• Yup yup, dames (en heren). Ik heet nu Papiliones. (Dodeka neem ik wel weer een keer terug. ^^ )


    Papiliones


    Het is Latijns voor vlinders. Ik vind vlinders heel erg mooi en leuk. Ze hebben toch een speciaal plekje in mijn hart. :3






    Dus wat vinden jullie van mijn nieuwe username?? ^^
    En hebben jullie laatst weer een nieuwe username genomen?


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind het echt een mooie naam. Maar vlinders zijn ook mooi.
    En nee, recent heb ik geen nieuwe naam gehad. De laatste keer dat ik mijn naam heb gewijzigd was naar DoctorDonna en weer terug, met kerst 2014.. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mooie username!

    Ikzelf heb laatst een blunder gehad met mijn username. Ik wilde kijken of "Wensster" beschikbaar was, typte mis, wilde het weghalen en omdat mijn telefoon geen groot toetsenbord heeft drukte ik op enter. POEF. En ik had per ongeluk WensAter als username.


    obsessive rage

    Oeh I like it! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dit echt een mooie naam!


    Queer zijn is gewoon alles

    Erg leuk, maar ik ben zelf bang voor vlinders (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    dooddoenervis schreef:
    Ik vind dit echt een mooie naam!

    Dank jullie wel! Ik ben er erg blij over. ^^

    @WensAter: Autch.. Ondanks dat is het wel een leuke username. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ah, ik vind het echt een prachtige username! Om de een of andere reden vind ik het ook heel erg bij jou passen c:

    Ik heb het laatst mijn username veranderd naar Atrox, een van de hoofdpersonages uit het tweede verhaal ooit dat ik heb kunnen afronden^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Heel mooi. Het klinkt echt magisch. Perfecte naam voor jou met die betekenis 'vlinders'.

    Dank jullie wel voor jullie complimenten! C:

    @Atrox: Aah wat leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat een ontzettende leuke naam! (:

    Ik begon met AutumnStorm, omdat dat mijn lievelingsthee was op dat moment en WinterGlow al bezet was (': en vanuit daar dacht ik aan een seizoensgebonden username. Dus aangezien het al lente is, ben ik vanuit daar naar SpringBlossem gegaan (': Lekkere omweg..


    It's never gonna happen, Guys.

    SpringBlossom schreef:
    Wat een ontzettende leuke naam! (:

    Ik begon met AutumnStorm, omdat dat mijn lievelingsthee was op dat moment en WinterGlow al bezet was (': en vanuit daar dacht ik aan een seizoensgebonden username. Dus aangezien het al lente is, ben ik vanuit daar naar SpringBlossem gegaan (': Lekkere omweg..


    Dankje! ^^
    Haha, maar het is ook een leuke naam!


    One Who Travels A Higher Path.

    Heel leuk! ^^

    Mooi naam. ^^ Ik wilde ooit mijn naam in Papillon veranderen, het Franse woord voor vlinder. :') Maar die was al bezet.
    Deze naam heb ik nog van 1 april. Ik weet alleen niet zeker of ik terug mijn vaste username Hazy wil nemen. Ik ga nog even wachten of er een andere leuke naam in mij opkomt.


    Ik wil een tuin vol egels

    Dank jullie wel!

    @Freddi_Fish: Hazy stond echt leuk bij je. (: Papillon is ook leuk en jammer dat die bezet was.


    One Who Travels A Higher Path.