag dat altijd.


    Hoi Qing (ja jou ken ik wel, hoe kun je mij nou niet kennen? Ik ben DÉ Jolijn van quizlet ja. Grapjee.=p) en ik wil je graag bedanken voor je berichtje.<3 Het raakte me echt en mam wilt me inderdaad de leukste verjaardag mogelijk geven. We maken ons meer zorgen om elkaar dan om ons zelf.='d
    In ieder geval, bedankt.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hag schreef:
    Ik stuur je wat via fb maar alvast heel veel hugs!


    <3

    Froyo schreef:
    (...)

    Natuurlijk is de gezondheid van je moeder belangrijker. Maar ik denk dat jouw moeder ook niks liever zou willen dan jou een gezellig verjaardag bezorgen. Maar misschien kan je na de operatie er langs gaan? Dan is het dubbel feest.


    Meh, that's true.

    Uso schreef:
    (...)


    Thanks.<3

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 21:01 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hoi Qing (ja jou ken ik wel, hoe kun je mij nou niet kennen? Ik ben DÉ Jolijn van quizlet ja. Grapjee.=p) en ik wil je graag bedanken voor je berichtje.<3 Het raakte me echt en mam wilt me inderdaad de leukste verjaardag mogelijk geven. We maken ons meer zorgen om elkaar dan om ons zelf.='d
    In ieder geval, bedankt.<3


    Ik wilde niet als een stalker overkomen die jou opeens kent ;D
    Dat is echt mooi! Maar jullie mogen echt niet vergeten om ook aan jezelf te denken. Praten met elkaar helpt, maar ik weet wel dat het na een tijd echt lastig wordt, omdat je de een niet wilt kwetsen met jouw verdriet en de ander niet wilt belasten met koetjes en kalfjes, dus genoeg praten met anderen (geen gevoelens opkroppen, uiteindelijk is alles wat achterblijft schuld :/), maar met al die luisterende oren op Quizlet zal dat geen probleem zijn ;D

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 21:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat verschrikkelijk! Mijn tante heeft ook borstkanker gehad, net als jouw moeder is ze in het voor stadium behandeld. Ze heeft er nog veel last van en het duurde even voordat ze weer vol enegie haar dag door kwam, maar ik ben blij dat het by haar goed is afgelopen. En ik hoop echt dat je ma er snel bovenop komt! Geen vrouw die zoiets verdient!
    Heel veel sterkte gewenst! Voor je hele familie!(flower)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.