• Hey!
    Ik ben al een tijdje bezig met een verhaal, en lezers die me tips geven helpen me meestal, maar gezien ik dit verhaal misschien naar een uitgever wil brengen is het geen optie die door middel van een story te vinden.
    Maar, ik heb vaak genoeg van proeflezers gehoord en ik denk dat het wel prettig is.
    Ik zou het verhaal dan per mail kunnen sturen of gewoon in PB (omdat een mail ook wel erg persoonlijk is voor veel mensen, en dat begrijp ik) als ik een hoofdstuk af heb.
    Dan zou ik graag jullie mening per hoofdstuk willen horen (:
    (Maar alleen als je proeflezer bent natuurlijk)

    Dit is een samenvatting van het verhaal (het is nog geen mooie flaptekst helaas):

    Mijn naam is Holly. Gewoon Holly.
    Een achternaam heb ik nooit gekregen, en dat is niet dat kijk ouders er geen hadden. Ze zijn alleen te vroeg uit mijn leven verdwenen voor ze het konden vertellen.
    Ik ben een weeskind, woon in een weeshuis, zoals de meeste weeskinderen.
    Zo lijken we ietsjes minder eenzaam.
    Ik ben achter iets gekomen, en geloof me, dit is niet alleen een sleutel naar mijn ouders, maar ook naar meerdere antwoorden, die voor iedereen in Epos van belang kunnen zijn.
    Wat Epos is?
    Epos is mijn thuis. Een stad op een klein eiland midden in de Witte Zee. Waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord, maar toch weet ik zeker dat je het zal herkennen wanneer je er komt. Dat doet iedereen.
    Waarom ik daar zo zeker van ben?
    Dat is juist wat ik ontdekt heb.
    Luister maar, dan zal alles je duidelijk worden.

    Holly is een weeskind in één van de armste wijken van Epos, een soort magische stad, maar zelfs daar is de magie verborgen.
    Als er op een nacht een elfje bij haar bedrand komt die vertelt dat haar ouders nog leven, en ook hoe ze te vinden zijn, grijpt Holly die kans meteen.
    Van die keuze krijgt ze al snel spijt, zeker wanneer ze ontdekt dat dat betekent dat ze met één van haar grootste vijanden moet samen werken: Peter Lewis.

    Het klinkt behoorlijk cliché, ik weet het. Mijn samenvattingen zijn vrij slecht. Het gaat niet echt alleen om het vinden van Holly's ouders, dat is gewoon het opzetje, waar het uiteindelijk heen gaat weet ik zelf nog niet helemaal...


    Oké, hopelijk heb je je niet laten afschrikken door mijn vreselijke samenvatting. Het is niet zo aantrekkelijk tot nu toe.
    Mocht je toch zo dapper zijn om na deze belabberde beschrijving het nog te willen lezen, laat het dan even weten, dan zal ik je het eerste hoofdstuk in je PB droppen ^^.


    obsessive rage

    Ik wil wel proeflezen hoor (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"