• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Theodosia schreef:
    I want to write.


    But can't because school. Meh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    But can't because school. Meh.

    And I can't because of internship tomorrow at 6:30 a.m D:

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 21:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben ook echt weer zo slim om dit verhaal te starten wanneer school weer begint... Goed bezig Shania, goed bezig. En namen kiezen is zo moeilijk, help :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Want we hebben ook echt een "dankbaar" emotie nodig op FB.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    fuck dit ik ga de deadline niet meer halen en morgen moet ik toch weer gewoon naar school dus nu maar mentaal voorbereiden op de zeer teleurgestelde blik van mijn docente

    nu snap ik waarom het beter is om geen hechte band met je docenten te krijgen halp


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn laptop doet het weer maar voor hoelang?


    Slightly drunk.

    Ik wil schrijven maar ik moet nog douchen en ik heb geen zin m'n laptop op te starten en waarschijnlijk heb ik toch geen inspiratie hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom kan ik nooit iets normaal uitprinten. Begin ik eens op tijd aan mijn verslag, gaat de printer weer klote doen. Iedereen haat me vandaag of zo.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben verdrietig om iets dat ik gewoon niet uit kan leggen, want dan denkt iedereen dat ik gek ben, maar het feit dat het bizar is, verandert niets aan mijn gevoel.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik hou hiervan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Woehoo al vijfhonderdachtenzeventig euro gespaard voor mijn rijlessen :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeah right. Waarom kom ik op het meerst onhandige moment op het idee om Italiaans te gaan leren?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil echt niet meer.

    Sometimes you gotta accept the fact that certain things will never go back to how they used to be


    "It means no worries, for the rest of your days"