• Hier kunnen we bedenken hoe we het verhaal gaan beginnen van mijn topic Once Upon A Time

    lisa1zusvanEmma schreef:
    Oke Emma en Ava jullie ook dan kunnen we bijna beginnen

    Emma, tinkerbell1 dus heeft nog geen één keer gereageerd op dit forum. Misschien ff een berichtje sturen?


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    (...)
    Emma, tinkerbell1 dus heeft nog geen één keer gereageerd op dit forum. Misschien ff een berichtje sturen?

    Ik heb haar al een berichtje gestuurd en Ava ook

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)
    Ik heb haar al een berichtje gestuurd en Ava ook
    Ava is wel regelmatig actief op Quizlet, dus dat zal geen probleem vormen, maar Emma misschien maar 1 keer per week ofzo...

    Heay, ik heb een logé hier dus antwoorden was een beetje lastig ^^ En die logé is Emma/Fenne/tinkerbell1 (we kennen elkaar in het echt) en ze vond het goed. Ik ook dus we kunnen bijna beginnen (:


    obsessive rage

    WensAter schreef:
    Heay, ik heb een logé hier dus antwoorden was een beetje lastig ^^ En die logé is Emma/Fenne/tinkerbell1 (we kennen elkaar in het echt) en ze vond het goed. Ik ook dus we kunnen bijna beginnen (:

    Joepie! Dusssss... Ik denk dat lisa1zusvanemma als eerste een stukje schrijft. Hierop gaat zij en de rest dan verder op in en zo krijgen we al een goed begin, nietwaar? :S

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)
    Joepie! Dusssss... Ik denk dat lisa1zusvanemma als eerste een stukje schrijft. Hierop gaat zij en de rest dan verder op in en zo krijgen we al een goed begin, nietwaar? :S

    Ik zal zo beginnen als mijn nichtjes en neefje weg zijn en dan kan ook eindelijk k3 uit!

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)
    Ik zal zo beginnen als mijn nichtjes en neefje weg zijn en dan kan ook eindelijk k3 uit!
    Haha! 10000 luchtballonnen kleuren de hemel blauw!

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Haha! 10000 luchtballonnen kleuren de hemel blauw!


    Ik dacht ook gelijk aan dat lied. Hahaha, vreselijk!


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    (...)

    Ik dacht ook gelijk aan dat lied. Hahaha, vreselijk!
    Haha ja inderdaad

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Haha ja inderdaad

    Toevallig wel dat liedje XD

    Ik ga nu een nieuwe topic maken en schrijf het begin wel op, als jullie schrijven dan het liefst zo Lisa: "het is koud buiten."
    Ik kan morgen bijna de hele dag jullie?

    lisa1zusvanEmma schreef:
    Ik ga nu een nieuwe topic maken en schrijf het begin wel op, als jullie schrijven dan het liefst zo Lisa: "het is koud buiten."
    Ik kan morgen bijna de hele dag jullie?


    Mag ik ook dat ik gewoon uit Ellie's oogpunt dingen omschrijf en dingen zeg? Want zo kan ik haar beter neer zetten. Morgen heb ik opzich heel wat tijd maar morgen ga ik van vakantie naar huis en dan kan ik niet schrijven.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik heb morgen tijd genoeg ;)


    Do I look like Mother Teresa?

    Polovina schreef:
    (...)

    Mag ik ook dat ik gewoon uit Ellie's oogpunt dingen omschrijf en dingen zeg? Want zo kan ik haar beter neer zetten. Morgen heb ik opzich heel wat tijd maar morgen ga ik van vakantie naar huis en dan kan ik niet schrijven.


    Dit. Ik kan waarschijnlijk wel schrijven morgen maar ik vind de tweede persoonsvorm echt heel lastig.


    obsessive rage

    Polovina schreef:
    (...)

    Mag ik ook dat ik gewoon uit Ellie's oogpunt dingen omschrijf en dingen zeg? Want zo kan ik haar beter neer zetten. Morgen heb ik opzich heel wat tijd maar morgen ga ik van vakantie naar huis en dan kan ik niet schrijven.

    Ja is goed ik zet alles in een story daarom is dat makkelijker.