• Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 21:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ellie keek even de groep rond en glimlachte vaag. Ze voelde zich merkwaardig kalm en toch gezellig in haar hoofd. Ze bewoog een beetje heen en weer op de maat van de muziek en dacht na over een vraag. Het leek alsof haar hersenen wat trager werkten door alle alcohol en het kostte haar moeite om op een nieuwe vraag te komen.
    'Ik heb nog nooit geskinnydipt,' hoorde ze DJ naast zich uiteindelijk zeggen.
    Ellie hapte naar adem. 'O, dat heb ik echt altijd al eens willen doen.' Plotseling werden haar ogen groot, omdat ze besefte dat ze dat hardop had gezegd. Een beetje beschaamd sloeg ze haar ogen neer en DJgrinnikte.
    'We moeten die drank maar laten staan El,' grijnsde ze. 'We zeggen dingen die we niet moeten zeggen.'

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 20:47 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Marije, die vlakbij DJ en Ellie zat, schoot in de lach. 'Nee, nee, dat is juist leuk!' Zijzelf dronk niet vaak of veel, maar nu was ze op vakantie en was ze toch wel lichtelijk aangeschoten. 'Skinnydipping lijkt me superfijn, dan zit je in ieder geval niet met al dat zand in je bikini...' Ze grijnsde.
    Johan keek haar verbaasd aan. Hij had zo'n reactie niet achter Marije gezocht en moest toch wel lachen. Hij had haar niet vaak aangeschoten gezien, dus hij zou extra scherp opletten. Misschien kon hij het wel tegen haar gebruiken; andersom pestte ze hem vaak met de domme dingen die hij had gedaan toen hij iets te diep in het glaasje had gekeken.
    Zijn blik gleed weer naar Racquel. Zij dronk wel bij deze vraag; hijzelf had zijn glas moeten laten staan. Hij had nooit naakt gezwommen, al had hij op vakantie in een jolige bui wel eens op een nudistenstrand rondgelopen. Hij vroeg zich af of Racquel dronken was geweest toen ze het had gedaan; in zijn hoofd zag hij haar naakte lichaam voor zich. Hij deed zijn best dat beeld weer uit zijn hoofd te zetten; hij kende haar niet en dit waren allemaal gekke gedachten. Het was de drank die ervoor zorgde dat hij enkel aan haar kon denken; de alcohol die zijn hoofd licht maakte waardoor hij zich nu inbeeldde hoe het was om haar te kussen. Natuurlijk keek hij wel vaker naar de mooie lichamen van vrouwen, maar nog nooit had hij er eentje zo graag willen aanraken dan die van Racquel.
    Hij zag Elsa naar hem kijken en voelde zich betrapt, alsof ze met zijn gedachten kon meekijken. Vlug wendde hij zijn blik af en keek hij weer naar Marije, die nog steeds giechelde als een schoolmeisje. Zijn verbazing werd nog groter toen hij haar zachtjes maar toch hoorbaar aan Ellie hoorde voorstellen om een keer te gaan skinnydippen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Gaan we zeker doen,' grijnsde Ellie. 'Hoe meer zielen hoe meer vreugd.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Waarom niet gewoon meteen?' stelde Bobbi voor. 'Als we nog lang wachten, zijn sommigen,' ze gaf Helen een elleboog, 'zo bezopen dat ze verzuipen.'
    Ze was benieuwd wie er werkelijk zouden durven naakt zwemmen. Zij liet die kans in elk geval niet voorbijgaan!


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, let's go!' joelde Helen. Ze trok Gail ook overeind. 'Kom mee. Jij gaat ook mee.'
    Gail sputterde tegen, maar Helen had haar arm al vastgepakt en trok haar mee naar de zee. Ze sloeg haar andere arm om Bobbi heen en zong een vrolijk deuntje.
    'If you wanna be my lover...'
    'You gotta get with my friends!' jammerde Gail met een grijns op haar gezicht.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 20:56 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Is dit echt of begin ik te hallucineren,' vroeg Mosh zich hardop af toen verscheidene meiden opstonden om te gaan skinny dippen. Hij kwam ook overeind. Helen, , Gail en hun knappe vriendin hadden lijven waar hij nou niet echt zijn ogen voor zou sluiten. 'Ga jij ook?' vroeg hij aan Roxy, die nog steeds naast hem zat. Hij beet op zijn tong toen hij hoorde hoe gretig hij klonk. Ach ja. Het kon hem op het moment niet zo heel veel schelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Kom Marije,' zei Ellie jolig. 'Wij hebben net een pact gesloten, weet je nog.' Ze lachte, want het klonk in haar hoofd behoorlijk grappig.
    'Ik wil ook wel eens weten hoe het is om te skinnydippen.' Ze kwam overeind en voelde zich heel even duizelig. Het trok echter algauw weg en ze stak haar hand uit.

    --

    'Kom je Sterretje?' vroeg Raine met een plagerige blik naar Starr. 'Dit is lachen.' En daarnaast kon hij niet ontkennen dat hij best nieuwsgierig was naar wat er allemaal verborgen was onder die kleren bij de vrouwen. Hij was nu eenmaal een man. Hij zou er zijn ogen niet voor dichtdoen.

    --

    DJ keek een beetje verbijsterd toe hoe iedereen zich zo makkelijk overgaf aan het idee om naakt met je vrienden te zwemmen. Dit hadden ze in een nuchtere bui nooit gedaan, dat wist ze zeker. Zelf had ze het echter ook wel een beetje warm gekregen van al die drank, en het idee om met Jasper te skinnydippen bezorgde haar wel een beetje kriebels. Zoiets hadden ze nog nooit gedaan. Ze schoof naar hem toe en glimlachte naar hem.
    'Wil jij ook?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Angel wilde nog liever dood dan dat ze zichzelf aan iedereen zou laten zien. Ze gooide dan ook een handje zand op het vuur zodat het lager zou branden en zeniet iedereens lichaamhoefde te zien. De avond had leuk kunnen worden als deze vraag niet was gesteld, maar nu wilde ze eigenlijk wel weer naar huis. Echt naar huis.
    Ze nam een slok wijn zonder water erbij te doein en keek hoe de eerste mensen richting het water gingen.



    Daan keek een beetje ongemakkelijk om zich heen. Hij zag zijn zus opstaan en wist niet of hij naakt met haar in de zee zou willen badderen. Het was dan wel donker, maar toch. Er zaten ook een paar meiden bij die hij schoorvoetend bekeken had en had ontdekt dat ze er veel te goed uitzagen zonder kleren. Hij hoopte niet dat de warme gloed op zijn wangen betekende dat hij rood was geworden.
    Hij keek even naar Johan, zich afvragend wat die zou doen en Daan besloot dat hij zijn eigen gedrag daar deze keer wel wat op zou afstemmen. Dat leek hem het veiligst. Johan kende enkele van deze mensen immers beter dan hij.


    Noa had haar lichaam al zo vaak aan vreemden vertoond en zich erbij neergelegd dat dat voor sommige mannen geen geheim meer was. Toch bleven dit soort momenten spannend. Ze moest denken aan de keer dat ze Mosh zover had gekregen dat hij zich voor haar had uitgekleed op het strand en hoe ze vervolgens samen hadden gezwommen. Dat was leuk geweest, maar Mosh leek er niet aan terug te denken. Hij had haar nota bene geen blik waardig gekeurd en dat stak zo dat ze besloot om niet mee te gaan. Ze was toch niet erg gezellig en haar stemming zou er waarschijnlijk niet op vooruit gaan als ze nu meeging.
    Ze voelde zich nogal in de steek gelaten door Mosh en het liefst zou ze dat tegen hem gezegd hebben, maar er earen nu zo veel mensen bij dat ze niet durfde te vrsgen of hij even naar haar wilde luisteren. Hij zou dat waarschijnlijk toch niet willen...
    Ze glimlachte voorzichtig naar Josh die nog in het zand zat en trok een nieuw blikje bier open. Ze trok haar knieën op en vroeg zich af wat ze rest van de avond zouden doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jasper had het gevoel dat hij een veel braver leven had geleid dan alle anderen, want hij was helemaal niet zo aangeschoten. ‘Ik heb daar niet echt behoefte aan.’ Hij hoefde niet eens naar Helen te kijken om te weten dat zij in het startblok stond om hem te bespringen. Hij trok DJ naar zich toe en fluisterde in haar oor: ‘Niet met anderen erbij, in elk geval.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Starr was niet ontevreden over haar lichaam, maar sommige van de meiden die met hen naar het meer liepen waren zo bloedmooi dat ze zich toch wel wat onzeker voelde. Raine klonk veel te opgewekt en gezien hij haar al zo vaak naakt had gezien, verheugde hij zich vast op de lichamen van de anderen. Ze wilde het echter niet laten merken en dus pakte ze zijn hand en huppelde naar de waterkant toe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik wil dat ook niet,' fluisterde DJ op haar beurt in zijn oor. 'Alleen jij mag me zien. Misschien moeten we een eind bij de anderen vandaan gaan. Een heel eind,' verbeterde ze zichzelf. 'Eerlijk gezegd lijkt het me best wel spannend.' Ze bloosde.

    --

    'Ik wist wel dat jij hier ook voor in zou zijn,' grijnsde Raine, die haar vrolijk optilde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ondanks haar aangeschoten toestand voelde Lotte zich een beetje opgelaten toen het grootste deel besloot om te gaan naaktzwemmen. Sommigen van hen kende ze al een hele poos en ze vroeg zich af of ze het morgen nog steeds zo’n goed idee vonden. DJ was naar Jasper toegegaan en Ellie was net samen met Marije weggelopen.
    Lotte keek even naar Angel, die ook was blijven zitten. Schaamde ze zich nog steeds voor haar lichaam? Vond ze zichzelf nog steeds dik? Lotte had het gevoel dat hun vriendschap nooit meer hetzelfde was geworden na hun ruzie vorig jaar. Ze wist niet meer hoe ze ermee moest omgaan en was onbewust afstand gaan scheppen. Ook nu kon ze het niet opbrengen om naar haar toe te gaan. Ze was bang dat Angel boos zou worden zodra Lotte vroeg hoe het met haar ging. Het niet vragen was een zwakke oplossing, maar Lotte wilde de vakantie niet met ruzie beginnen. Misschien kwam het later wel.
    Ze trok haar knieën op en strekte daarna haar benen weer. Ze zat al een lange tijd op de grond en haar ledematen voelden stijf.
    ‘Overweeg je toch met de anderen mee te gaan?’ vroeg Tommie, die haar blijkbaar onrustig zag worden.
    ‘Nee.’ Ze lachte kort. ‘Goddank ben ik daar niet dronken genoeg voor. Ik zou mijn gezicht de rest van de vakantie niet meer durven vertonen.’
    En Cyrith zou er echt niet blij mee zijn. Ze betwijfelde of hij die woorden zou uitspreken, maar dat kon ze zich zo wel indenken. Ze masseerde haar onderbenen. ‘Ik denk dat ik even de benen moet strekken. Zin om mee te lopen?’
    Lotte wist niet waarom, maar ze voelde zich plotseling een beetje onzeker. Waarom zou hij zin hebben om met haar een rondje te gaan lopen? Er waren vast genoeg mensen die gezelliger waren dan zij.
    ‘Ja, goed,’ zei hij tot haar verbazing en hij kwam overeind. ‘Waar wil je naartoe?’
    Ze haalde haar schouders op. ‘Ergens waar ik niet het risico loop mijn vrienden in hun nakie te zien rondlopen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jasper glimlachte, liet zijn wijsvingers aan beide kanten door de riemlusjes glijden en trok haar nog wat dichter naar haar toe. ‘Mij ook…’ Hij kuste haar lippen en liet daarna zijn hand in die van haar glijden. ‘Laten we dan maar eerst een nachtelijke wandeling maken, zodat we ver genoeg zijn.’


    Starr krijste toen Raine haar optilde en klampte zich zo stevig om zijn nek dat ze hem bijna wurgde.
    ‘Zet me neer, idioot! Straks struikel je met je dronken kop over een steen en ga ik dood!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Natalee had een sarong omgeknoopt, maar liet die al gauw van zich af vallen.
    'Jij blijft zeker zitten?' vroeg ze aan Bertha en die knikte glimlachend. Natalee vond dat niet erg en had dat eigenlijk ook wel verwacht. Haar vriendin was niet preuts, maar ze hoefde zich ook niet zo bloot te geven. Ze schaamde zich niet en Natalee hoopte dan ook dat ze later alsnog zou komen. Bertha leefde veel meer op haar eigen tempo.
    Natalee liet haar bikinitopje in het zand vallen en liet zich toen met een kreetje in het koele water vallen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Overdrijf niet zo,' grinnikte Raine. Hij zette haar neer. 'Kom lekker chickie. Time to swim.' Hij kleedde zich uit en rende zonder schaamtegevoelens het water in, luid joelend.
    'Kom op Sterretje. Ik wil die blote bips zien!'

    --

    DJ knikte en merkte dat haar hart luid in haar borstkas bonsde. 'Het is wel een mooie avond om te zwemmen. Heldere maan, bijna geen wind. Een warme, zwoele avond.' Ze glimlachte ondeugend. Toen ze een eindje gelopen hadden keken ze even om.
    'We zien de anderen bijna niet meer,' zei ze. 'Ik denk dat we het wel kunnen doen vanaf hier.' Ze keek nogmaals om, om te zien of er niemand hun kant op kwam, zoals Helen, maar de anderen waren te ver weg. DJ kleedde zichzelf uit, toch af en toe om zich heen kijkend, en keek zwijgend toe hoe Jasper hetzelfde deed. Ze keek net als altijd vol bewondering naar hem en was blij dat hij haar rode wangen niet kon zien in het donker. Ze trilde een beetje van de spanning. Een fijne spanning, dat wel.
    Ze pakte voorzicgtig zijn handen vast, alsof hij heel breekbaar was, en kuste hem. 'Wil je me wel beloven dat je mijn hand niet los zult laten?' Het zwemmen in het donker vond ze toch een beetje eng, maar zolang hij haar vast zou houden was het goed.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?