• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 20:34 ]

    Waarom moeten mensen nou een week over een rol doen. (cat) Ik wil niet over een week beginnen, ik wil nu beginnen.


    Your make-up is terrible

    RichardSHarmon schreef:
    Die zien we nooit meer.... terug!

    Hahahaha, i lol'd.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 14:47 ]

    Rafe schreef:
    sex me

    oeps


    HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAA

    Holy Merlin wat is dit lekker. Dit is gewoon een stukje hemel. Echt, zo ontzettend lekker *zucht zwijmelend* Als ik hiermee kon trouwen.. (wedding)

    Maar ach, ik ben perfect, dus dit heerlijke kopje koffie met karamel ook.(wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    You need to let go of the past, Leah, you need to let it go if you do not want it to come after you again.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 14:52 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I'm better than this.

    jfc ineens zware steken of zo ;; I didn't sign up for this


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb dorst... Man Vs Machine van het songfestival blijft vet though.


    Happy Birthday my Potter!

    Zaterdag eerste proef rij-les. Iehhh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Zaterdag eerste proef rij-les. Iehhh.


    Oeehh, jaloers! Ik wil ook geld hebben om te lessen :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Oeehh, jaloers! Ik wil ook geld hebben om te lessen :c


    Als je je theoretisch hebt (wat ook kost, maar niet zoveel als de praktijklessen), kun je toch aan iemand anders vragen je te leren rijden? En dan uiteindelijk je examen doen bij de rijschool? Of zit dat in Nederland anders?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    Als je je theoretisch hebt (wat ook kost, maar niet zoveel als de praktijklessen), kun je toch aan iemand anders vragen je te leren rijden? En dan uiteindelijk je examen doen bij de rijschool? Of zit dat in Nederland anders?


    Mocht dat maar hier :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoor ineens getik in de keuken, maar de katten zijn beiden buiten, sta ik op zie ik een ekster uit het bakje van de katten eten. Het moet niet gekker worden met die vogels hier :W

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 15:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoi mijn profiel is weer geupdated and its sexy af

    - als je nog een keer zo focked up droog doet verwijder ik jou overal.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 15:29 ]

    I hate this love song


    because i knew you, i have been changed for good