• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 20:34 ]

    Jerker schreef:
    Ik voel me de laatste levende ziel op Quizlet rond dit tijdstip.


    Hello. It's me.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Chizuru schreef:
    Missed me? I'd never really leave. I just needed some time without the urge to check every second.


    I always miss you
    So you can't leave, because you are important to me
    I understand that sometimes you need some time alone
    But don't you ever dare to leave girl (N)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    En misschien gingen een paar mensen nadenken over hun te snelle reacties naar anderen. Het staat niet voor niets in het LJH. Denk alsjeblieft na voordat je reageert op iemand en je geen idee hebt hoe het hele verhaal gaat en de persoon zich voelt. Ik wil jullie bedanken me op die manier te kwetsen. Dat deed wel even pijn. Het is niet dat ik vandaag voor het eerst iets plaatste over mijn zwangere zusje en tante en het feit dat ik graag kinderen wil en dat na 3 jaar nog niet gelukt is. Ik was al bijna 3 jaar clean van mezelf verminken, tot vanavond.

    girlicious schreef:
    (...)

    I always miss you
    So you can't leave, because you are important to me
    I understand that sometimes you need some time alone
    But don't you ever dare to leave girl (N)

    Ik wilde eigenlijk wegblijven tot morgen. Maar wilde ook een hoofdstukje uploaden van de Uitverkorene. So, ik activeerde mijn account weer.

    Chizuru schreef:
    En misschien gingen een paar mensen nadenken over hun te snelle reacties naar anderen. Het staat niet voor niets in het LJH. Denk alsjeblieft na voordat je reageert op iemand en je geen idee hebt hoe het hele verhaal gaat en de persoon zich voelt. Ik wil jullie bedanken me op die manier te kwetsen. Dat deed wel even pijn. Het is niet dat ik vandaag voor het eerst iets plaatste over mijn zwangere zusje en tante en het feit dat ik graag kinderen wil en dat na 3 jaar nog niet gelukt is. Ik was al bijna 3 jaar clean van mezelf verminken, tot vanavond.

    (...)
    Ik wilde eigenlijk wegblijven tot morgen. Maar wilde ook een hoofdstukje uploaden van de Uitverkorene. So, ik activeerde mijn account weer.


    Je mag niet weg blijven
    Ik verbied je daartoe
    Niet vanwege je verhaal maar vanwege jou
    Jij hoort hier net zo goed als de rest
    And please don't hurt yourself again
    Next time please send me a message


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    (...)

    Je mag niet weg blijven
    Ik verbied je daartoe
    Niet vanwege je verhaal maar vanwege jou
    Jij hoort hier net zo goed als de rest
    And please don't hurt yourself again
    Next time please send me a message

    True, maar die reacties van vanavond waren echt niet leuk. Maar ja, dat krijg je als mensen maar iets zeggen en geen idee hebben hoe het voor jou is. Dus daarom vond ik dat ik even helemaal weg moest voor een paar uurtjes.


    \\Ik hoopte door Life is Strange uit te spelen even te kunnen huilen, maar helaas.

    Ik dacht net dat ik het weer een beetje kon vinden met iedereen op het forum, gebeurd vandaag. O well, 2 minder is niet erg. The don't even know me or the story.

    //Waar is trouwens de persoon die 140 lijstjes had?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 0:56 ]

    it hurts


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I think I think too much
    Gash what a bad habit to have...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik ben niet ziek. Ik weiger om ziek te zijn. Idc hoevaak ik over mijn nek ga ik ga gewoon naar college en verder met mijn opdrachten. Je rot maar een eind op met je ziek zijn/migraine aanvallen.


    Happy Birthday my Potter!

    Can you hear me?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ga echt mijn bus missen maar ik hen het gewoon niet in mij om nu op te gaan schieten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen idee hoe, maar ik heb mijn bus wel gehaald. Feest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan zal ik wel met vettig haar naar school gaan.


    <3

    gvd die sukkel weet het nog xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga dood van de stress.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.