• Het aantal lezers klopt niet en dat ziet er zo raar uit.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Huh, waarom kan dat niet?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 10:06 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha. Snap je punt (: misschien baker herlezen door personen? Of geen on random kliks van nieuwe lezers?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Patholoog schreef:
    Huh, waarom kan dat niet?


    Verkeerd verwoord, het kan wel, maar het ziet er vreemd uit. Dus meer mensen hebben mijn laatste hoofdstuk gelezen dan de twee hoofdstukken daarvoor?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Verkeerd verwoord, het kan wel, maar het ziet er vreemd uit. Dus meer mensen hebben mijn laatste hoofdstuk gelezen dan de twee hoofdstukken daarvoor?


    Eerst had ik ook zoiets van 'huh' bij mijn story, maar onder zie je "laatst gelezen" en als het er interessant uit ziet, dan klikken mensen erop, en dan bam, krijg je op dat hoofdstuk ineens meer lezers, of mensen die een abo hebben slaan per ongeluk een hoofdstuk over. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Eerst had ik ook zoiets van 'huh' bij mijn story, maar onder zie je "laatst gelezen" en als het er interessant uit ziet, dan klikken mensen erop, en dan bam, krijg je op dat hoofdstuk ineens meer lezers, of mensen die een abo hebben slaan per ongeluk een hoofdstuk over. (:


    Ah, dat verklaart een hoop. Dan snap ik het. Ik vond het al zo vreemd!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Na ja dat had ik ook al 0pgemerkt ik wou hier ook net een topic van maken ik vond het zo raar maar toen had ik ontdekt sat Phataloog eoj


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Het kan ook dat mensen een laatste hoofdstuk aanklikken om te zien wat voor reacties daarop zijn. Gewoon om te checken of niet enkel de inleiding goed is, maar of het verhaal ook goed blijft. Of om even te checken of de schrijfstijl prettig blijft, weet je wel. Soms beginnen verhalen heel goed en worden ze daarna afgeraffeld, dus het kan nooit kwaad om even het laatste hoofdstuk te checken zonder op zoek te gaan naar spoilers voordat je begint met iets lezen.
    Oh en soms als ik iets in de top zie staan, ben ik wel benieuwd of die mensen dan ook veel reacties krijgen. Gewoon omdat het gedrag van de Q community mij interesseert en het een handige check is of het een leuke story is voor Populair in het Q-Magazine. Idk of meer mensen dat doen, maar dan kijk ik naar het laatste hoofdstuk.
    Eigenlijk kunnen er heel veel verklaringen voor zijn. Zo raar is het niet, want je wordt er geloof ik al vrij snel bij opgeteld als lezer.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb dat ook heel vaak, zeker als het een tijdje duurt tot het volgende hoofdstuk er is. Er kunnen een hoop verklaringen zijn, maar ik denk dat de meeste hier al gegeven zijn. Net als Anna klik ik ook weleens op willekeurige stories, gewoon om even te kijken, en dan is het meest recente hoofdstuk vaak een logisch ding om op te klikken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat heb ik ook soms wel, dat het niet klopt. (:
    Dan activeer ik een nieuw hoofdstuk en klik ik er niet op, of één keer en als ik online kom zie ik dat er staat: 12x gelezen en als ik doorklik naar 'lezers', staan er maar 2 + ikzelf. Misschien dat er mensen zijn die daar erg veel keren op klikken, ik weet het niet. Maar daarnet had ik wel voor dat ik activeerde en er niet in de leesmodus had naar gekeken en ineens kwam er in de bewerkmodus x1 gelezen op, in plaats van 0x en ik klik eens om te kijken wie en ik zie mezelf staan, terwijl ik het helemaal niet gelezen had. Dus soms vind ik het ook raar.

    Maar goed, dat ze chronologisch niet kloppen, dat is normaal. (:
    Soms nemen mensen gewoon eens een kijkje bij het laatste hoofdstuk, of klikken je lezers meerdere keren op de link van het hoofdstuk, omdat ze het nog niet volledig hadden gelezen, of omdat ze nog geen reactie hebben geplaatst. Soms kijken mensen ook eens terug, wat er in het vorige hoofdstuk ook alweer gebeurd was, wanneer ze het niet meer goed kunnen herinneren en soms weten ze het wel nog. Ook hangt het af van hoeveel je zelf denk ik het herleest in de leesmodus (om reacties te lezen, om het nog eens na te kijken, om te controleren hoeveel keren het écht al gelezen is en wie die lezers zijn, ect.), of als iets echt heel goed en prikkelend is, dan heb ik ook wel af en toe de neiging om het nog een keer terug te gaan bewonderen, om er een tweede keer van te genieten of om of eens te analyseren wat voor techniek het dan precies zo goed maakt, om eens wat bij te kunnen leren. (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 19:30 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.