• Hey ik ben opzoek naar een cover voor mijn nieuwste story.

    * Titel: Locked between good and evil (De titel mag op de cover)

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:

    en deze


    Het laatste meisje wil ik als dit kan en anders mag je een andere foto zoeken als geestverschijning op de cover hebben staan. Het meisje heeft blond haar en blauwe ogen.

    * Sfeer die het weer moet geven De sfeer mag lekker duister en dramatisch zijn.
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je geheel vrij in

    Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.

    Hopelijk kunnen jullie hier iets mee


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella


    Of deze

    Ik wacht heel even met wat andere maken goed? Want ik zou de foto's die ik in mijn beschrijving heb geplaatst er wel graag in willen hebben ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik wil wel wat voor je proberen als ik thuis ben over een uur of 3.5? Ik heb wel een ideetje over wat ik hiermee kan (:


    because i knew you, i have been changed for good

    SPICA schreef:
    Ik wil wel wat voor je proberen als ik thuis ben over een uur of 3.5? Ik heb wel een ideetje over wat ik hiermee kan (:


    Ja graag! Super lief! Neem de tijd, ik moet nog zo'n 15 hoofdstukjes schrijven voordat ik het verhaal online gooi ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik kijk even wat ik voor je kan doen!


    Slightly drunk.

    Ik heb me niet helemaal aan je plaatjes gehouden. Het was erg lastig om daar iets moois mee te maken. Het is nu dit geworden;





    Ik hoor wel wat je ervan vindt. ^^


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik heb me niet helemaal aan je plaatjes gehouden. Het was erg lastig om daar iets moois mee te maken. Het is nu dit geworden;





    Ik hoor wel wat je ervan vindt. ^^


    Ik wacht voor de zekerheid nog even voor als iemand anders nog wat heeft ^^ Maar toch bedankt voor de moeite. (:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik heb ook wat geprobeerd, al denk ik niet helemaal dat het iets is wat je zoekt, omdat het een horror story is en ik daar niet zo handig in ben. Maar ik wilde het wel even laten zien. :')


    She was always looking for more..

    Ik heb dit?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 22:31 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Saiph schreef:
    Ik heb ook wat geprobeerd, al denk ik niet helemaal dat het iets is wat je zoekt, omdat het een horror story is en ik daar niet zo handig in ben. Maar ik wilde het wel even laten zien. :')



    Wauw! Deze is zo mooi! Lukt het je misschien om het blonde meisje iets te vervagen?


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    (...)

    Wauw! Deze is zo mooi! Lukt het je misschien om het blonde meisje iets te vervagen?


    Bedoel je zoiets als dit? Of bedoel je nog meer vervagen?
    Ik had trouwens wel een ander plaatje van Emily Rudd opgezocht, die andere vond ik een beetje lastig te combineren.


    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 7:48 ]


    She was always looking for more..


    There was an attempt c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Saiph schreef:
    (...)

    Bedoel je zoiets als dit? Of bedoel je nog meer vervagen?
    Ik had trouwens wel een ander plaatje van Emily Rudd opgezocht, die andere vond ik een beetje lastig te combineren.




    Ja precies zoals dit! (: Perfect gewoon! ^^ Super bedankt!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    (...)

    Ja precies zoals dit! (: Perfect gewoon! ^^ Super bedankt!


    You're welcome. :')


    She was always looking for more..