• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Ik haat mijn studie, zo erg.



    // Ik wil nog niet slapen, maar verder schijven. Wat kan mijn slaap me ook schelen nu? Ik kan toch nooit genoeg slapen om me uitgerust te voelen. Het enige voordeel aan morgen is mijn rekenleraar weer zien. Want, god, wat is hij knap.

    Leuk he als je tegen diegene aan wie je alles verteld zegt dat je je klote voelt en dan als reactie krijgt "gaat ze weer zielig doen"
    Well thanks, I will shut up next time. En vertel jou gewoon helemaal niks meer.

    je suis une bitch. Au revoir en good night, want anders ben ik morgen niet uit te staan. Ben kotsmisselijk en volgens mij ga ik zo weer overgeven maar ik moet wel naar school.. Ugh, klote buikgriep ook.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Elke keer als ik Oscar Isaac's gezicht zie voel ik me echt gezegend.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Moe maar ook warm : /


    because i knew you, i have been changed for good

    Tis zo waaarrmmm. D:

    En ik ben vergeten cupcakes te maken. Dan morgen maar vroeg opstaan om t te doen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En maar eens slapen. Ben toch wel trots op mijn 1200 woorden in 3 uurtjes, met gamen tussendoor. Eigenlijk was het meer gamen met schrijven tijdens het wachten op een match en tijdens de loadingscreens.

    Moeder: *doet deur open en licht aan*: 'Ben je nog wakker?'
    Ja mam. Nu ben ik wel weer wakker ja. Ffs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ImAwesome schreef:
    Ik ben enthousiast. Waarom zijn jullie dat niet voor mij? Mweh

    I know that, ik woon bij senioren in huis. Ik merk weinig interesse en vooral weinig enthousiasme voor wat ik leuk vind.
    En daarnaast word ik geïnfecteerd door hun negativiteit. Daarom moet ik uit huis zodra ik het me kan veroorloven. Daar ben ik inmiddels wel klaar voor, want ik ben te jong om mijn visie en ervaringen te laten belemmeren door negativiteit.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 1:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik voel mij ronduit vreselijk door mijn allergieën, mijn zicht doet weer raar en ik heb net een afschuwelijke nachtmerrie gehad. Ik heb echt de neiging om thuis te blijven. Ik weet toch al wat het technologisch determinisme is en ik snapte Heidegger wel. Bovendien is het college niet verplicht.... Oké fluff it ik ga medicijnen nemen en terug mijn bed in.


    Happy Birthday my Potter!

    Pffffff om kwart voor vijf al wakker Why?


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Kots en kots misselijk. Kan ik alsjeblieft al sterven?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een rot nacht, again. Hopen dat de dag snel voorbij gaat.

    I can do thiissss

    Waarom krijgen wij altijd vrij als ik geen vrij wil. En hebben we school als ik vrij wil. #FirstWorldProblems