• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 25 april 2016 - 20:05 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Oooomfg wat zijn mensen dom. :'D hoe kun je het er nou niet mee eens zijn dat NL een miljoen aan Tsjernobyl schenkt. "Tuurlijk Den Haag, stuur het maar weer naar het buitenland." Wat een stomme opmerking.

    Krolock schreef:
    Oooomfg wat zijn mensen dom. :'D hoe kun je het er nou niet mee eens zijn dat NL een miljoen aan Tsjernobyl schenkt. "Tuurlijk Den Haag, stuur het maar weer naar het buitenland." Wat een stomme opmerking.


    No offense, en ik wil geen enorme racist uithangen, maar dat komt vast van een PVV aanhanger :W


    26 - 02 - '16

    Weet iemand hoe hoog de knieen zitten? Op 7/16e ofzo?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Weet iemand hoe hoog de knieen zitten? Op 7/16e ofzo?


    Ik weet enkel dat voeten even lang zijn als onderarmen? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Krolock schreef:
    (...)
    Geen (cat)


    Dat is een optie, maar zou lichtelijk awkward kunnen zijn voor een filmavond met alle Avengers. Aan de andere kant zou het wel memorabel zijn. :'D



    Dumbledory schreef:
    (...)

    Een super zachte vol met vallende sterretjes. Paars denk... en de sterren geel natuurlijk...


    Aw, dat klinkt wel heel fijn. Ik zat zelf ook al te denken aan sterren, maar dan meer een soort gigantische Amerikaanse vlag, haha. (nerd) Punt is dat het een beetje indruk moet maken, want ze zijn elkaar aan het one up-en met pyjama's. Ik denk dat ik misschien een idee heb.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Capybara schreef:
    (...)

    Ik weet enkel dat voeten even lang zijn als onderarmen? :'D


    Haha dat wist ik ook ja! Maar dat hoef ik gelukkig niet te tekenen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jezus, nu heeft hij het wel te echt hoog in zijn bol. €15 voor een optreden van hem in een echte zaal? Jezus.

    [ bericht aangepast op 26 april 2016 - 19:36 ]


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    (...)

    Aw, dat klinkt wel heel fijn. Ik zat zelf ook al te denken aan sterren, maar dan meer een soort gigantische Amerikaanse vlag, haha. (nerd) Punt is dat het een beetje indruk moet maken, want ze zijn elkaar aan het one up-en met pyjama's. Ik denk dat ik misschien een idee heb.


    Zorg dat hij zeker bunny slippers heeft. (cat)

    // Fuck, ik denk echt dat mijn portefeuille gestolen is...


    What would Emma do?

    View schreef:
    (...)

    No offense, en ik wil geen enorme racist uithangen, maar dat komt vast van een PVV aanhanger :W

    Lel ik ben een pvv stemmer haha. Dat heeft er niet echt wat mee te maken lijkt me.

    De NCIS LA opmerking over SM. Ik moest even lachen waar mijn opa bij zat.

    Krolock schreef:
    (...)
    Lel ik ben een pvv stemmer haha. Dat heeft er niet echt wat mee te maken lijkt me.


    Nja, ik volgde zo'n pagina en die heette "Ik doe geen aangifte tegen Wilders" en daar zaten allemaal mensen die zulke belachelijke dingen uitkraamden. Vandaar dat ik zo ben gaan redeneren, sorry.


    26 - 02 - '16

    View schreef:
    (...)

    Nja, ik volgde zo'n pagina en die heette "Ik doe geen aangifte tegen Wilders" en daar zaten allemaal mensen die zulke belachelijke dingen uitkraamden. Vandaar dat ik zo ben gaan redeneren, sorry.

    Nah geeft niet. Het zijn altijd de extremisten die het meeste opvallen. En de mensen zonder hersenen natuurlijk want die schreeuwen het hardst.

    DeadpooI schreef:
    (...)

    Zorg dat hij zeker bunny slippers heeft. (cat)

    // Fuck, ik denk echt dat mijn portefeuille gestolen is...


    Haha, dat kan wel geregeld worden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nobody say it was easy (*_*)


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Fuck eindelijk mijn


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt