• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gibbs schreef:
    (...)

    Betekend dat dat Blitz kaal moet? :Y)

    OTOFT: noooooh niet hij weer! Maar hij heeft tompoezen gebracht which is yummie...
    &Heb ik nou een kikker of een pad gezien? Ik onthoudt t verschil nooit. Maar volgens mij waren padden nooooit zo fel groen.


    Nee, enkel dat ik op mijn kamer ga blijven vandaag en hem niet al teveel ga aaien.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Nee, enkel dat ik op mijn kamer ga blijven vandaag en hem niet al teveel ga aaien.


    Ghehe oke


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit hete weer maakt me chagrijnig. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien straks toch maar buiten studeren want dit weer is zo fantastisch. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    1) waarom moet ik overal minstens een half uur te vroeg voor zijn van mezelf? 2) op bijna iedereen heeft dit weer een positief effect en ik zit hier zo van: ik ben verkouden praat niet tegen me 3) zwart haar struggles ugh. 4) ik heb geen zin in voetbal 5) mijn kamer is aan het einde van de dag een kookpot shite 6) kill me


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    het is goed weer fuck off laat me zonnen brztch


    Heaven is a place that we all have

    Moet in dit schijtweer ook nog naar de winkel én de stad. Fml!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leukkkkk naar buiten met hooikoorts joepie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wtf ben ik aan het kijken :')


    Caution first, always.

    Strand is leuk en alles maar ik HAAT zand.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    #ik val erbuiten

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 11:20 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Fijn... Ziek zijn met dit weer. Hele dag in bed blijven en gamen dan maar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik doe een soort agility met mijn hond. Echt mega leuk lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wtf ik weiger dit simpelweg op te geven, ook al lijkt niks mee te werken. Ik weiger. Je gaat maar meewerken pokkending (finger)


    Happy Birthday my Potter!

    Het is best komisch hoe bijna de helft van alle berichten in het LJH over het weer gaan vandaag en hoe ontzettend de meningen verdeeld zijn :')