• Zoals de titel al zegt, mijn moeder heeft borstkanker en dat weet ik nu al....twee, drie weken? Het besef van tijd met dit soort dingen ontgaat je helemaal, dat is een ding wat ik jullie alvast kan melden.

    Het 'goede' nieuws echter is dat ze in een voorstadium zit zoals ze dat dan noemen en dat ze eerst een operatie kan krijgen. Als we geluk hebben hoeft ze alleen die operatie en voor de rest niks, maar helaas is mijn moeder nog redelijk 'jong' voor borstkanker en dat betekent dat cellen zich sneller vermenigvuldigen, zo ook de foute cellen. We zullen dus moeten afwachten en helaas voor mij moet mijn moeder op 15 April onder het mes, op mijn verjaardag. Dat begrijp ik wel en daar kan ik mee leven, maar ik wil gewoon heel graag die dag met haar een stukje taart eten en de cadeautjes uitpakken zoals we dat normaal ook zouden doen.....ik waardeer die kleine dingen. Ik weet echter niet of dit mogelijk is, want ze krijgt op de dag zelf pas te horen hoe laat ze geopereerd word en de bezoekuren zijn niet spetterend lang (daarnaast is het maar de vraag hoe wakker ze is en of ze mag/kan eten).

    En ik ben weer onzin aan het typen, maar ik weet in godsnaam niet wat ik hier überhaupt moet typen en ik heb dit al zo lang uitgesteld om het hier te vertellen want aan de ene kant wil je graag praten met mensen, maar aan de andere kant wil je niet dat mensen je zielig vinden of zeggen dat je zeurt of ze lastig vallen en meh. Ik wou het in ieder geval even kwijt. Dus...ja.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 14:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Heel erg veel sterkte en probeer ondanks dit toch positief te blijven (:


    soul made of stardust and chaos.

    Troje schreef:
    (...)

    Ik wilde niet als een stalker overkomen die jou opeens kent ;D
    Dat is echt mooi! Maar jullie mogen echt niet vergeten om ook aan jezelf te denken. Praten met elkaar helpt, maar ik weet wel dat het na een tijd echt lastig wordt, omdat je de een niet wilt kwetsen met jouw verdriet en de ander niet wilt belasten met koetjes en kalfjes, dus genoeg praten met anderen (geen gevoelens opkroppen, uiteindelijk is alles wat achterblijft schuld :/), maar met al die luisterende oren op Quizlet zal dat geen probleem zijn ;D


    Right, dat maakt mij dus wél een stalker?8'D
    Dat zal wel goed komen, denk ik dan. Ik heb nog niet in een situatie gestaan waarbij ik iets niet heb gedaan of wou dat ik iets had gedaan, maar het niet heb gedaan vanwege mam. We zullen zien.^^
    Hmm ja mijn koetjes en kalfjes kan ik opzich nog wel kwijt, maar ik ga inderdaad niet zitten janken bij mijn moeder in de buurt. Dat wil ik der niet aandoen namelijk en ik heb hier inderdaad heel veel lieve quizlet vrienden.<3


    Laleah schreef:
    Wat verschrikkelijk! Mijn tante heeft ook borstkanker gehad, net als jouw moeder is ze in het voor stadium behandeld. Ze heeft er nog veel last van en het duurde even voordat ze weer vol enegie haar dag door kwam, maar ik ben blij dat het by haar goed is afgelopen. En ik hoop echt dat je ma er snel bovenop komt! Geen vrouw die zoiets verdient!
    Heel veel sterkte gewenst! Voor je hele familie!(flower)


    Dan is je tante ook een swag. Strong Woman And girls.:Y) Maar jeetje, kanker is echt overal eh?D= Ik was er al eens mee in contact gekomen via mijn opa die keelkanker heeft overleefd, maar dat is toch heel anders. Hij was toen al bijna 80 en dan hou je er toch altijd wel al rekening mee dat het er aan zit te komen, bij mijn moeder...tja bitch slap in your face om het zo maar te zeggen, die zag ik niet aankomen. Maar go go tante van jou, wooh.<3 (and thank you.<33)


    You were born original, don't die as a copy.

    Bruh ik dacht dat ik klaar was met huilen, nou niet dus blijkbaar. Ik weet dat het vreemd klinkt, maar vandaag lijkt het opeens in te zinken dat mijn moeder een borst kwijt gaat raken. Opeens, bam.


    You were born original, don't die as a copy.

    Het is logisch dat je moet huilen als zoiets gebeud.

    Erg veel geluk en sterkte aan jou, je moeder en de rest van het gezin/de familie.


    Queer zijn is gewoon alles

    SPECS schreef:
    Bruh ik dacht dat ik klaar was met huilen, nou niet dus blijkbaar. Ik weet dat het vreemd klinkt, maar vandaag lijkt het opeens in te zinken dat mijn moeder een borst kwijt gaat raken. Opeens, bam.





    Happy Birthday my Potter!

    dooddoenervis schreef:
    Het is logisch dat je moet huilen als zoiets gebeud.

    Erg veel geluk en sterkte aan jou, je moeder en de rest van het gezin/de familie.


    Bedankt.<3

    Dumbledory schreef:
    (...)





    *huggels*<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Morgen gaat het gebeuren.=\ Ik was er de hele tijd naar omstandigheden rustig onder, maar nu heb ik een enorm drukkend gevoel op mijn borstkas en dat wilt maar niet weg. Alsof je moet gapen/zuchten wat maar niet wil lukken en als het dan lukt moet je het na een minuut weer doen. Blegh.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Morgen gaat het gebeuren.=\ Ik was er de hele tijd naar omstandigheden rustig onder, maar nu heb ik een enorm drukkend gevoel op mijn borstkas en dat wilt maar niet weg. Alsof je moet gapen/zuchten wat maar niet wil lukken en als het dan lukt moet je het na een minuut weer doen. Blegh.


    Oh sweetheart het komt vast goed. Ik duim voor jullie. Nogmaals heel veel sterkte. (K)


    Happy Birthday my Potter!

    Heeft het allemaal goed mogen verlopen? (:


    She's imperfect but she tries

    Ik zie dit net pas...

    Jo´tje toch...



    Heel veel sterkte en je kun altijd met me praten. Inbox van alle social media staat open (H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Oh sweetheart het komt vast goed. Ik duim voor jullie. Nogmaals heel veel sterkte. (K)


    Thanks Anna.<3

    Mignon schreef:
    Heeft het allemaal goed mogen verlopen? (:


    Ja de operatie is opzich goed gegaan, maar ze gaat wss wel nog chemo nodig hebben en ze had enorm veel pijn na de operatie, zag zo wit als papier en ze heeft in dat uurtje dat ik er was drie keer gal overgegeven. Kortom het was nogal ellendig, maar goed, geen complicaties voor de rest. Bedankt voor het vragen.<3[/pink

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik zie dit net pas...

    Jo´tje toch...



    Heel veel sterkte en je kun altijd met me praten. Inbox van alle social media staat open (H)


    Bedankt Sharon, zal het onthouden.<33


    You were born original, don't die as a copy.

    Ach meid, da's vreselijk :c hopelijk blijft het bij die operatie en gaat het daarna weer beter met je moeder.
    Als je iemand nodig hebt om hierover te praten, mijn gastenboek/inbox staat voor je open!

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 14:23 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh ik ken je niet heel goed maar toch wil ik je sterkte wensen en je familie en mama natuurlijk ook (H)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Trouwens mijn vader heeft ook kanker gehad maar dat was nog toen ik 2/3 jaar oud was dus veel herinner ik le er niet meer van.
    Maar toch dringt het toch wel elke keer tot me door dat hij bijna dood had kunnen zijn door zo een stomme ziekte. En ergens
    Weet ik wel dat hij gevochten heeft hij was toen 40 of zo ik zou alvast niet zo hard kunnen vechten als men vader.
    Het was kantje boortje maar toch:;


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful