• Welkom bij Story of the Year 2016!

    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:

    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Recherche, Goldstein/q], [q]Sempre, Tallata, JetBlackHeart, Trivial of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.
    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer


    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories twee weken na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Devinsport de winnaar met haar story Schimmenspel.
    (Archief)

    Wat betekenen de cijfers onder mijn aanmelding?
    Het eerste getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de op een na laatste telling was geschreven.
    Het tweede getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de laatste telling was geschreven.
    Tussen haakjes het aantal woorden dat er dus in de afgelopen maand is geschreven. Daaruit maken wij op wie de spot heeft verdiend. (:

    Afgeronde officieel deelnemende stories:
    1) Krolock met Her voice (52.973 woorden)
    2) xShaw met Warheroes (40.065 woorden)
    3) Rockabye met Schemering (54.386 woorden)
    4) Pickett met H_NGM_N (48.062 woorden)
    5) Azraq met The Unseen World (40.321 woorden)
    6) Dazai met Verblind door liefde (43.800 woorden)
    7) Flowerpowers met Septem World of Magic (44.945 woorden)
    8) Syncline met Russisch Terracotta (72.819 woorden)
    9) Chirrut met And yet we die (41.106 woorden)

    Actieve verhalen die deel hebben genomen, maar niet zijn afgerond:
    Douleur met (on)Vruchtbaar
    AriChibi met Mijnenveger

    Winnaar van de maand
    Januari - Hella
    Februari - Hella
    Maart - Sahariel
    April - WingedHussar
    Mei - Scandicy
    Juni - AriChibi
    Juli - Krolock
    Augustus - Krolock
    September - F4K3R
    Oktober - WingedHussar
    November: Pickett


    (Aangepast tot topic 3, pagina 12, Dazai)

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2016 - 13:15 ]


    De officiële crewpagina

    Lucens > Ada


    i wanna die with you once or twice.

    Ik heb in ieder geval de woordenaantallen van juni bijgewerkt! AriChibi heeft afgelopen maand de meeste woorden geschreven en is daarmee winnaar van juni! Gefeliciteerd! Je mag via een pb aan mij doorgeven of je als prijs een spotlight of promotie op de officiële social media pagina's van Quizlet wil c:

    De naamsveranderingen moet ik nog bijwerken, dus het klopt dat dat nog niet gedaan is. Ook de spotlights en de badges moeten nog verstuurd en uitgedeeld worden. Het ziet er op het moment naar uit dat ik vanavond een schema voor de spotlights kan gaan maken zodat iedereen een moois spotlight moment krijgt, daarmee dus ook nog de spotlights van mei. Ik weet niet zeker of ik het al ga redden de badges allemaal uit te delen, maar anders komen die waarschijnlijk donderdag. Naamsveranderingen hebben van die dingen in mijn ogen de minste prioriteit, dus dat zal waarschijnlijk ook pas donderdag worden. Excuses dat het allemaal zolang duurt.


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw, er zijn zoveel mensen die in juni niks hebben geschreven....


    Stenenlikker

    Thanks voor de spotlight (bloos)

    Falquan schreef:
    Wauw, er zijn zoveel mensen die in juni niks hebben geschreven....


    Ik heb echt al best wel lang niets meer geschreven. Misschien dat ik de laatste twee maanden nog een sprint ga maken, oid, maar ik heb er nu gewoon 'geen zin in' ofzo. Ik heb geen zelfdiscipline :')


    For those I love, I will sacrifice

    Ik heb moeite verde te aan met mijn verhaal. :P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik had ook moeite met er verder aan te schrijven, maar ik was ook gewoon al niet tevreden van wat ik al had. Daarom dat ik achter de schermen opnieuw ben begonnen en nu vlot het al veel beter!


    I wanna be a wizard!

    Misschien moeten we anders het SOTY motiveer/praat topic weer even levendig maken, als mensen gebrek hebben aan zin en motivatie! *O*

    Edit: Idk of er mensen het praattopic niet kunnen vinden, dus dit is even een extra linkje c:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2016 - 16:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kan nog één keer veranderen van story toch?

    (ik had me eerst opgegeven met een verhaal, die ik toen heb verandert in een ander verhaal. Dus ik kan nu nog één keer veranderen van verhaal, als ik het goed begrepen heb?)


    i wanna die with you once or twice.

    Ada schreef:
    Ik kan nog één keer veranderen van story toch?

    (ik had me eerst opgegeven met een verhaal, die ik toen heb verandert in een ander verhaal. Dus ik kan nu nog één keer veranderen van verhaal, als ik het goed begrepen heb?)


    Ja, dat klopt!

    Ik ga nu aan de slag met het topic guys, dus de winnaar van de maand zal spoedig bekend gemaakt worden!

    *insert drum rolls*


    Happy Birthday my Potter!

    Kan je je nog steeds opgeven?

    Het topic is weer bijgewerkt en de aantallen van juli zijn verwerkt! Krolock heeft afgelopen maand de meeste woorden geschreven en is daarmee winnaar van juli! Gefeliciteerd! Je mag via een pb aan mij doorgeven of je als prijs een spotlight of promotie op de officiële social media pagina's van Quizlet wil c:


    Audino schreef:
    Kan je je nog steeds opgeven?


    Jazeker ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Het topic is weer bijgewerkt en de aantallen van juli zijn verwerkt! Krolock heeft afgelopen maand de meeste woorden geschreven en is daarmee winnaar van juli! Gefeliciteerd! Je mag via een pb aan mij doorgeven of je als prijs een spotlight of promotie op de officiële social media pagina's van Quizlet wil c:


    (...)

    Jazeker ^^

    Mooi, dan ga ik nadenken of ik me echt nog ga opgeven of niet. Heb de 40K aan woorden sowieso al en het einde is in zicht.
    Moet je verhaal ook compleet op Quizlet staan om voor de hoofdprijs in aanmerking te komen?

    Audino schreef:
    (...)
    Mooi, dan ga ik nadenken of ik me echt nog ga opgeven of niet. Heb de 40K aan woorden sowieso al en het einde is in zicht.
    Moet je verhaal ook compleet op Quizlet staan om voor de hoofdprijs in aanmerking te komen?


    Leuk! En jap ^^

    • Het verhaal moet minimaal 40.000 woorden en maximaal 150.000 woorden bevatten. Het gaat hier dus om een AFGEROND verhaal.
    • Je mag maar met één story meedoen om kans te maken op de hoofdprijs. Het verhaal moet op Quizlet gepost worden, op je eigen profiel, en het gaat hier om een nieuw verhaal. Het verhaal moet dit jaar zijn gestart en mag dus geen creatie zijn die eind vorig jaar is gestart.
    • Je hebt van 01-01-2016 t.e.m. 30-11-2016 de tijd om je verhaal te schrijven en in te sturen. De gehele maand december zal benut worden om te lezen/stemmen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een vraagje: ik heb deze maand de 20.000 bereikt. Dat betekent dat ik een spotlight krijg, toch?


    Rest in Peace, Son of Gondor