• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:05 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Er moet echt een timer op de spotlight komen. Ik blijf maar mijn credits verpesten.
    Nog geen 20 minuten op de eerste plek gestaan en ik wacht altijd minstens een uur voordat ik er iets in zet.

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 21:35 ]

    Morgen na stage pas GoT kijken... duuuurt laaaang

    Ben ook echt weer zo stom om nog te reageren ook.. But I can't help it.. He's too cute en asdfghjkl...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    EichenHouse schreef:
    (...)
    Hmm nee. Daar dacht ik heel wat anders.
    Grappig dat mensen meer weten over hoe ik denk dan ikzelf.


    Oh, okay, dan is het goed. Verklaar u nader dan (: want ik ben heel benieuwd

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 21:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Call me beep me
    If you wanna reach me


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom voel ik mij zo waardeloos.
    Soms wil ik mijn hoofd even heel hard tegen een stenen muur aanslaan c:

    EichenHouse schreef:
    Sorry, maar jullie zijn echt veel en veels te jong. Maar ik ga hier niet op verder. Je komt jezelf wel tegen.


    Je bent altijd te jong om zat te zijn en daarna hangovers te hebben. En iedereen komt het wel eens tegen op een bepaald moment in zijn of haar leven, dus beter er jong van leren dan het nooit leren. Maar goed. Daarnaast, in België mag je op je zestiende drinken. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gaan slapen of Gilderoy uitlachen op de Sims? Hmmm


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben ik het probleem? Heb ik het verknald? Is het mijn schuld, dat je niet meer met me praat? Heb je het te druk? Heb je geen behoefte aan me? Waarom laat je niets van je horen? Ben je me vergeten? Vind je me niet aardig? Te clingy? Moet ik mijn kop houden? Schat, dat doe ik al een dikke week, als het niet al langer is, en ik word er steeds onzekerder van. Ben je me zat, is dat het? Was het een bevlieging, meer niet? Ben ik te saai voor je? Alsjeblieft, laat iets van je horen, ik praat zo graag met je, maar ik heb zo het gevoel dat het van één kant komt, en dan hoeft het van mij ook niet meer.....


    Slightly drunk.

    Dat komt ervan als je last minute nog zinnen gaat aanpassen, Inge. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DANKJE.
    /Sarcasm


    Deep inside, I've never felt alive

    Zin in morgen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Q is tegenwoordig een site om stemmen te verkrijgen?
    *Hé, deze site heeft een forum. Laat ik daar een account maken om alleen maar stemmen te vragen voor een studentenkamer*
    Als je nou al langer dan een maand lid was, oké, maar 5 minuten niet.

    [ bericht aangepast op 24 april 2016 - 22:12 ]

    Gatomon schreef:
    Q is tegenwoordig een site om stemmen te verkrijgen?
    *Hé, deze site heeft een forum. Laat ik daar een account maken om alleen maar stemmen te vragen voor een studentenkamer*

    Agree.


    Slightly drunk.

    Aub Mehri, niet huilen vannacht.