• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kort nachtje wordt dit. Ach ja. Zolang mn vriend maar voorzichtig rijdt morgen.

    Zo hey, dat was F gaaf! Niet zo lang thuis nog maar nu lekker slapen. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sconelario -> BoIton
    Aodjanfj it's awesome
    Okay bye (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vervangbaar. Ik weet het.


    Happy Birthday my Potter!

    Help ik nog steeds geen moederdag cadeau


    take me back to the basics and the simple life

    Wauw zo slecht geslapen

    Gawd, ik ga vandaag leven op 4 uur slaap. Dude, waarom ben ik zo klaarwakker? :')

    &Volgens mij ben ik behoorlijk verbrand. Oops. :'D

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 9:06 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ach, wie houd ik ook voor de gek. Dikke melkflesbenen en dat wil leuke shorts dragen. Ugh. Fml.


    26 - 02 - '16

    Snack schreef:
    Ach, wie houd ik ook voor de gek. Dikke melkflesbenen en dat wil leuke shorts dragen. Ugh. Fml.


    Tja, ze worden ook niet bruin van lange broeken dragen (tenzij je zwarte broek afgeeft lol), en iedereen in Nederland die niet onder de zonnebank gaat of bruiningsshit gebruikt heeft fancy flesjes. Just wear those shorts pretty.

    // AFJDKSK LOOK AT HIM HE IS SO CUTE :3 Nieuwe character-crush hehe

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 9:42 ]

    Snack schreef:
    Ach, wie houd ik ook voor de gek. Dikke melkflesbenen en dat wil leuke shorts dragen. Ugh. Fml.

    Je bent niet de enige hoor! Mijn benen hebben de zon ook nog niet gezien. Dus vandaag mag iedereen mijn witte benen bewonderen. ^^

    Snack schreef:
    Ach, wie houd ik ook voor de gek. Dikke melkflesbenen en dat wil leuke shorts dragen. Ugh. Fml.


    Gewoon aandoen. Ik heb ook dikke melkflessen en word niet bruin, dus dat blijven ze ook, maar toch krijg ik extra korting in shorts op de markt omdat ik er zo leuk uitzie :') , dus gewoon doen. Het is mooier dan je denkt. Bovendien had Sneeuwwitje ook een sneeuw witte huid :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw, ik heb ook gewoon geen eens zin om mijn profiel aan te pakken. Oh well..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh meh, het is een niesdag vandaag blijkbaar *gaat als een gek schoonmaken*. Haat aan stof, pollen en hondenharen.


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb stokkenbeentjes en dan een short dragen of een tshirt voelt zo raar want dat is zo raar idek


    Heaven is a place that we all have

    Jafar schreef:
    Oh meh, het is een niesdag vandaag blijkbaar *gaat als een gek schoonmaken*. Haat aan stof, pollen en hondenharen.


    Betekend dat dat Blitz kaal moet? :Y)

    OTOFT: noooooh niet hij weer! Maar hij heeft tompoezen gebracht which is yummie...
    &Heb ik nou een kikker of een pad gezien? Ik onthoudt t verschil nooit. Maar volgens mij waren padden nooooit zo fel groen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •