• Ik ben niet heel erg fan van de lucht-je-hart-topics, maar ik wil dit toch even kwijt...
    Ik twijfel al heel lang of ik mijn studie eigenlijk wel leuk genoeg vind, maar heb na mijn eerste jaar besloten dat ik in ieder geval mijn Bachelor wil halen.
    Nu heb ik afgelopen periode (mede door een keelamandel-operatie) alle drie mijn vakken niet gehaald en heb ik de eerste week van de nieuwe periode gemist, waardoor ik voor alle vakken groepjes had moeten maken en nu dus niet heb. Verder heb ik nauwelijks vriendinnen op mijn studie en hebben sommige vriendinnen buiten mijn studie me teleurgesteld. Mijn keel wil ook nog steeds niet meewerken (af en toe nog steeds pijn en constant moeite met slikken), ik ben twee keer aan mijn knie geopereerd en dat voel ik af en toe nog en ik voel me eigenlijk bijna nooit topfit. Ik heb vaak buikpijn en soms een soort druk op de borst en hoofdpijn op de slechtste momenten.

    Kortom: het gaat allemaal even niet zo lekker met me. Ik heb ook echt nog een heleboel leuke dingen in mijn leven (het is heus niet allemaal doffe ellende) maar op dit moment overheersen de vervelende dingen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat klinkt ontzettend vervelend. Ik had begin dit jaar ook een periode waarin ik me niet goed voelde en heel weinig concentratie had. Ik ben uiteindelijk naar een psycholoog gegaan, en nu gaat het beter. Maar aan jouw verhaal te horen, heeft dat bij jou geen zin.
    Als ik jou was zou ik toch gaan kijken wat je écht wilt. En ik weet ook helemaal niet wat ik echt wil, maar dit maakt jou zo te horen ook niet erg blij.
    *knuffel*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat klinkt echt als heel irritant. En naar. Hopelijk gaat het snel weer wat beter!


    obsessive rage

    Patholoog schreef:
    Dat klinkt ontzettend vervelend. Ik had begin dit jaar ook een periode waarin ik me niet goed voelde en heel weinig concentratie had. Ik ben uiteindelijk naar een psycholoog gegaan, en nu gaat het beter. Maar aan jouw verhaal te horen, heeft dat bij jou geen zin.
    Als ik jou was zou ik toch gaan kijken wat je écht wilt. En ik weet ook helemaal niet wat ik echt wil, maar dit maakt jou zo te horen ook niet erg blij.
    *knuffel*


    Dankjewel (: Ja, ik weet dus écht niet wat ik wil. Ik heb me ook best wel in de studie verdiept voor ik die ben gaan doen, dus ik heb toen een weloverwogen keuze gemaakt. Dus dat maakt het ook lastiger.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain