• Welkom bij Story of the Year 2016!

    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:

    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Recherche, Goldstein/q], [q]Sempre, Tallata, JetBlackHeart, Trivial of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.
    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer


    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories twee weken na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Devinsport de winnaar met haar story Schimmenspel.
    (Archief)

    Wat betekenen de cijfers onder mijn aanmelding?
    Het eerste getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de op een na laatste telling was geschreven.
    Het tweede getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de laatste telling was geschreven.
    Tussen haakjes het aantal woorden dat er dus in de afgelopen maand is geschreven. Daaruit maken wij op wie de spot heeft verdiend. (:

    Afgeronde officieel deelnemende stories:
    1) Krolock met Her voice (52.973 woorden)
    2) xShaw met Warheroes (40.065 woorden)
    3) Rockabye met Schemering (54.386 woorden)
    4) Pickett met H_NGM_N (48.062 woorden)
    5) Azraq met The Unseen World (40.321 woorden)
    6) Dazai met Verblind door liefde (43.800 woorden)
    7) Flowerpowers met Septem World of Magic (44.945 woorden)
    8) Syncline met Russisch Terracotta (72.819 woorden)
    9) Chirrut met And yet we die (41.106 woorden)

    Actieve verhalen die deel hebben genomen, maar niet zijn afgerond:
    Douleur met (on)Vruchtbaar
    AriChibi met Mijnenveger

    Winnaar van de maand
    Januari - Hella
    Februari - Hella
    Maart - Sahariel
    April - WingedHussar
    Mei - Scandicy
    Juni - AriChibi
    Juli - Krolock
    Augustus - Krolock
    September - F4K3R
    Oktober - WingedHussar
    November: Pickett


    (Aangepast tot topic 3, pagina 12, Dazai)

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2016 - 13:15 ]


    De officiële crewpagina

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Je kan er wel iets inzetten, maar hij loopt niet meer door op de desktop versie. Op de mobiele versie nog wel. Je ziet op de desktop versie dus enkel degene die er het laatst is ingezet en dat werkt mogelijk heel nadelig.


    Ah, ja. Zie het nu inderdaad op mijn telefoon met de desktop versie. Geluk bij een ongeluk dat ik m net in de spotlight zette haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Even een MT (veel te laat). Ik vind het best wel jammer dat als ik door de lijst kijk, dat er zo veel stories zijn waar ook deze maand niet aan geschreven is ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Even een MT (veel te laat). Ik vind het best wel jammer dat als ik door de lijst kijk, dat er zo veel stories zijn waar ook deze maand niet aan geschreven is ):


    Ik heb nu gewoon niet veel tijd om er deftig aan te werken en ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn (;


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik heb nu gewoon niet veel tijd om er deftig aan te werken en ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn (;


    Oh, ik begrijp je helemaal, hoor. Zulke dingen gebeuren, het is ook lastig. We zijn geen professionele schrijvers, we hebben er nog een leven naast :'P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Badge voor 20.000 woorden, ik kom er aan! Ik zit al op de helft.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Zou ik mijn story ook mogen switchen? Ik zit vast met degene die ik nu heb, en heb al een ander storyidee waar ik direct mee zou kunnen starten

    Oh en: Merchantson --> Myx


    The Definition of Insanity

    Myx schreef:
    Zou ik mijn story ook mogen switchen? Ik zit vast met degene die ik nu heb, en heb al een ander storyidee waar ik direct mee zou kunnen starten

    Oh en: Merchantson --> Myx


    Je mag tweemaal je creatie veranderen en je hebt dat nog niet eerder gedaan toch? Dus dan mag dat na deze verandering zelfs nog eenmaal. Ik zou er daardoor wel even heel goed over nadenken, maar het mag dus gewoon. Je kan dan gewoon je nieuwe inzending hier in het topic zetten met daarbij dat je hem wil omwisselen. Dan werken wij het begin juli weer bij in de lijst.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou graag mijn deelname "Glorieuze Omwenteling" veranderen naar onderstaande story!







    Anabella Torch lijkt in de macht te zijn van een mysterieuze fantoom. Althans dat denkt ze. Het bezit haar geest, gedachtes en haar lichaam.

    Als voor haar het noodlot toeslaat en ze een keuze maakt die zware consequenties met zich mee brengt, blijkt het leven dat ze kende niets vergeleken met de opdracht die ze krijgt.
    Haar torso staat vol met tekens, die coderen voor een Zonde of een Deugd. Is ze de Sleutel naar het Einde? Of juist naar het Begin?


    En dan is er nog het Silhouet, Grey. Hij worstelt met zijn gevoelens, zijn eigen keuze en het naderende lot. Want zijn pad is alles bepalend.


    - Genre: AU, Fantasy, beetje science fiction, beetje paranormaal, Romantiek


    The Definition of Insanity

    Mag je op 30-11-2016 je keuze nog wijzigen? Ik twijfel namelijk enorm; maar ben bang dat ik het niet red als ik opnieuw begin :X


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    xShaw schreef:
    Mag je op 30-11-2016 je keuze nog wijzigen? Ik twijfel namelijk enorm; maar ben bang dat ik het niet red als ik opnieuw begin :X


    Dat mag volgens mij in principe wel, maar je bent toch goed bezig met Warheroes zie ik?


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    (...)

    Dat mag volgens mij in principe wel, maar je bent toch goed bezig met Warheroes zie ik?

    Mjaa, maar ik vind persoonlijk dat de manier waarop ik daar eigenlijk ben begonnen niet helemaal geweldig, lijkt een beetje zo'n aanstellend personage in het verhaal, echt over the top zeg maar :')


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik had als doel de meest geschreven woorden deze maand te hebben, maar ik denk niet dat dat me is gelukt.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xShaw schreef:
    Mag je op 30-11-2016 je keuze nog wijzigen? Ik twijfel namelijk enorm; maar ben bang dat ik het niet red als ik opnieuw begin :X


    Gezien we hier nog niet op geantwoord hadden: Ja dat mag, mits je verhaal dan wel is afgerond en je niet al je wisselkansen al verbruikt hebt.

    Het volgende is hierover te vinden in de regels
    Je hebt van 01-01-2016 t.e.m. 30-11-2016 de tijd om je verhaal te schrijven en in te sturen


    Excuses dat er nog niet op gereageerd was door ons.


    Happy Birthday my Potter!

    klopt het dat er nog niks veranderd is in het begin topic?


    The Definition of Insanity

    Myx schreef:
    klopt het dat er nog niks veranderd is in het begin topic?


    Ja dat klopt. Ik ben er helaas zelf niet aan toegekomen voor ik op vakantie ging en niemand heeft het kunnen overnemen. Ik ga na geslapen te hebben alles bijwerken, zo ook soty. Dat houdt in dat het topic en de badges zullen worden bijgewerkt en één voor één ook alle spotlights de komende dagen zullen worden uitgedeeld aan de mensen die dit nog te goed hadden. Excuses dat dit deze maand niet helemaal goed liep.


    Happy Birthday my Potter!