• The Revenge Against Hawaii Five-0



    Geen kennis van de serie nodig!

    Vijf criminelen bedachten smeedden samen een vals plan om het team van Hawaii five-0 te stoppen, met als leider, Gabriel Waincroft. Gabriel is de gevangenis van Honolulu binnengevallen, heeft meerdere agenten gedood, en heeft Sang Min Soo omgekocht om hem te helpen. Paul Delano en , Dr. Olivia Victor heeft hij bevrijd. Jarrod Prodeman werd zijn linkerhand.


    Uitleg
    Iedere ronde duurt 3 echte dagen. Onderin het topic wordt aangegeven wie wanneer moeten stemmen. Nadat de 3 dagen en eventuveel op voor aangevraagd uitstel voorbij is, zal er bekend worden gemaakt wie er is weggestemd/is vermoord door de criminelen. In deze WvW kan je de eer winnen, behalve als er iemand donaties zou willen doen. In totaal worden er 20 deelnemers gezocht.


    The Criminals

    Gabriel Waincroft
    Sang Min Soo
    Paul Delano
    Dr. Olivia Victor
    Jarrod Prodeman

    Hawaii Five-0
    Luitenant Steve McGarrett
    Daniel ''Danny'' Williams
    Catherine Rollins
    Lou Grover
    Kono Kalakaua
    Chin ho Kelly
    Dr. Max Bergman
    Gouvenor Pat Jameson

    Regels
    1. Wees actief. Je krijgt 2 waarschuwingen, na de derde ben je jouw kans kwijt.
    2. Criminelen overleggen op een speciaal forum (krijg je nog pb van)

    Priveleges
    Steve McGarrett(de dorpsoudste):
    McGarrett kan door zijn jarenlange militaire ervaring een aanval zien aankomen, waardoor hij niet gedood zal worden. Dit zal bij de eerste keer direct gebeuren. Indien hij vermoord/weggestemd wordt door een heks of jager, verliest iedereen, behalve de criminelen, hun kracht.


    Danny Williams(genezer):
    Danny, een vriend om op te bouwen. Hij zal iedere nacht iemand mogen beschermen tegen de criminelen. Dit mag nooit 2 nachten of langer dezelfde persoon zijn, dus ook niet zichzelf. Zichzelf mag hij 3x in het hele spel beschermen

    Catherine Rollins(cupido):

    Catherine, beschermer van de liefde. Als zij gedood wordt, kan zij een van de andere spelers meenemen de dood in..

    Lou Grover(jager):
    Lou is een grote, aardige neger, maar hij kan ook echt boos worden. Als hij vermoord wordt, mag hij in het topic zeggen op wie hij zijn laatste schot lost

    Kono Kalakaua(cupido):
    Kono een hardwerkende, jonge vrouw. Zij heeft het best gezien hoor, dat ene koppeltje! Deze mag zij doorgeven aan de spelleider aan het begin van het spel. Als de ene sterft, zal de andere sterven van liefdesverdriet. Alleen zij, de spelleider en het koppeltje weten wie het koppeltje zijn.

    Chin ho Kelly(zondebok):
    Ook volgens de politie is het makkelijk een zondebok te hebben. Wanneer de stemming gelijkspel is geëindigd, zal Chin in de gevangenis belanden. Hij mag wel aangeven, wie de volgende ronde niet zou mogen stemmen.

    Dr. Max Bergman (heks):

    Max, een dokter met veel ervaring. Hij heeft de mogelijkheid een dode weer tot leven te roepen met zijn levenselixer en naast het slachtoffer van de criminelen, een slachtoffer extra te maken met zijn doodselixer. Dit kan dus in totaal maar 2x per spel.

    Gouvenor Pat Jameson(dorpsoudste):

    De Gouveneur heeft veel bescherming, om eventuele aanslagen te voorkomen. Hierdoor zal zij de eerste aanslag overleven. Indien zij vermoord/weggestemd wordt door een heks of jager, verliest iedereen, behalve de criminelen, hun kracht.


    Rollenoverzicht

    x 5 criminelen
    x 2 cupido's
    x 2 dorpsoudsten
    x 1 heks
    x 1 zondebok
    x 1 jager
    x 1 genezer
    x 7 getuigen



    Deelnemers [6/20]
    x Iroquois
    x Unfocused
    x Asil98
    x Butterflaimy
    x Aerope
    x Bagans
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    x
    x


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 6:34 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Titel aangepast op aanvraag


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wil graag meedoen c: Ik kom later wel met een leuke schuilnaam ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Leuk! Toegevoegd


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Sign me up!


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Super leuk :D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik doe graag mee!

    Ik wil ook wel meedoen ;3

    Yay ;3 Leuk dat jullie allemaal meedoen :D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik wil ook meedoen! ;3

    Super leuk :D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Nog iemand?


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Je zou mensen bij andere WvW een berichtje kunnen sturen of ze interesse hebben om mee te doen.


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Thanks voor de tip! Dat zal ik morgen dan even doen :)


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik wil ook wel meedoen (:


    16 - 09 - '17

    Super ;D


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''