• Naast elk hoofdstuk van een story en bij de "voorkant" van de story waar je het overzicht van alle hoofdstukken hebt (op de mobiele versie er onder), staat een rijtje met meer stories van die user en vaak zijn dat willekeurige verhalen (als de user meer dan 6 stories heeft). Graag zou ik die zelf kunnen instellen naar de stories die ik wil promoten, in plaats van mijn inactieve verhalen.

    Dit lijkt me een goed idee voor elk soort creatie waar dit bij is. Quizzen, polls, gedichten, lijstjes.

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 16:23 ]

    Helemaal voor! Ik zou graag soortgelijke stories erbij zetten, zodat mensen wat eerder doorklikken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Helemaal voor! Ik zou graag soortgelijke stories erbij zetten, zodat mensen wat eerder doorklikken.

    Ja, precies. Of verhalen waar je meer lezers voor wil krijgen.

    Saorsa schreef:
    Zelf heb ik niet voldoende stories om hier problemen bij te ondervinden, maar ik zou het wel een nuttige optie vinden voor als dat wel het geval moest zijn. (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bij gedichten ook dan! :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Capybara schreef:
    Bij gedichten ook dan! :'D

    En dan meteen ook bij de quizzen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh, en polls hebben dat ook. Dus ook meteen bij polls.

    Als je het doet, doet het dan goed.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Absoluut voor! Er komen altijd oude story's te staan.


    I wanna be a wizard!

    Goed nieuws! Dit is vanaf nu mogelijk bij stories via volgende link: https://www.quizlet.nl/stories/volgorde_stories.php.
    Ik denk wel dat dat voor al je stories geldt. Dus niet dat je het per story kan instellen.
    Voor andere creaties werkt het nog niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, wat gaaf! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yot *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Yes! Wat een geweldig idee!

    Awesome!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat goed dat dit er gekomen is! Dit vind ik erg fijn. ^^

    Is het ook mogelijk (in de toekomst) dat als je met coauteur(s) werkt, je ook de suggesties van de coauteur(s) ook kunt laten zien i.p.v. alleen maar van degene op wiens profiel het staat? Of dat je bijvoorbeeld de stories kunt aanraden waarbij je met dezelfde coauteur(s) aan hebt gewerkt?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.