• Want vandaag is de dag dat we mogen vieren dat Jolijn/SPECS al onze dagen een stukje mooier maakt
    Dus feliciteer en knuffel erop los en vergeet niet van een stukje virtuele taart te genieten, want dit moeten we groots vieren natuurlijk.








    Een Quiz speciaal voor jou







    Een Lijstje speciaal voor jou







    Een Story speciaal voor jou
    Ik ga mijn best doen het hoofdstuk in de ochtend te plaatsen c:






    Jolijn! Van harte gefeliciteerd mijn verjaardagsbuddy! We lijken wel op elkaar zeg. Eerst even lang, nu op dezelfde dag jarig. It means something! Maar even terug, van harte harte harte gefeliciteerd! Ik wens jou echt een top jaar toe. Ik vond het zo gezellig om je te ontmoeten op de Utrecht meeting, en je bent een ontzettend tof persoon. Ik hoop dat je geniet van je verjaardag en heel veel virtuele knuffels en cupcakes van mij!

    Liefs, Veerle



    JOL JOL JOL!

    Lieeeeeve Jol, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk zag je het niet aankomen dat er een topic voor je gemaakt zou worden en al helemaal niet dat deze vol zou staan met berichtjes voor je. Dat je dus maar aangenaam verrast mag zijn hiermee!
    Anyways, ik wil je even laten weten hoe geweldig je wel niet bent. We zijn nu al een tijd bevriend en ik ben daar echt heel blij mee. Je bent een fantastisch lief mens, knap, intelligent, grappig, zorgzaam en gewoonweg super! Je bent er voor me when needed en andersom weet je hopelijk ook dat ik er voor jou ben. Geef gewoon een gil. Verder hoop ik dat je de meest geweldige verjaardag ooit zult hebben. Enneh, me wuvs you. <3



    Lieve Jolijn. Ondanks dat we echt dicht bij elkaar wonen, lijkt het alsof we elkaar alleen zien op Quizletmeetings en andere evenementen. Maar het zijn ontzettend leuke herinneringen die we met elkaar hebben. Een hele fijne verjaardag!
    Groetjes Shar








    Hoi Jolijn,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je verdient dit echt zo hard! Je bent altijd opgewekt en maakt iedereen blij!(bloos)
    - Jarne



    Lieve Jolijn,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik vond het ontzettend leuk om je op de Q-meeting te leren kennen, en ik hoop je nog vaak op Q en daarbuiten tegen te komen!
    Ik wens je een dag toe vol gezelligheid, cadeautjes en taart <3
    liefs Irma/Tubbietoost



    Hoooi Jolijn! ^^
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een hele fijne dag.
    Ik wens je al het goede toe voor het komende jaar en ik hoop je zeker nog op een meeting tegen te komen, want ik vond het in Utrecht erg gezellig! (:

    Hopelijk tot gauw!

    Liefs,
    Natas



    Lieve Jolijn,

    Ik wens je echt de meest perfecte verjaardag ooit toe. Ik weet dat er wat hobbels op de weg zijn om die extreem geweldige dag speciaal voor jou te verwezenlijken, maar ik hoop met heel mijn hart, dat dit toch lukt. Je bent namelijk een awesome meid. Ik vond je als het roze gevaarte op het forum altijd al super, maar na je op het Questival ook persoonlijk te leren kennen, je vervolgens random te meeten op Elfia (which was totally awesome) en samen met je te fangirlen over Tedoise/Eldy (or something like that) ben ik je echt nog meer gaan bewonderen. Je bent een harde werker als het gaat om sport en fitness, echt een voorbeeld, en ik ben extreem blij mijn soms ietwat vreemde creatieve uitspattingen op zo’n gezellige manier met je te kunnen delen. Merlin, wat was ik vereerd, toen je mij vroeg om met je dit idee uit te werken. Onze gesprekken over Dick zullen mij eeuwig bijblijven en ik hoop dat de situatie bij jou snel weer betert, zodat we daar weer volop mee verder kunnen gaan.
    Lieve lieve Jolijn, ik hoop dat je van dit topic, de bijbehorende verassingen en schattige berichtjes kan genieten en je vandaag toch nog je verjaardag een beetje op de manier kan vieren waarop je hoopte. Dat verdien je namelijk dubbel en dwars, je verdient beter dan best. Het komt vast allemaal goed.

    Dus, daar komt hij dan:
    HAPPY HOGWARTS BIRTHDAY YOU MOST AWESOME WITCH EVAAAAH

    Heel veel verjaardagsknuffels en liefde,
    Je achterlijke-awesome-gay-Dick-Bohner-die-bang-is-voor-eenden-maatje





    Gewoon omdat het kan en omdat Hufflepuffs awesome zijn ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 8:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ik kan mij er zeker iets bij indenken... het was niet het slimste idee ooit van mijn dyslectische brein om een quiz met Hufflefluffelig Hufflepuffje in de titel te maken... Ik heb het like honderd keer na moeten lezen :W And again, het is heel graag gedaan. Luv you too (K)


    Hahaha, ik voel je! Dat zou ik ook gehad hebben.(krul) and AGAIN THANK YOU. Brace yourself, dat ga je vandaag wss nog heel vaak horen.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 14:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Happy Birthday! Ik had je al gefeliciteerd op de Utrecht afterparty-app, maar ik kan dit prachtige topic niet negeren. Ik hoop dat je toch nog een leuke verjaardag hebt (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Junns schreef:
    Gefeliciteerd!



    I grinned so hard.(": Thanks hehe.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Happy Birthday! Ik had je al gefeliciteerd op de Utrecht afterparty-app, maar ik kan dit prachtige topic niet negeren. Ik hoop dat je toch nog een leuke verjaardag hebt (:


    Ja mooi ding hé dit topic? hehe.=3 NOGMAALS BEDANKT WOOOH.<3 En ja, het echte feestje start straks pas als ik met mijn plastic boordjes en taart bij mam aan kom zetten, maar vandaag is zo goed als het maar kon zijn, allemaal dankzij Quizlet en de awsome peeps hier.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd, Jolijn! <3


    Pretty is just a pretty word.

    Lieve Jolijn,

    Het is iets later dan 'in de middag', maar toch. Ik wil je ten eerste ontzettende gefeliciflapstaarten, want 19 word je maar één keer. Geniet van je laatste tienerjaren en ik hoop ontzettend dat je nu in deze zwaardere tijden toch iets van vreugde en geluk kan vinden in dit soort kleine dingetjes!
    Je bent echt een ontzettend lieve meid en ik vind het een eer jou al twee keer te hebben, voor mij ben je namelijk een echte Q-celeb :3
    Ik hoop ontzettend hard dat je vandaag nog steeds een leuke dag hebt (al is dat volgens mij wel zo) en dat jullie binnenkort voorspoedig nieuws krijgen in verband met je moeder.
    Ik zou ontzettend hard willen dat ik vaker een gesprek met je aanknoop en ik ga er ook (weer) mijn doel van maken, want het is gewoon ontzettend gezellig.
    Lieve Jolijn, geniet ervan! (:

    Liefs,
    Sofie (die je best vaker mag stalken dan alleen voor foto's van een meeting x'D )


    Deep inside, I've never felt alive

    Happy Birthday!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Charbonneau schreef:
    Gefeliciteerd, Jolijn! <3


    Dankjewel.<3

    Loebas schreef:
    Lieve Jolijn,

    Het is iets later dan 'in de middag', maar toch. Ik wil je ten eerste ontzettende gefeliciflapstaarten, want 19 word je maar één keer. Geniet van je laatste tienerjaren en ik hoop ontzettend dat je nu in deze zwaardere tijden toch iets van vreugde en geluk kan vinden in dit soort kleine dingetjes!
    Je bent echt een ontzettend lieve meid en ik vind het een eer jou al twee keer te hebben, voor mij ben je namelijk een echte Q-celeb :3
    Ik hoop ontzettend hard dat je vandaag nog steeds een leuke dag hebt (al is dat volgens mij wel zo) en dat jullie binnenkort voorspoedig nieuws krijgen in verband met je moeder.
    Ik zou ontzettend hard willen dat ik vaker een gesprek met je aanknoop en ik ga er ook (weer) mijn doel van maken, want het is gewoon ontzettend gezellig.
    Lieve Jolijn, geniet ervan! (:

    Liefs,
    Sofie (die je best vaker mag stalken dan alleen voor foto's van een meeting x'D )


    Haha, dat is niet erg hoor Sofie.<3 En ja, dit alles heeft zeker mijn dag een stuk beter gemaakt en voor mij was dit niet iets kleins, maar iets groots.<3
    en en en ik ben ook heel blij dat ik jou al twee keer heb mogen zien......en ik voel me gevleid dat je mij zo ziet haha, ik zou mezelf namelijk niet als Q-celeb bestempelen...al heb ik me altijd afgevraagd of mensen me zo zagen ja of nee. Heb ik daar ook gelijk weer antwoord op zonder er een dramatisch topic over te maken.(':
    In dat geval zal ik proberen je vaker een berichtje te sturen....ook als het niet met foto's te maken heeft hehe.=')) Ik kan momenteel echter niks beloven met mijn warhoofd, maar mijn inbox en gb staan open, dus voel je vrij om wat te sturen.<3

    GROETJES ENZO, DE REUZIN. <3


    dooddoenervis schreef:
    Happy Birthday!*O*


    Thank you.<3

    Madonna schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    Thanks.(H)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Uso schreef:
    Gefeliciteerd!


    Thanks.<3


    You were born original, don't die as a copy.