• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 15:23 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik wil iets opzoeken in het eerste Harry Potter boek, maar ik heb hier alleen een Duitse en een Franse versie tot mijn beschikking. Misschien moet ik toch eens een Nederlandse of Engelse kopen. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wil iets opzoeken in het eerste Harry Potter boek, maar ik heb hier alleen een Duitse en een Franse versie tot mijn beschikking. Misschien moet ik toch eens een Nederlandse of Engelse kopen. :W


    Hulp nodig?;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    MEHRIIIIII SO CUTE!!


    AHHH IK GA DOOD HIJ IS TE LIEF JDJDJKSJD

    Blades schreef:
    (...)

    AHHH IK GA DOOD HIJ IS TE LIEF JDJDJKSJD


    Genoeg verklaring inderdaad :Y)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hulp nodig?;p


    Haha, bedankt, maar ik denk dat het probleem zich inmiddels heeft opgelost. In het Duits at Dumbedore een "Zitronenbrausebonbon" en in het Frans iets wat mijn woordenboek vertaalde als chocoladeijslolly, dus ik was even in de war, maar nu heb ik het waarschijnlijk niet meer nodig voor wat ik schrijf. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vraag me af of er mensen zijn die interesse hebben in betakeys van Paladins. Ik heb er 3 over.

    Plot bedenken voor SOTY is moeilijk.


    Slightly drunk.

    judith ya serious? lol dkke bemoeial


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik neem aan dat een kleine woorden wisseling in een relatie normaal is??

    Ik heb totaal geen relatie verstand


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    Ik neem aan dat een kleine woorden wisseling in een relatie normaal is??

    Ik heb totaal geen relatie verstand

    Grote ruzies ook wel, zolang het maar goed komt (:

    Waarom laat deze serie me zo erg huilen?!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maybe I should just leave...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb serieus vanaf 18.00 liggen slapen. Ik ben/was echt moe blijkbaar.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik typ brb, Veranderd mijn laptop het naar BTR. Nu heb ik de intro van Big time rush in mijn hoofd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb weer dat gevoel dat ik iedereen erger en irriteer en ik weet niet hoe ik het gevoel kan laten verdwijnen.


    kindness is never a burden.