• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Foute kersttruien met dit weer zijn echt een no-go. I was dying D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    de struggle van over iets Heel Belangrijks te willen praten in je verhaal maar dat kan niet want letterlijk niemand anders op de hele planeet snapt waar je het over hebt en dat is vreemd eenzaam


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    And I'm sad again...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik gebruik te veel de woorden echt en ook.


    <3

    Ik wil schrijven maar liggend typen op mijn telefoon is een drama en ik heb geen laptop maar ik wIL SCHRIJVEN


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Disney, geef me die film, of ik kidnap Mickey Mouse. I need it!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    fuck it ik ga hier gewoon contextloos mijn hart luchten wanT LYDIA DIE ZICH DOOR NIKS LAAT TEGENHOUDEN OM HENDRIK TE MOEDEREN NA HET ONGELUK

    eN HARRY DIE DAT AUTOMATISCH OOK DOET ALTIJD WANT HIJ HOUDT VAN HEM

    HARYR DIE OP ZIJN MOEDER LIJKT WAAROM WORD IK HIER EMOTIONEEL OVER


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mag ik huilen? Kut allergie. ajdledjafkjedklad.


    -

    Sorry, maar twee boterhammen en een hamburger van de mac over deze dag is niet veel. Fuck deze tic... deze hongert me serieus nog uit straks :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    I can't take this anymore...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Headache. Time to sleep.

    Ik ben waarschijnlijk gewoon biased AF, maar ik snap niet hoe iemand team cap kan zijn. :")


    Caution first, always.

    Aan een kant wil ik zo graag shorts dragen, maar ja, straks vindt iedereen het lelijk.. :/


    26 - 02 - '16

    IK HEB HET OVERLEEFD YUSH. En het was heel gezellig. Ik kan wel sociaal doen ^^
    Oh en the woman in black 2 is best een oké horror film c:


    Happy Birthday my Potter!