• Hier kunnen we bedenken hoe we het verhaal gaan beginnen van mijn topic Once Upon A Time

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Maakt niet uit en kijk maar is op www.dommevragen.nl

    Haha oké ga ik doen!

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)
    Haha oké ga ik doen!


    Wat een site.

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 19:56 ]

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Misschien dat ze alle sprookjes Kent en dat zij dan iedereen probeert te redden?


    Sounds Good to me (:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    lisa1zusvanEmma schreef:
    We kunnen de ideeën ook combineren dat we allemaal in storybrooke zijn en we weten wie we zijn en dan komt iemand (of een duo) die alle krachten wil afpakken, dat lukt niet dus maken ze een vloek en met die vloek vergeet iedereen wie hij is en verliezen ze hun krachten

    Ellie soort 'Henry'
    Iedereen met deze dingen eens?

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)
    Ellie soort 'Henry'
    Iedereen met deze dingen eens?
    Ja ik wel

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)
    Ellie soort 'Henry'
    Iedereen met deze dingen eens?



    I agree, alhoewel Ellie iets meer 'badass' is dan Henry.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    I agree, alhoewel Ellie iets meer 'badass' is dan Henry.

    Is bedoel dezelfde taak als Henry.
    Maar oke 3 zijn het er mee eens nog een paar te gaan

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)
    Ellie soort 'Henry'
    Iedereen met deze dingen eens?


    Ik ben het er helemaal mee eens. Ik denk dat dit wel tof zou kunnen uitpakken.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ja ik vind het ook leuk ^^

    Alleen een klein dingetje: Ava heeft geen idee wie ze is in het begin, hoe zouden we dat kunnen doen, want Ava is net als Ellie geen sprookje

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 7:50 ]


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    Ja ik vind het ook leuk ^^

    Alleen een klein dingetje: Ava heeft geen idee wie ze is in het begin, hoe zouden we dat kunnen doen, want Ava is net als Ellie geen sprookje
    Ja, daar heb je een punt. Mijn personage, Jens Potter, is ook niet echt een sprookje. Je kan het wel een mythe noemen, maar het zou toch een beetje raar zijn misschien... Dit is een klein probleem, het kan zeker verholpen worden maar Ava heeft (spijtig genoeg) gelijk...

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Ja, daar heb je een punt. Mijn personage, Jens Potter, is ook niet echt een sprookje. Je kan het wel een mythe noemen, maar het zou toch een beetje raar zijn misschien... Dit is een klein probleem, het kan zeker verholpen worden maar Ava heeft (spijtig genoeg) gelijk...

    Jens kan wel een sprookje zijn van de 'toverwereld'. En Ava, ze kan misschien vluchten voor iets en dan komt ze op de plaats waar storybrooke komt aan en als storybrooke daar komt dan gaat zij mee in de vloek of zoiets?

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)
    Jens kan wel een sprookje zijn van de 'toverwereld'. En Ava, ze kan misschien vluchten voor iets en dan komt ze op de plaats waar storybrooke komt aan en als storybrooke daar komt dan gaat zij mee in de vloek of zoiets?

    Voor mij is het goed. Dit kan echt nog wel iets goeds worden!

    We moeten alleen kijken of Ava, Emma en Nakito dit ook goed vinden

    Ik vind het prima


    When you believe your dreams come true

    Oke Emma en Ava jullie ook dan kunnen we bijna beginnen