• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben enthousiast. Waarom zijn jullie dat niet voor mij? Mweh


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil zo graag tegen iemand ranten maar #no friends


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ga morgen echt niet uit mijn bed kunnen komen, dat weet ik nu al...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Benhead schreef:
    Ik wil zo graag tegen iemand ranten maar #no friends


    Daarvoor is dit topic. ;) En dan nog kun je altijd bij iemand van Q terecht. Als je wilt kan je mij een pb sturen. Ik zal het vanavond niet meer beantwoorden, maar je bent het dan in ieder geval kwijt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Benhead schreef:
    Ik wil zo graag tegen iemand ranten maar #no friends

    Ik ben graag een luisterend oor, maar of ik je echt kan helpen is ook de vraag.. Haha maar ik kan luisteren if you need someone.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Benhead schreef:
    Ik wil zo graag tegen iemand ranten maar #no friends


    Aaaand I'm here too ;D
    Ik heb nog steeds m&m's


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben kapot.


    26 - 02 - '16

    @above well, thanks haha. Het komt er eigenlijk op neer dat mijn stiefmoeder het bloed onder m'n nagels vandaan haalt en dat vandaag iets te ver ging. Ik moet naar de kapper, en wil graag deze maand aangezien het warmer wordt en ik zwart en veel haar heb, dus je kan denk ik wel begrijpen dat dat een enorme kookpot op m'n hoofd word. Helaas vind mijn stiefmoeder deze maand te vroeg of iets dergelijks, dus kan ik niet naar de kapper. Het lijkt misschien iets om helemaal niet over te gaan ranten maar ik vind het uiterst gemeen :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Benhead schreef:
    @above well, thanks haha. Het komt er eigenlijk op neer dat mijn stiefmoeder het bloed onder m'n nagels vandaan haalt en dat vandaag iets te ver ging. Ik moet naar de kapper, en wil graag deze maand aangezien het warmer wordt en ik zwart en veel haar heb, dus je kan denk ik wel begrijpen dat dat een enorme kookpot op m'n hoofd word. Helaas vind mijn stiefmoeder deze maand te vroeg of iets dergelijks, dus kan ik niet naar de kapper. Het lijkt misschien iets om helemaal niet over te gaan ranten maar ik vind het uiterst gemeen :'D

    Wow, dat is echt heel erg gemeen. Ik snap je probleem: ik heb het soms al heet met mijn dikke haar, en ik heb nog zelfs blond haar, ik kan me niet eens indenken hoe jij je wel niet moet voelen in die zomerhitte. Ik hoop dat ze snel bijdraait en je gewoon naar de kapper laat gaan, want wat boeit het eig. of je nu of volgende maand gaat??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Benhead schreef:
    @above well, thanks haha. Het komt er eigenlijk op neer dat mijn stiefmoeder het bloed onder m'n nagels vandaan haalt en dat vandaag iets te ver ging. Ik moet naar de kapper, en wil graag deze maand aangezien het warmer wordt en ik zwart en veel haar heb, dus je kan denk ik wel begrijpen dat dat een enorme kookpot op m'n hoofd word. Helaas vind mijn stiefmoeder deze maand te vroeg of iets dergelijks, dus kan ik niet naar de kapper. Het lijkt misschien iets om helemaal niet over te gaan ranten maar ik vind het uiterst gemeen :'D


    Okay whut. Waarom zou het te vroeg zijn? Het is hartstikke warm.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Okay whut. Waarom zou het te vroeg zijn? Het is hartstikke warm.


    Ik zou het daadwerkelijk niet weten. ik kom vanavond bij je langs en steel wat m&ms van je

    Mentys schreef:
    (...)
    Wow, dat is echt heel erg gemeen. Ik snap je probleem: ik heb het soms al heet met mijn dikke haar, en ik heb nog zelfs blond haar, ik kan me niet eens indenken hoe jij je wel niet moet voelen in die zomerhitte. Ik hoop dat ze snel bijdraait en je gewoon naar de kapper laat gaan, want wat boeit het eig. of je nu of volgende maand gaat??


    Een vraag die ik mezelf ook stel :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Benhead schreef:
    (...)

    Ik zou het daadwerkelijk niet weten. ik kom vanavond bij je langs en steel wat m&ms van je


    Ik zal ze voor je klaar zetten (cool)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik mis mijn vriendje ugh laat het snel morgen zijn aub

    Over 53 dagen zit ik in Berlijn. Als ik dat nou even in m'n achterhoofd houd...

    Ik haat mijn studie, zo erg.


    Rest in Peace, Son of Gondor