• Voor Kerst had ik wat geld gekregen. En ik had al heel veel geld verdient door te werken. Dus vandaag ben ik samen met mijn oma en moeder de stad in gegaan. Ik kwam thuis met én een nieuwe iPod en een nieuwe gitaar. Today was my lucky day. :3.
    Ik ben er zó blij mee! Gister was mijn oude iPod kapot gegaan en nu heb ik al een nieuwe. En die gitaar speelt zó lekker, hij klinkt, vind ik, ook heel mooi! 8D



    Hebben jullie nog leuke kerstcadeautjes gehad of leuke dingen gekocht? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oeh leuk!


    Pretty is just a pretty word.

    Mooi! Foto van je ipod?:-)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Ooow mooie gitaar!
    En echt fijn dat je al zo snel weer een nieuwe ipod kon kopen!
    zou echt niet weten wat ik zonder die van mij zou moeten doen..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Shacklebolt schreef:
    Mooi! Foto van je ipod?:-)


    De nieuwste :D

    CarrotNiall schreef:
    Ooow mooie gitaar!
    En echt fijn dat je al zo snel weer een nieuwe ipod kon kopen!
    zou echt niet weten wat ik zonder die van mij zou moeten doen..

    Ja, daar ben ik ook heel blij mee, ik zou ook niet zonder de mijne kunnen. n-n

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 19:32 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)


    De nieuwste :D

    Mooi blauw! Mag ik vragen welk merk dat is?:-)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 19:33 ]


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    (...)7
    Mooi blauw! Mag ik vragen welk merk dat is?:-)

    Apple. Ik heb als iPod altijd al een Apple gehad, dus nu weer een een Appletje. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Apple. Ik heb als iPod altijd al een Apple gehad, dus nu weer een een Appletje. :3

    Cool ik heb een ipod shuffle van Apple(:


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    (...)
    Cool ik heb een ipod shuffle van Apple(:

    Dat zijn toch die zonder beeldscherm?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Dat zijn toch die zonder beeldscherm?

    Jep


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    (...)
    Jep

    Dat lijkt mij erg onhandig, kan je niet zien welk liedje. x3
    Ze hebben ook maar 2GB, ik gebruik veel meer dan 2 GB. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Dat lijkt mij erg onhandig, kan je niet zien welk liedje. x3
    Ze hebben ook maar 2GB, ik gebruik veel meer dan 2 GB. :'D

    Maar ik herken alle liedjes:-)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    (...)
    Maar ik herken alle liedjes:-)

    Oh, haha, dat kan ook. Alleen gaat dat niet zo makkelijk met 2000 liedjes. :P

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:06 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik van het geld dat ik heb gekregen deze tekentablet besteld (die heb ik sinds vandaag) en een BIGBANG ketting (oranje) :'D;


    =/$T2eC16dHJIQE9qUHuFHkBQUVvQB6GQ~~60_35.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:09 ]


    Shoganai i ne~

    Hetalia schreef:
    Ik van het geld dat ik heb gekregen deze tekentablet besteld (die heb ik sinds vandaag) en een BIGBANG ketting (oranje :'D);


    =/$T2eC16dHJIQE9qUHuFHkBQUVvQB6GQ~~60_35.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />


    Wat kan je daar allemaal mee doen?


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Oh, haha, dat kan ook. Alleen gaat dat niet zo makkelijk met 2000 liedjes. :P

    Hahaa en ik heb een 8Gb en heb er genoeg aan:-)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”