• .. en het was helemaal ge-wel-dig!

    De afgelopen paar dagen, van maandag tot vrijdag, ben ik op vakantie geweest met drie hele goede vriendinnen die ik heb leren kennen op mijn eerste vervolg opleiding. Ikzelf doe inmiddels een andere opleiding, en één van hen gaat ook aan iets anders beginnen, maar onze vriendschap bestaat nog steeds en is zo goed dat een half jaar geleden besloten samen een paar dagen weg te gaan. Voor mij was dit de eerste keer dat ik echt op vakantie ging zonder ouders, al was het dan een midweek in de meivakantie. Dit, omdat zij een aardig druk leven hebben en dit veel beter uitkwam dan een week of langer in de zomervakantie.

    Zoals jullie zelf gemerkt hebben is het weer deze week omgeslagen, precies op het goede moment voor ons dus! Vorige week was het nog handschoenen weer en precies toen wij weg gingen waren de weersverwachtingen echt goed.

    O ja, waar we heen gingen? Naar een rustig auto vrij vakantiepark in Limburg in Nederland, vlakbij de grens met België en Noord-Brabant. Op dat park heb ik zelfs meerdere keren eekhoorntjes gezien en op de laatste dag zelfs twee keer een konijn - misschien was het wel één en dezelfde. Maar we gebruikte dat huisje vooral als basis om terug te keren van leuke uitjes zoals de dierentuin in Keulen, in Duitsland. Dat was op dag 1. Zodra we daar aankwamen, begon het te hagelen. Daarna werd het droog en bleef het droog. Op deze dag was het een graad of 15 - de perfecte dag voor een dagje dierentuin. 's Avonds zijn we uit eten geweest; echt heerlijk gegeten. Op woensdag zijn we België ingereden op zoek naar echte Belgische chocola :'D Dus ben ik in twee dagen tijd in 3 landen geweest, yes!! En op donderdag gingen we naar het zwembad, waar we vooral lekker in de zon hebben bakken 8) Maar we zijn niet verbrand want we hebben ons goed ingesmeerd!

    In ons huisje in Nederland, zaten we het meest dichtbij een telefoonmast uit België, waardoor het niet slim was om internet aan te zetten. Er was wel wifi, maar ik had toch al besloten om er eens een internetloze vakantie van te maken. En dat is me erg goed bevallen, ik raad t iedereen aan ^^

    Dat wilde ik even met jullie delen (:

    Iemand anders nog op vakantie geweest? Iemand die vlakbij Strampoy woont?

    Groetjes!

    Dat klinkt heel erg gezellig en leuk! ^^
    Ik ga pas met de zomervakantie echt op vakantie helaas. Maar ik mag niet klagen want ik ga naar Berlijn en Italië.

    Ik woon in Zuid-Limburg, nabij Maastricht, en ik kan je zeggen dat Limburg inderdaad ontzettend mooie natuur heeft. En twee keer een wild konijn gezien, is vrij weinig. :') Althans voor mijn doen. Hier zitten echt ontzettend veel wilde konijnen. Wel minder eekhoorns though.
    Maar goed. De dierentuin in Keulen is ontzettend leuk, daar ben ik vorige zomer nog geweest.
    Leuk dat je genoten hebt van je vakantie. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Krolock schreef:
    Dat klinkt heel erg gezellig en leuk! ^^
    Ik ga pas met de zomervakantie echt op vakantie helaas. Maar ik mag niet klagen want ik ga naar Berlijn en Italië.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ahh dat klinkt echt als een super gezellige, leuke vakantie!
    Ik vier dit jaar gewoon vakantie in Nederland, maar dat is ook wel lekker.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Awesum you had such a good time brooo!


    No growth of the heart is ever a waste

    Supernice!

    Ik ben een week bij m'n oom en tante wezen logeren in Duitsland. Was ook hee leuk!

    En elke keer als ik daar ben, is het slecht weer en gaat het niet goed met FC Bayern. Ik reken dat toe aan m'n oom die fan is van Borussia Dortmund, zij rekenen het slechte weer aan mij toe omdat dat altijd zo is als ik kom, haha.

    Maandag ga ik met school naar Berlijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Klinkt echt heel leuk, Ems! En, heb je de Belgische chocola nog gevonden? 8D (Hoop vurig van wel. Yum.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jaa ik heb m gevonden! Ook een doosje voor moederdag gekocht, en die bij thuiskomst gister gelijk maar gegeven zodat t in de koelkast kon. Wel handig met dit weer.

    Dat ligt maar een half uurtje bij mij vandaan ^^
    Leuk dat je van je vakantie genoten hebt ^^ Limburg is ook heeeeeeeel mooi =$;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Aahw wat leuk, Emma! Leuk om te horen dat je het leuk hebt gehad. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ben niet op vakantie geweest, maar ik ga wel voor het eerst naar Griekeland deze zomer en daar heb ik vet veel zin in! Heb het huisje al gezien (probably geen wifi though ) en die cultuur vind ik zo interessant!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.