• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mam, stop met je zorgen maken om mijn cosplay. Ik ga al verder met mijn schubjes. Het komt echt wel goed. Het gaat juist vet lekker!


    Happy Birthday my Potter!

    Dat moment dat je "vriendinnen" je proberen te kwetsen en het ze nog lukt ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Dat moment dat je "vriendinnen" je proberen te kwetsen en het ze nog lukt ook.


    Meh *hugs*


    Happy Birthday my Potter!


    26 - 02 - '16

    Trees schreef:
    (...)

    WUT how O.o New Sealand is mijn nummer 1 op de lijst van mijn favoriete landen, ik ben zooo jaloers haha


    cuz life sucks en ik besloten heb dat als ik hier niets relevants met mijn leven doe ik net zo goed irrelevant kan zijn in een beeldschoon warm land aan de andere kant van de aardbol.


    i put the fun in funeral

    Mommy schreef:
    (...)

    cuz life sucks en ik besloten heb dat als ik hier niets relevants met mijn leven doe ik net zo goed irrelevant kan zijn in een beeldschoon warm land aan de andere kant van de aardbol.


    Rijke stinkerd haha, wel heel cool. Ik mag in mijn derde jaar van mijn opleiding waarschijnlijk in het buitenland stage lopen, dus dan kan ik misschien ook wel naar New Zealand yay

    College is saai.


    Slightly drunk.

    Wanneer je de hele dag op school zit van "ik wil naar huis"
    "ik wil naar huis" en op het einde;
    YES IK MAG NAAR HUIS!
    "nee jij blijft maar lekker 5 min na, Jack"

    Haat, pure haat.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Dat waren echt de liefste buitenlanders ooit! Helemaal meelopen omdat ik het niet kon dragen (; Ze spraken geen eens Nederlands.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jesh, ik ga m'n was buiten hangen. Dan is het zo droog :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Meh *hugs*


    Thanks. Die heb ik wel nodig want ik zit er best wel doorheen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wow, ik ben echt veel te verslaafd aan dit liedje.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil chocolademelk. IK WIL CHOCOLADEMELK. Thanks Trees, voor het aanwakkeren van het ontembare verlangen .-.


    Slightly drunk.

    Ik hou zoveel van gember ;3
    Ik ga een keer voor mijn opa en mij een gembertaart maken en die gaan we dan samen opeten! Want binnenkort is zijn laatste chemo! *O*

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 16:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff ik ben er klaar mee


    "It means no worries, for the rest of your days"