• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Smile (:

    Villainess schreef:
    (...)

    Hey friend, you don't know me but I'm coming
    *verstopt in koffer*


    Awesome.


    -

    Ugh, ik ben zo moe. Van alles. En nu moet ik boodschappen doen en dat lijtk al teveel moeite, laat staan dat ik vandaag nog even een blogpost van 1000-1500 woorden kan schrijven. Ik kan dit niet. En ik heb bijna de garantie dat de rest van mijn leven zo zal zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mensen, iemand hier is goed bezig met Latijn en dat ben ik. Vertel me dat ik goed bezig ben en dat jullie trots op me zijn want dan ga ik er echt in slagen deze shit af te krijgen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Rigel schreef:
    (...)

    Awesome.


    *kuch* Sarcasm.

    Please, please, don't leave me


    26 - 02 - '16

    Volgens mij wordt er in deze trein niet omgeroepen op welk station we zijn. I'm screwed.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Villainess schreef:
    (...)

    *kuch* Sarcasm.


    Haha, nee hoor. Je bent welkom in mijn koffer. Ik geef je alleen geen garantie dat je het overleeft.


    -

    Gibbs schreef:
    Volgens mij wordt er in deze trein niet omgeroepen op welk station we zijn. I'm screwed.


    Wat ik altijd doe is mijn huidige locatie bekijken op google maps haha. ^^


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Wat ik altijd doe is mijn huidige locatie bekijken op google maps haha. ^^

    En er zitten vaak schermen naast de deuren met welke stations komen en waar je nu bent.

    // Tuurlijk heeft mijn vriend geen zin om met me te gamen. Go fuck yourself.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2016 - 13:25 ]

    Wacht wat, ik zit nu met twee schermen op Q....Toppunt van leerontwijkend gedrag.


    Stenenlikker

    Tsja, negeren is natuurlijk ook een optie. Ik zal dan wel weer de enige zijn die mezelf aanmoedigd ofzo.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Kendoka schreef:
    Wacht wat, ik zit nu met twee schermen op Q....Toppunt van leerontwijkend gedrag.


    Ik herken dit zo erg. :')


    -

    Kendoka schreef:
    Wacht wat, ik zit nu met twee schermen op Q....Toppunt van leerontwijkend gedrag.

    HAHA JA xd


    Pretty is just a pretty word.

    Stomme trein. Ben ik nu wel od niet ingedingest of niet, en zo ja, ben ik dan niet op de veekeerde plek ingechecked? Help... Haat aan treinen echt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    #Fuckin' useless


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."