• Welkom bij Story of the Year 2016!

    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:

    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Recherche, Goldstein/q], [q]Sempre, Tallata, JetBlackHeart, Trivial of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.
    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer


    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories twee weken na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Devinsport de winnaar met haar story Schimmenspel.
    (Archief)

    Wat betekenen de cijfers onder mijn aanmelding?
    Het eerste getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de op een na laatste telling was geschreven.
    Het tweede getal: het aantal woorden dat er in totaal bij de laatste telling was geschreven.
    Tussen haakjes het aantal woorden dat er dus in de afgelopen maand is geschreven. Daaruit maken wij op wie de spot heeft verdiend. (:

    Afgeronde officieel deelnemende stories:
    1) Krolock met Her voice (52.973 woorden)
    2) xShaw met Warheroes (40.065 woorden)
    3) Rockabye met Schemering (54.386 woorden)
    4) Pickett met H_NGM_N (48.062 woorden)
    5) Azraq met The Unseen World (40.321 woorden)
    6) Dazai met Verblind door liefde (43.800 woorden)
    7) Flowerpowers met Septem World of Magic (44.945 woorden)
    8) Syncline met Russisch Terracotta (72.819 woorden)
    9) Chirrut met And yet we die (41.106 woorden)

    Actieve verhalen die deel hebben genomen, maar niet zijn afgerond:
    Douleur met (on)Vruchtbaar
    AriChibi met Mijnenveger

    Winnaar van de maand
    Januari - Hella
    Februari - Hella
    Maart - Sahariel
    April - WingedHussar
    Mei - Scandicy
    Juni - AriChibi
    Juli - Krolock
    Augustus - Krolock
    September - F4K3R
    Oktober - WingedHussar
    November: Pickett


    (Aangepast tot topic 3, pagina 12, Dazai)

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2016 - 13:15 ]


    De officiële crewpagina

    Atrox schreef:
    Ik weet niet of ik het hier moet melden, maar mijn SOTY deelname (Verblind door liefde) heeft ondertussen ook officieel de 20K gehaald (:


    Vet goed! Gefeliciteerd! *O*

    De aantallen worden telkens aan het begin van de maand gecontroleerd en verwerkt en dan krijg je ook een badge en een spotlight, dus op zich is melden niet écht nodig, maar ik raad het zeker aan, want dan kunnen we je feliciteren en met z'n allen voor je klappen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Atrox schreef:
    Ik weet niet of ik het hier moet melden, maar mijn SOTY deelname (Verblind door liefde) heeft ondertussen ook officieel de 20K gehaald (:

    Congrats! (flower)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Katatonia -> Lethargica


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mag ik nog meedoen?

    Lopers van de Tijd - Glorieuze Omwenteling

    Ze is nog maar een Jonkie, zoals de anderen van de Clan haar betuttelen. Anabella Kensington, studente aan de universiteit in Londen, dochter van een achttiende eeuwse Duchess. Er is iets eigenaardigs aan haar clan, de Aikens. verscholen op een landgoed buiten het metropool, houden zij zich bezig met oorlogen, onderhandelingen en verdragen in het verleden, door tijdperken en revoluties heen.
    Hekserij? Nee. Magie? Ook niet.
    Machtig? Dat wel.


    Als Ana haar moeder en een Loper van de clan afluistert komt ze erachter dat zij een belangrijke schakel vormt in het verleden. Om een grootse foutieve missie in de tijd te doen herstellen, is het nu de beurt aan haar om zelf noodgedwongen kennis te maken met een leven dat ze nooit geleefd heeft.

    En de tijd zorgvuldig te veranderen.




    - Sci-Fi / OP / AU / Romantiek


    The Definition of Insanity

    Ik heb alle naamwijzingen weer doorgevoerd. Zoals gewoonlijk wordt de rest rond 1 juni bijgewerkt c:


    Happy Birthday my Potter!

    xBloem -> xShaw
    Gewoon, omdat ik gek ben op Person of Interest


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Jerker > Scandicy.


    Slightly drunk.

    De aantallen zijn weer berekend! In mei heeft Scandicy het meest aan haar verhaal geschreven, maar liefst 7.607 woorden! Gefeliciteerd! Je mag een van de bovengenoemde crewleden een berichtje sturen om aan te geven of je een spotlight wilt of dat je gepromoot wilt worden via de nieuwsbrief of sociale media!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:21 ]


    De officiële crewpagina

    Whoah, had ik niet verwacht!


    Slightly drunk.

    Alle badges zijn weer uitgedeeld! *O*

    Overigens had ik als user nog een vraagje, dit heeft dus niks met moderator zaken te maken. Op het Questival zal ook aandacht zijn voor SOTY. Natas/Vikings en Lisa/FeorgeWeasley hebben daar al aangegeven een stukje te willen voorlezen en ikzelf zal er natuurlijk ook zijn met mijn winnende verhaal van vorig jaar. Dus ga je naar het Questival als SOTY deelnemer, geef het dan vooral door in het Questival topic! Het is immers veel leuker wanneer er veel aandacht is voor deelnemende stories van dit jaar dan dat ik tijd moet opvullen met mijn story van volgend jaar. (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Lieve SOTY-deelnemers,

    Een aantal van jullie moet nog een spot krijgen deze maand. Wij hadden hier een prachtig schema voor, maar op het moment is de spotlight kapot. Omdat wij het anders oneerlijk vinden tegenover jullie, wachten wij met het uitdelen van deze spots tot hij weer gemaakt is. Dus jullie worden niet vergeten en houden deze spots van ons tegoed c:


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Lieve SOTY-deelnemers,

    Een aantal van jullie moet nog een spot krijgen deze maand. Wij hadden hier een prachtig schema voor, maar op het moment is de spotlight kapot. Omdat wij het anders oneerlijk vinden tegenover jullie, wachten wij met het uitdelen van deze spots tot hij weer gemaakt is. Dus jullie worden niet vergeten en houden deze spots van ons tegoed c:

    Ik wilde net een mod gaan lastigvallen met de vraag wanneer mijn spot kwam, haha. Goed dat je het even meldt (:

    En Atrox --> Dazai

    [ bericht aangepast op 10 juni 2016 - 21:43 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik wilde net een mod gaan lastigvallen met de vraag wanneer mijn spot kwam, haha. Goed dat je het even meldt (:

    En Atrox --> Dazai


    Ja snap ik. Ik had net echt zo'n schema gemaakt van oké als we dan iemand doen en dan en dan en dan, heeft iedereen echt even een mooi spotlight momentje en spammen we niet in één keer de spot vol of zo. En toen ging de spot kapot haha.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Lieve SOTY-deelnemers,

    Een aantal van jullie moet nog een spot krijgen deze maand. Wij hadden hier een prachtig schema voor, maar op het moment is de spotlight kapot. Omdat wij het anders oneerlijk vinden tegenover jullie, wachten wij met het uitdelen van deze spots tot hij weer gemaakt is. Dus jullie worden niet vergeten en houden deze spots van ons tegoed c:


    Huh, is hij kapot dan? Niks van gemerkt, misschien was ik net op tijd met in de spotlight zetten haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Huh, is hij kapot dan? Niks van gemerkt, misschien was ik net op tijd met in de spotlight zetten haha


    Je kan er wel iets inzetten, maar hij loopt niet meer door op de desktop versie. Op de mobiele versie nog wel. Je ziet op de desktop versie dus enkel degene die er het laatst is ingezet en dat werkt mogelijk heel nadelig.


    Happy Birthday my Potter!