• Ik zoek een trailer voor mijn ASOIAF/Game Of Thrones Verhaal.
    Als je de reeks/serie niet kent is het verder geen probleem, dan kan ik wel een handje helpen en uitleggen.

    Samenvatting:

    We leven in het koninkrijk Westeros, een groot gebied bestuurd door Koning Baratheon. het land is verdeeld in gebieden wat bestuurd wordt door Lord's en Lady's. Op de troon zitten is altijd gevaarlijk, mensen willen ook de macht en proberen die dan ook te grijpen. Dat gebeurd als Koning Robert plots overlijd. Zijn zoon Joffrey komt op de troon,maar het geval is dat Joffreyv helemaal niet zijn wettige erfgenaam is. Joffrey is een product uit incest van de Koningin en haar broer. Als dan door Joffrey een belangrijke man uit het noorden wordt vermoord, Ned Stark, begint de strijd om de troon.
    Veel mensen claimen de troon als hun eigen;

    HIER BEGINT HET VERHAAL
    Ook Gladys Baratheon, de jongere zus van de overleden koning en haar oudere broer Stannis willen de troon. Ze bundelen hun krachten samen om de troon te veroveren, maar dat gaat niet zo simpel.

    De familie van de koninging, de Lannisters, willen namelijk de troon behouden en zet hun grote leger in om de oorlog aan te gaan. Gladys Baratheon heeft geen keus maar te gaan trouwen om haar leger te versterken. Ze trouwt met de zoon van Ned Stark, Robb. Maar als ze eenmaal in het noorden is beland en ze minder steun heeft van haar broer die ergens anders is, raakt ze afgeleid door bepaalde zaken die er niet toe horen te doen in tijden van oorlog.

    Gladys ondervindt echter , nu haar broer weg is, dat er ook andere manieren zijn om de oorlog te winnen. Gladys wordt bruter. Zij en haar broer krijgen ruzie.
    Dit is echter niet haar enige probleem. Gladys valt op een andere man, Theon,ze pleegt overspel en doet er alles voor om dit geheim te houden. Als het geheim uit komt kan dit wel eens haar dood kosten, of het verliezen van de oorlog.


    Gladys maakt drastische beslissingen, met de gevolgen van dien.


    *redelijk lange samenvatting



    Personen:
    Gladys Baratheon - Morgana uit (Merlin)* serie
    Stannis Baratheon
    Robb Stark
    Theon Greyjoy.

    Sfeer: Donker, boeiend, mysterieus
    Voorkeur muziek : Mumford and Sons - Broken Crown
    Kleuren: Geen filter of zwart wit.

    Laat me het weten als je een trailer voor me wilt maken, dan kan ik alvast wat filmpjes sturen ;)
    Als je dat liever zelf doet is ook prima!


    Beloning = 3 of 4 credits

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 21:50 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik kan geen trailers maken, maar wens je veel succes met je zoektocht!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 19:37 ]

    Gentil schreef:
    Ik kan geen trailers maken, maar wens je veel succes met je zoektocht!



    Dankjewel!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wil het wel proberen :D Zou je me wat filmpjes kunnen sturen ? (flower)


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    Ik wil het wel proberen :D Zou je me wat filmpjes kunnen sturen ? (flower)



    Ja helemaal goed, heb je toevallig dropbox?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    GoodGrief schreef:
    (...)


    Ja helemaal goed, heb je toevallig dropbox?


    Nee, helaas niet :( Of mijne werkt niet naar behoren :S Zou het via mail/onedrive kunnen?


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    (...)

    Nee, helaas niet :( Of mijne werkt niet naar behoren :S Zou het via mail/onedrive kunnen?


    Ga ik even kijken hoe dat moet haha


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik ben sinds vandaag bezig met mijn eigen trailer. Ik heb nog niet zoveel verstand van Sony Vegas maar ik wil het best proberen, alleen weet ik niet hoelang ik erover doe.
    Ik heb drie video's op mijn YT kanaal staan hier. dan kan je ze alvast als een kleine voorbeeld zien. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aegon schreef:
    Ik ben sinds vandaag bezig met mijn eigen trailer. Ik heb nog niet zoveel verstand van Sony Vegas maar ik wil het best proberen, alleen weet ik niet hoelang ik erover doe.
    Ik heb drie video's op mijn YT kanaal staan hier. dan kan je ze alvast als een kleine voorbeeld zien. c:



    ziet er goed uit!


    Hoe wil jij de filmpjes ontvangen, of wil je liever zelf zoeken?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    GoodGrief schreef:
    (...)


    ziet er goed uit!


    Hoe wil jij de filmpjes ontvangen, of wil je liever zelf zoeken?


    Je mag wel wat links sturen dan download ik ze later, ik wil zelf ook nog wel iets erbij zoeken. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Be like...vrouw van boven de 30 trouwt met een jongen van 14-16. Why not? Cx


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ik wil wel wat proberen, maar ik zit nu nog in Dubrovnik (AKA King's Landing (ik zie zo veel filmlocaties hier)).
    Morgenavond ga ik weer terug naar huis.
    Voor een voorbeeld, check mijn GoT story Promised, die je al kent, hehe. Daar heb ik zelf onlangs nog een trailer voor gemaakt. (Ik link m nu even niet omdat ik op telefoon zit).

    Vanaf overmorgen zou ik wat dingetjes kunnen proberen met Final Cut Pro (:


    how dare you speak of grace

    ItachiUchiha schreef:
    Be like...vrouw van boven de 30 trouwt met een jongen van 14-16. Why not? Cx


    Tyrion sansa was precies hetzelfde


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    ItachiUchiha schreef:
    Be like...vrouw van boven de 30 trouwt met een jongen van 14-16. Why not? Cx


    It's Game of Thrones :')


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    It's Game of Thrones :')


    Plus voor politiek gewin worden bijna alle situaties overwogen ;) Plus mijn personage zou niet veel ouder dan Renly zijn, Renly in het boek was ong 21 haha

    21/25 - 15 scheelt niet zoveel

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 21:28 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Shireen schreef:
    Ik wil wel wat proberen, maar ik zit nu nog in Dubrovnik (AKA King's Landing (ik zie zo veel filmlocaties hier)).
    Morgenavond ga ik weer terug naar huis.
    Voor een voorbeeld, check mijn GoT story Promised, die je al kent, hehe. Daar heb ik zelf onlangs nog een trailer voor gemaakt. (Ik link m nu even niet omdat ik op telefoon zit).

    Vanaf overmorgen zou ik wat dingetjes kunnen proberen met Final Cut Pro (:



    Is goed! Zal ik je helpen herinneren?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...