• Personages
    Alienna Roderiquez – Natas
    Angel Wings – Alicia
    Bertha “Izzy” van Zalen-Gotha – Alicia
    Bobbi Hoekstra - Natas
    Cecila Roderiquez – Marjanne
    Christina Blender - Marieke
    Cyrith Evans – Natas
    Daan Leeuwens
    Donna Jo “DJ” Gates – Rosanne
    Ellie de Vries - Rosanne
    Elsa Leeuwens – Marieke
    Flynn Aegean – Alicia
    Gail Lommers - Rosanne
    Helen Beekman - Rosanne
    Ilse Keuring – Marjanne
    James van Eck - Natas
    Jan "Slater " Roodenburg - Natas
    Jasper Gates - Natas
    Jelle Wings – Alicia
    Johan Leeuwens – Marjanne
    Joshua MontClaire – Marjanne
    Lee Broadsword – Natas
    Lotte Berkman - Natas
    Marije Leeuwens – Marjanne
    Mozart “Mosh” de Waal
    Natalee Birchmeier – Alicia
    Noa MontClaire – Alicia
    Racquel Huize - Marjanne
    Raine Ramp - Rosannne
    Roxy de Groot – Marjanne
    Sterre “Starr” Berkman - Natas
    Tommie Roodenburg - Natas
    Yenthe Huize - Marjanne

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 21:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Bedankt,' mompelde Cyrith. Hij voelde zich opgelaten omdat Flynn er ook bij kwam staan. Het gaf hem dubbele gevoelens. Hij wilde niet dat ze een leuke avond voor hem lieten schieten, maar tegelijkertijd was het toch fijn om niet helemaal alleen te zijn. Wel vroeg hij zich af waar Lotte nu was. Hij kon zich niet voorstellen dat ze nog verder meedeed aan het spel; ze was vast geschrokken en hij kon niet goed invullen hoe ze zich nu voelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Flynn ging naast zijn vriend zitten. Hoe maar hij de situatie ook vond voor Cyrith, zelf was hij blij dat hij niet meer rond dat vuur hoefde te zitten. Flynn staarde naar zijn voeten en het zand op zijn schoenen. Hij vond het moeilijk om de vraag te stellen die hij wilde. Hij wilde Cyrith niet opjagen, maar het leek hem ook geen goede zaak als hij er nooit over zou spreken.
    'Heb je- heb je al aan Ilse verteld wat er precies gebeurd is?' vroeg Flynn uiteindelijk.
    Cyrith schudde zijn hoofd, met het waterflesje nog steeds in zijn handen geklemd. Er zaten kreukels in het plastic op de plekken waar hem vasthield.
    'Wil je dat nu doen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lotte glimlachte waterig. Ze dacht aan haar eigen moeder. 'Ik wenste dat mijn moeder Cyrith had kunnen ontmoeten.' Ze keek even in de verte. 'Mijn vader heeft Cyrith pas één keer gezien. Hij weet volgens mij niet echt hoe hij met hem moet omgaan en hij heeft ook niet echt een klik met het vriendje van Starr - of met Starr zelf.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Mijn moeder heeft Jasper nooit een kans gegeven,' zei DJ triest. 'Nog steeds niet echt.' Ze keek naar Lotte. 'Het spijt me. Ik ben niet erg tactvol. Ik weet zeker dat je moeder Cyrith geweldig had gevonden. En met je vader komt het ook wel goed.' Ze wreef over Lottes schouders. 'Dat weet ik zeker. Ook met Starr. Het lijkt me ook best moeilijk voor je vader.' DJ beet op haar lip. 'Ik hoop niet dat ik je net gekwetst heb. Ik weet hoe erg je je moeder mist.'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 0:38 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Valt me van je tegen Mosh,' zei Helen grijnzend, die dat ongemakkelijke tafereel van net graag wilde doen overwaaien. 'Je moet die aanblik andere mensen toch niet ontnemen.' Mosh zag er goed uit dit jaar, vond ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hè? Nee joh, gekkie, dat geeft toch niet. Ik moest daar opeens aan denken. Het is echt heel jammer dat je moeder geen klik met hem heeft, vooral door zijn moeizame relatie met zijn eigen ouders.Ik hoop echt dat ze bijdraait. Dat moet haast wel, als ze hem leert kennen...' Lotte gaf haar vriendin een knuffel en dacht aan Cyrith. Hoe zou het met hem gaan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mosh grijnsde. 'Ik ben een koukleum.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith haalde zijn schouders op. Wat viel er te zeggen? Hij wilde zo snel mogelijk vergeten wat er net was gebeurd.
    'Ik denk dat ik ga douchen en dan ga slapen. Ik ben moe.'
    Hij voelde zich werkelijk doodmoe. Misschien viel hij inderdaad wel in slaap.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik hoop het,' knikte DJ. Als haar moeder eenmaal haar oordeel geveld had, was deze nog moeilijk te veranderen. Ze sloeg haar armen nog even om Lotte heen. 'Ben je een beetje van de schrik bekomen?'

    --

    'Zo zonde,' knipoogde Helen. 'Wie doet de volgende vraag?'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 22:26 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, het gaat wel weer. Zullen we teruggaan naar de anderen? Ik wil even zien of Ilse nog steeds weg is.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik doe de volgende vraag wel,' antwoordde James. Hij realiseerde zich plotseling dat men niet eens wist hoe hij heette, terwijl ze al zo veel hadden opgebiecht in zijn bijzijn. 'Ik heb nog nooit iemand in elkaar geslagen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ilse wisselde zenuwachtige blikken met Flynn. Ze was helemaal niet gerust op deze situatie, maar kon Cyrith moeilijk blijven bemoederen. Ze wist dat hij daar geen behoefte aan had en zij zou zich er ook niet gemakkelijk bij voelen.
    'Oké...' Ze liet zijn schouders los en liet hem opstaan. 'Ik wil... Als je je niet goed voelt... Nou ja, je weet me te vinden. Echt.' Ze hoopte dat hij begreep dat het geen loze woorden waren en dat ze het meende, al wist ze vrij zeker dat hij niet zomaar naar haar toe zou gaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cyrith knikte. Hij wist heus wel dat er mensen waren naar wij hij toe kon gaan als hij dat echt wilde. Lotte. Flynn. Mosh. Ilse. Jelle.
    Maar wat schoot hij er mee op? Als hij over zulke dingen sprak werd het alleen maar erger. Want hij had er over gesproken met de psychiater en had gewoon niet het gevoel dat het had geholpen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DJ knikte. Ze liepen terug naar de anderen, waar een jongen net de volgende vraag had gesteld.
    'Heb je nog wel zin om mee te doen?' vroeg ze. Zelf had ze niet bijster veel zin meer. Het was gewoon tegen haar principes in om leuk en gezellig te blijven doen als iemand net zo angstig de groep verlaten had.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik ga met je mee,' zei Flynn. Hij vertrouwde erop dat Cyrith zich de komende minuten wel zou redden, maar hij zou zich er niet gerust op voelen om hem nu alleen weg te laten gaan in het donker. Daarnaast had hojzelf geen zin meer om terug te gaan naar het kampvuur. De lol was er nu wel af, vond hij.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes