• Ik heb rondgekeken en heb het nog niet gevonden, dus ik dacht, laat ik even een topic maken.

    Ik wilde sinds een lange tijd weer eens een quiz maken, omdat ik ineens inspiratie had. Dus, ik ga lekker enthousiast aan de slag en kom uit bij de uitkomsten-pagina.
    Alles ingevuld en wel, maar zodra ik op enter druk gaat hij wel naar de volgende pagina, maar blijft hij tussenin hangen. Er staat bovenin een link "http://www.quizlet.nl/process.php", maar de pagina blijft wit. Hij staat nu zo'n 5 minuten op deze pagina en naast dit heb ik mijn quiz nog even geopend en bekeken, maar hij is ook niet toegevoegd. Het plaatje heb ik ook al verplaatst, maar hetzelfde probleem blijft aanhouden.
    Betekend dit nu dat ik geen quiz kan maken, of doe ik iets fout? Want ik vul gewoon alles wat moet in en doe het eigenlijk zoals ik het altijd gedaan heb.



    Sleep het plaatje in de urlbalk voor grotere versie.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 11:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan je ook nog terug gaan naar de vorige pagina en opnieuw proberen of alvast opslaan?


    What would Emma do?

    Dewgong schreef:
    Kan je ook nog terug gaan naar de vorige pagina en opnieuw proberen of alvast opslaan?

    Ja, dat had ik gedaan, maar bleef hetzelfde houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik gedaan, maar bleef hetzelfde houden.


    Hmm, dat is vreemd. :/ Ik heb zelf geen last als ik een quiz probeer te maken.


    What would Emma do?

    Dewgong schreef:
    (...)

    Hmm, dat is vreemd. :/ Ik heb zelf geen last als ik een quiz probeer te maken.

    Laat ik het even helemaal opnieuw gaan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voeg je een foto toe bij de uitkomst?

    Nythe schreef:
    Voeg je een foto toe bij de uitkomst?

    Het plaatje heb ik ook al verplaatst, maar hetzelfde probleem blijft aanhouden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe voeg je je plaatje in? Typ je het bij de tekst of gebruik je de functie? Ik weet dat ik met het gebruiken van de speciale fotofunctie ook al problemen gehad heb, maar die waren opgelost toen ik het bij de tekst typte.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Hoe voeg je je plaatje in? Typ je het bij de tekst of gebruik je de functie? Ik weet dat ik met het gebruiken van de speciale fotofunctie ook al problemen gehad heb, maar die waren opgelost toen ik het bij de tekst typte.

    As I said, ik heb het plaatje ook al verplaatst. Het staat in de tekst in de beginpost..

    Maar het werkt weer allemaal, denk dat Q een kuur had op dat moment dat ik de quiz wilde maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    As I said, ik heb het plaatje ook al verplaatst. Het staat in de tekst in de beginpost..

    Maar het werkt weer allemaal, denk dat Q een kuur had op dat moment dat ik de quiz wilde maken.


    Ik wist niet wat je daarmee bedoelde, haha, vandaar dat ik het vroeg. Maar goed dat het weer werkt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Ik wist niet wat je daarmee bedoelde, haha, vandaar dat ik het vroeg. Maar goed dat het weer werkt!

    Geeft niet c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.