• Sommige kennen ze denk ik wel. De patch jackets.




    Ik vond ze altijd echt super gaaf maar ik wist nooit hoe die dingen die erop zaten heette dus zelf een maken ging niet. Maar nu ben ik eindelijk achter de naam van ze gekomen aangezien je er nu in elke winkel mee dood gegooid wordt.
    Nu vind ik de standaard patch jackets in de winkels niet mooi. Ze hebben allemaal dezelfde patch erop zitten. Maar vandaag heb ik bedacht dat ik wel een eigen jasje kan maken. Ik heb een spijkerjasje in mijn kast hangen en via Ebay heb ik er een stel gekocht om er op te naaien. Waaronder deze:





    Allemaal dingen die bij mij passen dus lekker persoonlijk. Binnenkort ga ik nog meer bestellen, ik ben er alleen nog niet over uit welke allemaal.

    sorry als ik de verkeerde termen gebruik. Ik ben een n00b hier in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh, die patches zijn cool. In alle eerlijkheid niet mijn smaak, maar dat is vrij persoonlijk. Ik heb er een op mijn tas zitten, van een bloem. En op mijn backpack heb ik er ene genaaid van Berlijn. En als ik meer steden ga bezoeken, dan naai ik die er ook op.
    Het lijkt wel heel erg veel werk! Cool dat je het zelf doet. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh geweldig! Ik ben ook helemaal verliefd op die patches. Thuis heb ik er een paar liggen die ik graag op een spijkerjasje wil naaien, alleen heb ik het perfecte jasje nog niet gevonden.
    Als het af is ben ik heel benieuwd naar het resultaat!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Yes, ik heb ook een spijkerjasje met allerlei patches, alleen noem ik het mijne een battlejacket en zitten er geen mouwen meer aan. :Y)

    Het is een superleuke hobby!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat is een cool idee! Zou het zelf niet meteen dragen. Maar zo persoonlijken is erg cool


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik dacht altijd dat je die dingen erop moest strijken ipv. Naaien haha :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Punk is not dead.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dit is like life. Ik had vroeger dat op mijn spijkerjasje met allemaal katten. c': Yup ik ben een geboren kattenvrouwtje. Don't judge.

    Ik ben echter niet creatief genoeg om dit te doen. :'c But i'm curry at your jacket now. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ah das echt vet cool! Vooral omdat je hem helemaal zelf samenstelt.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik hou er zelf niet van. Op mijn scoutingblouse zitten i signes dat is hetzelfde XD telt dat ook? Heb twee mouwen vol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In Netjes, een gothic winkel waar ik in mijn puberteit wel eens binnen liep als wannabe, en waarvan die gothic vestiging niet meer bestaat nu, waren die patches allemaal op het plafond geplakt.
    Daar moest ik even aan denken.

    Maar leuk joh! Laat je ons zien hoe het geworden is?

    Ohh wat gaaf!


    26 - 02 - '16

    Leuk idee zeg. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil ook al heel lang zoiets, maar ik ben zo slecht in naaien dat ik dat niet aandurf :')

    Voor zover ik me kan herinneren had ik er ook altijd eentje vroeger met Tweety (en andere) erop. Leuk dat je er een topic over hebt aangemaakt, want ik ben helemaal verliefd op die patch jackets! Ik heb er nu ook eentje met bands (niet zelf opgenaaid, gekocht), maar ik moet zeggen dat de eigengemaakte altijd veel leuker zijn. Een leuk idee voor mijn bucketlist, hehe!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nice!
    Ik zat er zelf ook al aan te denken om zoiets te doen met mijn denim jacket.


    The universal language of art.