• Heyo! Ik zie al die fantastische covers hier voorbij komen en ik denk lol, laat ik eens een topic openen op zoek naar iemand die tijd (en zin of course) om ook iets voor mij te proberen!
    Om het allemaal wat makkelijker te maken heb ik een klein lijstje gemaakt hehe

    titel: Young Gods, deze graag er wel op please!
    naam/username: ik verander mijn username nogal vaak, dus doe alleen maar Tessa - is helemaal prima!
    samenvatting: is eigenlijk vrij kort, want het word niet echt een lang verhaal so here we go;

    Op de dag dat Hannah Connor ontmoette had ze nooit gedacht dat de hand die hij gebruikte om zich voor te stellen dezelfde hand zou zijn waar zij zich aan vast zou klampen terwijl hij over het randje van zijn flatgebouw hing.

    afbeeldingen: well, de faceclaims zijn Jesse Eisenberg voor Connor en Emilia Clarke voor Hannah - dus als die zouden kunnen, heel graag.
    Ik ga iets heel raars zeggen nu, maar voor foto's van Jesse Eisenberg - wel "Now You See Me" Jesse Eisenberg - zo heb ik Connor in mijn hoofd namelijk lol, so like this hehe
    over Emilia Clarke heb ik geen toevoegingen, vind maar een foto die jij denkt dat het beste past!
    verder heb ik niet echt iets anders, misschien iets met mist of rook of iets met .deze foto, ik zou zeggen - trek tekeer, ik ben heel benieuwd!'
    grootte: 550 x 700 pixels vind ik een mooie grootte (:0
    sfeer: een zwart-witte cover vind ik altijd wel mooi, maar kijk maar wat het mooiste is
    extra: nou ja, het verhaal is niet echt vrolijk lol - en Connor is nogal obsessed met Griekse mythologie, weet niet of dat nog iets is wat gebruikt kan worden? Kijk maar, ik ben heel benieuwd!

    Alvast super bedankt voor het proberen!
    x Tessa


    chill out icarus, before you fly into a window

    Op de dag dat Hannah Connor ontmoette had ze nooit gedacht dat de hand die hij gebruikte om zich voor te stellen dezelfde hand zou zijn waar zij zich aan vast zou klampen terwijl hij over het randje van zijn flatgebouw hing.

    Waarom krijg ik hier lichtelijke hartkloppingen van?

    Ik ga eens kijken wat ik in elkaar kan zetten voor je. Ik ga wel niet helemaal aan je eisen kunnen voldoen, tho, dat wordt erg moeilijk.


    Slightly drunk.

    Jesse Eisenberg uit Now you see me. Damn (H)


    Ik wil wel even iets proberen maar heb het wel super druk dus ik kan niks beloven haha


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Ik zal eens kijken c: (Terwijl ik eigenlijk aan de covers van mijn coverstore moet werken, haha)

    Heb je de titel eigenlijk van dat nummer van Halsey? cx Of was het gewoon random?

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 21:31 ]


    obsessive rage

    Staat het al online? Want O M G, dit wil ik lezen!


    ' Nyctophilia '

    Ik ga morgen even proberen of ik iets kan maken, maar verwacht er niet te veel van hooor, ben niet echt professioneel maar vind het wel leuk om iets te proberen en het is tijdbesteding ahhaha
    Zit er ook nog een einddatum aan vast, bijvoorbeeld over een week ofzo?


    take risks

    Ik vind 'm zelf iets te druk, hou zelf meer van heel simpele (echt, übersimpel dan) covers, maar het was moeilijk om hier iets simpels mee te maken. Kijk maar of je 'm mooi vindt.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik vind 'm zelf iets te druk, hou zelf meer van heel simpele (echt, übersimpel dan) covers, maar het was moeilijk om hier iets simpels mee te maken. Kijk maar of je 'm mooi vindt.



    omgggg, ziet er goed uit! Thanks! (flower)


    chill out icarus, before you fly into a window

    Alstuuuu. Mag ik effe vangen? :Y) grapje. Vind het leuk om die dingen te maken. Je mag me in de toekomst er altijd over mailen, als deze tenminste genoeg naar wens is haha.


    Slightly drunk.

    Ik heb wat geprobeerd, hopelijk vind je het iets :')

    FearlessFire schreef:
    Ik heb wat geprobeerd, hopelijk vind je het iets :')



    Looks really cool! Dankjewel! (flower)


    chill out icarus, before you fly into a window

    FearlessFire schreef:
    Ik heb wat geprobeerd, hopelijk vind je het iets :')



    En toen vervloog mijn trots. Damn, deze is ook erg mooi.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Alstuuuu. Mag ik effe vangen? :Y) grapje. Vind het leuk om die dingen te maken. Je mag me in de toekomst er altijd over mailen, als deze tenminste genoeg naar wens is haha.


    Ik help je mee vangen, haha! En ik zal het onthouden, super lief!


    chill out icarus, before you fly into a window

    Momenteel heb ik dit.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Momenteel heb ik dit.



    Oooh, ziet er ook super mooi uit! (flower)

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 13:27 ]


    chill out icarus, before you fly into a window



    Hier is ie dan, ik hooop dat je hem mooi vind. Heb btw geen flauw idee hoeveel pixels het zijn, ik heb hem gemaakt en dit kwam eruit en ik weet ook niet hoe je het kan aanpassen, maar hij is wel redelijk scherp dus ik hoop dat het goed is zo xD
    Als je nog iets aangepast wilt hebben kan het altijdd !


    take risks