• En dan eigenlijk dikke PANIC!

    Ik heb net kaartjes gekocht voor het concert van Panic! At The Disco op 14 november in de HMH, maar er is één probleempje:
    Geld afgeschreven maar na bijna een uur nog steeds geen orderbevestiging of kaartjes binnen D:

    Hopelijk komt dit goed want ik voel me nu echt super gestrest...

    Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? En zo ja, hoe is dit bij jullie afgelopen?

    Fingerscrossed


    I am not as think as you drunk I am

    Ik zou nog even wachten en als je dat nog steeds geen mail hebt de klantenservice bellen.


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Ik moest een uur wachten op de orderbevestiging, maar die heb ik ook niet gekregen. Dus heb gemaild maar krijg pas binnen max. 5 werkdagen antwoord dus hopelijk duurt het niet zo lang want ik stress hem dood - vooral om het geld - en ik kan me nu amper concentreren op mijn examens D:


    I am not as think as you drunk I am

    Dat is mij ook eens gebeurd, ik realiseerde me 3 dagen voor ik naar Rampage (dubstep/drum and bass evenement in Antwerpen) ging dat ik nooit kaartjes had ontvangen. Ik heb ze toen een mail gestuurd met de betalingsgegevens en niet veel later kreeg ik mijn kaartjes.
    Dus maak je geen zorgen, als je hebt betaald krijg je altijd je kaartjes :)


    tya

    Vices schreef:
    En dan eigenlijk dikke PANIC!

    Ik heb net kaartjes gekocht voor het concert van Panic! At The Disco op 14 november in de HMH, maar er is één probleempje:
    Geld afgeschreven maar na bijna een uur nog steeds geen orderbevestiging of kaartjes binnen D:

    Hopelijk komt dit goed want ik voel me nu echt super gestrest...

    Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? En zo ja, hoe is dit bij jullie afgelopen?

    Fingerscrossed

    Wacht. wacht, wacht, wacht. Panic! komt en ik weet hier niets van? Zijn er nog kaartjes?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Mijn zus heeft dit ook weleens gehad met kaartjes. Toen ze de klantenservice belde kreeg ze ze opnieuw toegestuurd. (:


    -

    Het kan zijn dat ze een storing hebben oid. Als je een orderbevestiging + ordernummer, dan moet er geen probleem zijn. Ze willen het meestal prima nog een keertje opsturen (:


    I am an idiot, I move.

    DeMorgan schreef:
    Het kan zijn dat ze een storing hebben oid. Als je een orderbevestiging + ordernummer, dan moet er geen probleem zijn. Ze willen het meestal prima nog een keertje opsturen (:


    probleem is dus, dat ik die niet gehad heb D:

    Maar op de facebook pagina van Ticketmaster staan nog meer mensen die precies hetzelfde probleem hebben.. Ticketmaster informeert ons niet heel erg duidelijk maar het komt er dus op neer dat als ze morgen nog niet binnen zijn je maar wéér contact op moet nemen. Like, I WANNA KNOW IT RIGHT NOW D:

    @Josiah, OMY ik heb nog niet gezien dat het uitverkocht was so I guess not. Ik kwam er ook echt pas een paar dagen geleden achter, stond ook nog niet op de site van P!atD ofzo en vandaag ook pas aangekondigd op de facebookpagina van Panic!


    I am not as think as you drunk I am

    Ik heb er geen ervaring mee.. maar ben wel benieuwd hoe t is afgelopen...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    En ? Heb je je kaartjes nu?


    The soul needs autumn.

    Ik heb mijn kaartjes!!!
    Het duurde wel dik vijf dagen maar ik heb ze YASSS


    I am not as think as you drunk I am