• Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 21:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hé Christina. Leuk je te ontmoeten. Ik ben Ellie.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Goed, iedereen heeft een slokje kunnen nemen,' vond Starr. 'Misschien volgen er interessantere vragen als we het alcoholpercentage in ons bloed wat ophogen. 'Ik heb nog nooit tijdens een vakantie met deze groep níet met iemand gezoend.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Je zou hem andersom moeten stellen, dan zoop ik die hele fles leeg,' lachte Helen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Alienna begon het een beetje saai te vinden en daarnaast kwam ze dingen te weten die ze helemaal niet hóefde te weten. Ze had het nare gevoel dat iemand nog eens zou vragen wie er nog maagd waren en in alle eerlijkheid moest ze bekennen dat ze helemaal geen zin had om daar op in te gaan. Het was niet zo dat ze zich ervoor schaamde - het was immers haar eigen keuze, ze wist alleen nog niet of ze er helemaal aan toe was- maar ze zat niet te wachten op bijdehante en gênante opmerkingen en die zouden zeker komen. Toch wilde ze ook niet weggaan. Ze was immers nog niet écht onderdeel van de groep, en haar zusje al helemaal niet. Ze wist dat die ook zou weggaan als Alienna naar de camping terugkeerde en daarom bleef ze maar braaf zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'El, jij niet?' vroeg DJ met grote ogen. 'Daar moeten we dan maar eens verandering in brengen deze vakantie. Op zoek naar een leuke jongen voor je!'
    'Alle tijd,' grijnsde Ellie.
    'Relaties kunnen altijd nog, maar wat is er mis met een potje zoenen op z'n tijd?' Niets dacht ik zo.' Ze knipoogde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Lotte voelde zich een klein beetje misselijk en als ze haar hoofd te snel bewoog, draaide het om haar heen. Eigenlijk had ze wel genoeg gedronken, maar het werd ook gezelliger. Er waren een paar weggegaan, maar de meesten zaten er nog. Ilse had haar verteld dat Cyrith ging douchen en daarna slapen, en met iedere slok die Lotte nam verminderde noodzaak om bij hem te gaan kijken. Ze kon juist beter hier blijven, dan maakte ze hem in ieder geval niet wakker.
    'Ik heb nog nooit zoveel gedronken dat ik de volgende dag niet meer wist wat er was gebeurd,' zei Lotte. Ze leunde een beetje met haar schouder tegen DJ aan omdat rechtop zetten om de een of andere reden vermoeiend was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gail en Helen dronken allebei. 'Ik heb periodes gehad dat ik dat zo'n beetje iedere week had,' gniffelde Helen. 'Wakker worden naast onbekende jongens.' Ze staarde dromerig voor zich uit.
    'Niet iets om trots op te zijn Helen Beekman,' zei Gail streng. 'Ik heb het afgezworen. Ik ben één keer in het park wakker geworden. Vreselijk vond ik dat.' Gail gruwelde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ook Ilse zette haar flesje aan haar lippen. Het overkwam haar niet vaak, maar ze had het zéker wel een keer meegemaakt.
    Ze merkte dat ze een stuk nuchterder was dan de meeste anderen en de slok die ze had genomen, was daarom extra groot. Zoveel drinken dat ze vanavond zou vergeten was ze niet van plan, maar aangeschoten zou ze zich wel prettiger voelen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Starr nam een slok. Het was alweer een tijd geleden, maar bij de vorige vakantie had ze dat zeker een paar keer gedaan. Ze had zelfs eindelijk met Tommie gezoend en kon zich daar helemaal niets van herinneren! Als ze niet zoenend op de foto hadden gestaan, had ze het niet eens geweten! Ze wist niet eens of Tommie ook dronken was geweest. Herinnerde hij zich de kus nog wel? En wat had hij ervan gevonden? Ze was bang dat ze geen goede indruk had achtergelaten. Hij had het in elk geval niet nogmaals willen doen...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angel nam ook een slokje en vond dat dit ook best een avond moch worden waarop dat kans had van slagen. Ze had nog niets gezegd en zebesloot dat het nu haar beurt was om een vraag te stellen.
    'Ik ben nooit als maagd aan een vervolgopleiding begonnen,' zei ze. Ze wilde eigenlijk een marshmallow nemen, maar ze wist zich te beheersen en nam enkeleen slokje wijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hè, wat jammer nou. Kunnen we weer niet drinken!' klaagde Helen. 'Jij kunt beter helemaal niet aan dit spelletje meedoen. Je hebt alles al gedaan,' snoof Gail.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Lotte was geen maagd geweest toen ze aan de universiteit begon, maar dat was niet haar eigen keuze geweest. Steve had het van haar afgenomen. Toch wilde ze dat niet laten meetellen en om afstand van die gebeurtenis te doen nam ze een flinke slok, tot haar bekertje leeg was.


    ‘Ik ben niet eens aan een vervolgopleiding begonnen,’ merkte Tommie op. Hij reikte een leeg bekertje naar Lotte uit toen ze die van haar bijvulde.
    ‘Voor jou telt de band,’ grinnikte ze en ze tikte haar bekertje tegen dat van hem. Haar blik was intenser dan toen ze naast hem was komen zitten. Hij gaf het niet graag toe, maar bij haar leek de alcohol haar wel echt goed te doen.
    ‘Same story,’ zei hij met een grijns en hij nam een slok. Hij dacht niet dat er iemand vermoedde dat hij nog nooit seks had gehad. Het was ook niet iets waarmee hij te koop liep, maar ondanks de vele leuke meiden die hij kende, sloeg de vonk nooit écht over. Het beklemde hem soms. Was hij te veeleisend? Of was hij zo’n type dat gewoon nooit zulke gevoelens ontwikkelde? Het was er wel geweest – jaren geleden, maar dat voelde zo lang terug dat hij zich soms afvroeg of hij zich die verliefde gevoelens niet had ingebeeld.
    Bobbi grinnikte om het verongelijkte gezicht van Helen. 'Ach, het heeft ook zijn pluspunten. Nu zie ik meteen wie er nog niet zo ervaren zijn in bed. Iemand van zijn maagdelijkheid afhelpen is altijd wel een leuk tijdverdrijf.' Ze knipoogde even naar een jongen die toevallig heel even hun kant had uitgekeken. Hij was vast niet ouder dan achttien.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, dat is ook weer waar. Ze mogen altijd bij tante Helen langs komen voor wat play time.' De vriendinnen lachten luid.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 20:28 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Slater had indertijd graag gewild dat het niet zo was, maar hij was uiteindelijk toch als maagd aan zijn studie Techniek en Procesindustrie begonnen. Meer dan eens waren Elise en hij op het punt beland dat ze verder wilden gaan dan seks, maar op het moment dat hij bij haar kwam krabbelde ze terug en rende ze naar het toilet toe. Een beschamend proces dat zich veel te vaak herhaald was en hij was blij dat Gail niet het type was dat voor seks wegrende, want dan was het vast niet zo best tussen hen gegaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Wat jammer nou Slatertje,' zei Helen toen ze Slater zag drinken. 'Je hebt het hopelijk wel ingehaald allemaal? Met Gail in ieder geval, daar weet ik alles van,' grijnsde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?