• Naast elk hoofdstuk van een story en bij de "voorkant" van de story waar je het overzicht van alle hoofdstukken hebt (op de mobiele versie er onder), staat een rijtje met meer stories van die user en vaak zijn dat willekeurige verhalen (als de user meer dan 6 stories heeft). Graag zou ik die zelf kunnen instellen naar de stories die ik wil promoten, in plaats van mijn inactieve verhalen.

    Dit lijkt me een goed idee voor elk soort creatie waar dit bij is. Quizzen, polls, gedichten, lijstjes.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 16:23 ]

    Ja, heel graag haha. Bij mij staan er ook allerlei rare stories (vooral rollen voor MSV's) die ik expres helemaal achterin heb gezet zodat niemand ze ziet :').


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het een goed idee!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zelf heb ik niet voldoende stories om hier problemen bij te ondervinden, maar ik zou het wel een nuttige optie vinden voor als dat wel het geval moest zijn. (:


    The soul needs autumn.

    Froyo schreef:
    Ik vind het een goed idee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Saorsa schreef:
    Zelf heb ik niet voldoende stories om hier problemen bij te ondervinden, maar ik zou het wel een nuttige optie vinden voor als dat wel het geval moest zijn. (:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat lijkt me inderdaad een leuk idee! ^^


    What would Emma do?

    Als dat mogelijk zou zijn, zou ik het zelf best handig vinden om iets nutteloos als een ORPG of wedstrijdinzendingen ertussenuit te filteren inderdaad c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jaaa, oeh, heel graag. Wat van mijn allereerste verhalen staan daar en ik wil ze niet inactiveren puur om ze daar weg te krijgen, maar het is definitief ook niet iets waar reclame voor gemaakt moet worden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helicoprion schreef:
    Dat lijkt me inderdaad een leuk idee! ^^


    26 - 02 - '16

    Jaa, daar heb ik ook al "last'' van gehad. De stories waar ik niet meer aan werk en waarvan het me nog weinig kan schelen of mensen ze lezen of niet, staan er altijd in en de verhalen waarvan ik graag wil dat mensen ze zien, komen er nooit in, zelfs niet als ik inactiveer, waardoor ik maar al het overbodige offline heb gehaald om het te wijzigen. Dus helemaal mee eens! (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 16:43 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Voor!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voor de volle honderd procent voor!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Histoire schreef:
    Jaa, daar heb ik ook al "last'' van gehad. De stories waar ik niet meer aan werk en waarvan het me nog weinig kan schelen of mensen ze lezen of niet staan er altijd in en de verhalen waarvan ik graag wil dat mensen ze zien, komen er nooit in, zelfs niet als ik inactiveer, waardoor ik maar al het overbodige offline heb gehaald om het te wijzigen. Dus helemaal mee eens! (:


    obsessive rage

    DunkeIheit schreef:
    Voor de volle honderd procent voor!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Histoire schreef:
    Jaa, daar heb ik ook al "last'' van gehad. De stories waar ik niet meer aan werk en waarvan het me nog weinig kan schelen of mensen ze lezen of niet staan er altijd in en de verhalen waarvan ik graag wil dat mensen ze zien, komen er nooit in, zelfs niet als ik inactiveer, waardoor ik maar al het overbodige offline heb gehaald om het te wijzigen. Dus helemaal mee eens! (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."