• Hallo lieve mede quizletters.

    Ik ben begonnen met een blog aan te maken omdat ik mezelf op Q een beetje beperkt voel op het aanmaken van boekrecensies. Bij deze onthul ik graag: She Read And Said.

    https://shereadandsaid.wordpress.com/

    Heb jullie enkele tips and tricks voor het onderhouden van een blog? Het is de bedoeling dat ik een recensie bijhou van alle boeken die ik lees. En misschien zal ik er ook enkele columns op plaatsen.

    Neem zeker een kijkje en laat je mening achter.

    Het eerste boek:
    De Kroon • Kiera Cass



    Groetjes
    Nana

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 15:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ziet er leuk uit!


    16 - 09 - '17

    Superleuk idee!
    Mijn ervaring met mezelf is dat ik blogs na drie weken alweer zat ben, dus daarom riskeer ik het zelf maar niet.
    Ideetje om ook een suggestiehoekje in te richten? Waar mensen suggesties voor boeken kunnen doen die jij dan leest en recenseert?

    Ik roep maar wat, weet niet of het mogelijk is.


    Slightly drunk.

    Leuk, Nana! Ik ga het in de gaten houden. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jerker schreef:
    Superleuk idee!
    Mijn ervaring met mezelf is dat ik blogs na drie weken alweer zat ben, dus daarom riskeer ik het zelf maar niet.
    Ideetje om ook een suggestiehoekje in te richten? Waar mensen suggesties voor boeken kunnen doen die jij dan leest en recenseert?

    Ik roep maar wat, weet niet of het mogelijk is.
    Dat is een heel leuk idee. Ga ik onthouden. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw! Nu krijg ik ook zin om een blog te maken c:


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Wauw! Nu krijg ik ook zin om een blog te maken c:
    Waarom doe je het dan gewoon niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit ziet er allerawesomest uit. Hoe heb je die lay-out zo verdomd prachtig gekregen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Widowmaker schreef:
    (...)Waarom doe je het dan gewoon niet.


    Goede vraag haha. Maar ik wil eerst een leuk concept, en ik wil sowieso iets met Harry Potter!


    I wanna be a wizard!

    Wasikowska schreef:
    Dit ziet er allerawesomest uit. Hoe heb je die lay-out zo verdomd prachtig gekregen?
    Is een template die in het systeem zit


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een nieuwe recensie gepost:
    Dromen • Sara Zonneveldt

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 15:56 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Na een reis en een verhuis, eindelijk tijd gevonden om dit boek uit te lezen: Rood • Pierce Brown

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 15:57 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Na een reis en een verhuis, eindelijk tijd gevonden om dit boek uit te lezen: Rood • Pierce Brown

    Goede recensie. Ik had dit boek ook op mijn to-read-lijstje staan, maar ik denk dat ik hem toch wat naar achteren schuif. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw, wat een mooie blog! En een leuke hobby! Kleine vraag, welk genres lees je allemaal?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Vikings schreef:
    (...)
    Goede recensie. Ik had dit boek ook op mijn to-read-lijstje staan, maar ik denk dat ik hem toch wat naar achteren schuif. ;p
    Het was niet slecht, maar het heeft me toch niet volledig weten te overtuigen. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Histoire schreef:
    Wauw, wat een mooie blog! En een leuke hobby! Kleine vraag, welk genres lees je allemaal?
    Momenteel veel young adult en fantasy


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?