• Sommige kennen ze denk ik wel. De patch jackets.




    Ik vond ze altijd echt super gaaf maar ik wist nooit hoe die dingen die erop zaten heette dus zelf een maken ging niet. Maar nu ben ik eindelijk achter de naam van ze gekomen aangezien je er nu in elke winkel mee dood gegooid wordt.
    Nu vind ik de standaard patch jackets in de winkels niet mooi. Ze hebben allemaal dezelfde patch erop zitten. Maar vandaag heb ik bedacht dat ik wel een eigen jasje kan maken. Ik heb een spijkerjasje in mijn kast hangen en via Ebay heb ik er een stel gekocht om er op te naaien. Waaronder deze:





    Allemaal dingen die bij mij passen dus lekker persoonlijk. Binnenkort ga ik nog meer bestellen, ik ben er alleen nog niet over uit welke allemaal.

    sorry als ik de verkeerde termen gebruik. Ik ben een n00b hier in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De eerste is vandaag binnen gekomen. Het All Time Low logo. Ik ben er zo blij mee!

    Dit wordt denk ik mijn update topic want ik vind het zo leuk om er over te praten en iedereen wordt gek van mij


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lethargica schreef:
    Yes, ik heb ook een spijkerjasje met allerlei patches, alleen noem ik het mijne een battlejacket en zitten er geen mouwen meer aan. :Y)

    Het is een superleuke hobby!


    Heb je een foto? En naai je ze met de hand erop of met het naaimachine?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Heb je een foto? En naai je ze met de hand erop of met het naaimachine?


    Op het moment heb ik geen foto's, maar ik naai ze erop met de hand. Is veel werk, maar het is wel fijn als alles erop zit!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Van toen ik nog op scouting zat weet ik dat het het mooist is als je dezelfde kleur garen gebruikt om het vast te zetten, maar dat lijkt mij heel logisch. Verder heb ik geen idee


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Van toen ik nog op scouting zat weet ik dat het het mooist is als je dezelfde kleur garen gebruikt om het vast te zetten, maar dat lijkt mij heel logisch. Verder heb ik geen idee


    Thanks voor de tip. Ik heb het geluk dat mijn moeder goed is in zulke dingen dus ik ga bij haar om hulp vragen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb vandaag weer vier erbij besteld. Een aardbei, het Gryffindor logo, het Hogwarts logo en een ijsje. Ik heb er nog steeds niks op kunnen maken want ik heb er nog maar een binnen. Maar zodra ik er een paar meer op heb ga ik samen met mama proberen ze erop te krijgen.


    "Ignite, my love. Ignite."