• Hallo lieve mede quizletters.

    Ik ben begonnen met een blog aan te maken omdat ik mezelf op Q een beetje beperkt voel op het aanmaken van boekrecensies. Bij deze onthul ik graag: She Read And Said.

    https://shereadandsaid.wordpress.com/

    Heb jullie enkele tips and tricks voor het onderhouden van een blog? Het is de bedoeling dat ik een recensie bijhou van alle boeken die ik lees. En misschien zal ik er ook enkele columns op plaatsen.

    Neem zeker een kijkje en laat je mening achter.

    Het eerste boek:
    De Kroon • Kiera Cass



    Groetjes
    Nana

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 15:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mooie blog! Heb je ook vaste dagen dat je post? Ik zou het graag willen volgen. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Mooie blog! Heb je ook vaste dagen dat je post? Ik zou het graag willen volgen. ^^
    Het is meer wanneer ik een boek uit heb, ik die zal bespreken. Ik heb dus niet echt vaste dagen, al probeer ik die wel goed up to date te houden vanaf nu. Ik heb al enkele boeken gelezen dit jaar en zou die ook nog graag bespreken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tweedehands Vleugels • Vanessa Gerrits


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jouw blog geeft me zoveel inspiratie om er zelf eentje te beginnen, maar ik lees gewoon niet voldoende in het jaar om zo'n blog vol te houden. ): tenzij ik al mijn wetenschappelijke artikelen en geschiedenisboeken erbij moet zetten hehe


    The soul needs autumn.

    Ik lief jouw recensies ontzettend.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naw you guys are so sweet :$


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Saorsa schreef:
    Jouw blog geeft me zoveel inspiratie om er zelf eentje te beginnen, maar ik lees gewoon niet voldoende in het jaar om zo'n blog vol te houden. ): tenzij ik al mijn wetenschappelijke artikelen en geschiedenisboeken erbij moet zetten hehe

    Nou, je kunt je altijd bij ons (Qreative Minds) aansluiten, daar hebben we hetzelfde probleem haha.

    @Nana, ik lees jouw recensies ook altijd graag! Ik vind dat je er heel goed in bent^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    Nou, je kunt je altijd bij ons (Qreative Minds) aansluiten, daar hebben we hetzelfde probleem haha.

    @Nana, ik lees jouw recensies ook altijd graag! Ik vind dat je er heel goed in bent^^
    Naw thanks. Ik ben er zelf nogal onzeker in, dus dat is echt heel leuk om te lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    The Leaving (Verdwenen) • Tara Altebrando


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Siren • Kiera Cass


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Siren • Kiera Cass



    Oké, nu moet ik dit moet echt lezen! Ik twijfel al heel lang om hem aan te schaffen (omdat ik al heel veel ongelezen boeken heb, oops), maar nu ga ik het zeker doen! Misschien ga ik hem wel voor kerst vragen, haha.

    Heb je trouwens The Girl on the Train gelezen? Zo ja, wat vond je ervan? Iedereen vond het geweldig, maar ik heb me nog nooit zo erg verveeld tijdens het lezen. :') Ik ben altijd benieuwd naar meningen over dat boek. c:


    "Don't knock it till you try it."

    Hodnes schreef:
    (...)

    Oké, nu moet ik dit moet echt lezen! Ik twijfel al heel lang om hem aan te schaffen (omdat ik al heel veel ongelezen boeken heb, oops), maar nu ga ik het zeker doen! Misschien ga ik hem wel voor kerst vragen, haha.

    Heb je trouwens The Girl on the Train gelezen? Zo ja, wat vond je ervan? Iedereen vond het geweldig, maar ik heb me nog nooit zo erg verveeld tijdens het lezen. :') Ik ben altijd benieuwd naar meningen over dat boek. c:
    Nope. Ik twijfelde om hem te kopen, maar mijn zus raadde het af.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Nope. Ik twijfelde om hem te kopen, maar mijn zus raadde het af.


    Goede keuze, als je het mij vraagt. c:
    En ik ga je blog zeker in de gaten houden!


    "Don't knock it till you try it."

    Hodnes schreef:
    (...)

    Goede keuze, als je het mij vraagt. c:
    En ik ga je blog zeker in de gaten houden!
    yeah. Ik heb nog een boek uit, dus hopelijk binnenkort nog een review


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo meteen een nieuwe review! (dansdingetjesdieblijkbaarindegmzit)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?