• Hi.
    Ik ben momenteel druk bezig met een short story schrijven en ik zou er graag een leuke cover bij hebben en misschien een kleine banner voor bij elk hoofdstuk. Nu ben ik niet zo heel goed in die creatieve cover-achtige skills. Dus vraag ik jullie Q'ers om hulp.
    Ik ga nu even zo een cover lijst kopiëren, wait a sec.

    × titel? wel/niet op de cover? De titel is: 'La lune et le soleil' en die moet er op, ja.
    × overige tekst? (ondertitel, username etc.) ik dacht aan zo een cool ondertiteltje met: 'A HIVER ORIGINAL'
    × korte samenvatting of uitleg van het verhaal

    Ik hou dit heel kort en bondig want het is nogal gecompliceerd kind of.
    Een man die rond de 20/30 is, wordt gediagnoseerd met bloedkanker. Hij is heel ontkennend over want hij heeft zijn vriendin onlangs ten huwelijk gevraagd. De man geraakt in een coma en begint zijn leven eens op een rijtje te zetten. Misschien moest hij dat niet gedaan hebben en misschien dat juist wel. Volg de hersenspinsels van deze man, tenminste, totdat de dokter de stekker uittrekt.

    × afbeeldingen voor op de cover ik heb geen afbeeldingen maaaar ik zou graag misschien een ziekenhuis afbeelding hebben en nog iets dat te maken heeft met intens geluk want dit is een gemengde-gevoelens-verhaal. en kennen jullie zo een hartslagmeter ding dat zo naar boven en beneden gaat zo: als afbeelding of gif zou dat heel mooi zijn
    × zijn er belangrijke elementen of voorwerpen in het verhaal? het belangrijkste element in dit verhaal is de trouw/verlovings-ring.
    × horizontaal / verticaal? verticaal
    × sfeer? blij, beetje angstig maar voornamelijk sunshine met wat bewolktheid
    × overige wensen? een cover met een bewegende gif zou leuk zijn maar als je dit om watvoor reden niet kan; een stilstaande is ook goed.

    okee, dit was mijn coverlijstje. hopelijk kunnen jullie hier iets mee. oh ja de cover die ik uitkies krijgt eeuwige dank van mij en een vermelding in de story zelf en eeuwige dank tnqu

    tenks, Hiver.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 17:34 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hiver schreef:
    (...)

    OOOOH MY GOD ALLEMAAL ZO MOOI. zou je wel ook het lettertype naar iets anders kunnen veranderen? bv. century gothic, lucida sans unicode ofzo (:


    is goeddd ! maar bedoel je dan de titel zegmaar of die tekst daar onder of allebei?


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    is goeddd ! maar bedoel je dan de titel zegmaar of die tekst daar onder of allebei?


    Enkel de titel c:


    Heaven is a place that we all have

    Okee, ik zou graag willen melden dat er geen covers meer gemaakt moeten worden. Enkel afgemaakt. Dit verhaal zal ik ooit eens afschrijven. Tenks.

    //Ik heb besloten om toch nog eventjes te wachten op de resterende covers.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 17:18 ]


    Heaven is a place that we all have

    heeee wanneer ga je een cover kiezen ? (A) :$


    take risks

    Aemilin schreef:
    heeee wanneer ga je een cover kiezen ? (A) :$



    Oh ja, vergeten. Ik zal toch die van Coliver gebruiken, iedereen bedankt voor de moeite c:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:37 ]


    Heaven is a place that we all have