• Het leek me een leuk idee om een Arrow rpg te maken, voor alle Arrow fans of voor mensen die het gewoon kijken. Het topic zal bestaan uit helden, burgers(als je dit wilt, ook wel slachtoffers) en slechteriken. Als je interesse hebt kun je het lijstje hieronder invullen:

    Username:
    Arrow naam:
    Leeftijd:
    Wapens:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Familie:
    Extra:


    Team Arrow:
    Mannelijk:
    - ~Benhead

    Vrouwelijk:
    - Thea Queen~ lisadragonrider
    - Felicity Smoak~ misslove88

    Burgers/slachtoffers
    Mannelijk: Xveertje

    Vrouwelijk:

    Schurken:
    Mannelijk:

    Vrouwelijk:
    -The Shaddow~ undertale

    Regels
    - schelden is toegestaan, als je het niet te vaak doet
    - als je een tijdje niet online bent even melden
    - we beginnen als er genoeg aanmeldingen zijn
    - het maakt niet uit hoeveel woorden je schrijft
    - alleen ik maak nieuwe topics tenzij anders aangegeven
    - GEEN perfecte personages
    - reserveringen blijven 2 dagen staan
    - je mag maximaal 2 personages zijn
    - en verder de gewone regels van quizlet

    Veel plezier!!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:14 ]

    RPG's zijn heel leuk, maar ik ken Arrow niet, is dat nodig?


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    RPG's zijn heel leuk, maar ik ken Arrow niet, is dat nodig?


    Eigenlijk wel, maar als je het opzoekt en je leest het door dan kom je denk ik ook wel ver. ;)

    Username: misslove88
    Arrow naam: Felicity Smoak aka Overwatch
    Leeftijd: 26
    Wapens:goed met elk wapen die ze te pakken kan krijgen
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Smart , tech-savvy en dapper , Felicity Smoak ( Emily Bett Rickards ) is een werknemer in de IT-afdeling van koningin Consolidated . Haar baas is Walter Steele en ze is bevriend met zowel Oliver Queen en John Diggle . Felicity is erg nieuwsgierig en niet één om een ​​back uit de gevarenzone . Ze is bedreven met alle technologie en Oliver moet vaak haar hulp . Zij is een expert computer hacker en op het creëren van op maat gemaakte technologie apparaten . Hoewel ze is zeer verdacht van Olivers constant verzoeken om haar te helpen , ze is ook zeer betrouwbaar en zou nooit verraden Oliver .

    Felicity praat veel en heeft er een gewoonte van onbedoeld zeggen ongepaste dingen . Als ze nerveus, brabbelt ze zelfs meer dan gebruikelijk. Ze kan soms overkomen als sociaal onhandig . Oliver , in het bijzonder maakt haar nerveus , want ze heeft een oogje op hem . Felicity heeft een geweldig gevoel voor humor.
    Verleden:
    Familie: Noah Kuttler (vader), Donna Smoak (moeder), Oliver Queen (baas en geliefde)
    Extra: nog te verzinnen

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 15:39 ]

    Hm, interessant. Mag ik een eigen mannelijke held?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Benhead schreef:
    Hm, interessant. Mag ik een eigen mannelijke held?


    Ja hoor!

    oke


    Just be yourself

    Username: Lindsey Hale
    Arrow naam: The Shaddow
    Leeftijd: 19 Jaar
    Wapens: Ninja sterren, een pijl en boog en een zwaard
    Uiterlijk: - HOE DOE JE EEN FOTO -
    Innerlijk: Kan alles heel goed inschatten, soms kan haar eigenwijsheid verkeerd uitpakken in een vecht partij, ze is ook snel en slim, maar soms zo bedriegelijk.
    Verleden: Ze is mishandeld door haar vader en wilde daarom wraak, haar moeder was altijd bezig met haar broertjes wat ze niet kon uitstaan. Ze heeft ooit auto's voor de lol in brand gestoken en heeft er nooit spijt van gehad.
    Familie: Moeder,vader en twee broertjes. Die heeft ze allemaal vermoord en nooit opgepakt.
    Extra: Als ze boos is kan je je vermoorden, ze is slim en eigenwijs.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ik hoor bij de slechterikken


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel, maar als je het opzoekt en je leest het door dan kom je denk ik ook wel ver. ;)


    HOE DOE JE EEN FOTO EVEN XD


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Mag ik een mannelijke burger, hij staat open om slachtoffer te worden, zo lang hij maar niet vermoord wordt. Dus ontvoering/leven in gevaar is prima en zo

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 21:33 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Undertale schreef:
    Username: Lindsey Hale
    Arrow naam: The Shaddow
    Leeftijd: 19 Jaar
    Wapens: Ninja sterren, een pijl en boog en een zwaard
    Uiterlijk: - HOE DOE JE EEN FOTO -
    Innerlijk: Kan alles heel goed inschatten, soms kan haar eigenwijsheid verkeerd uitpakken in een vecht partij, ze is ook snel en slim, maar soms zo bedriegelijk.
    Verleden: Ze is mishandeld door haar vader en wilde daarom wraak, haar moeder was altijd bezig met haar broertjes wat ze niet kon uitstaan. Ze heeft ooit auto's voor de lol in brand gestoken en heeft er nooit spijt van gehad.
    Familie: Moeder,vader en twee broertjes. Die heeft ze allemaal vermoord en nooit opgepakt.
    Extra: Als ze boos is kan je je vermoorden, ze is slim en eigenwijs.


    Vraagje komt zij voor in de Arrow?
    Want als veel mensen zelf personages bedenken hebben we ook niet echt Arrow voor sschurken burgers kan het wel helden gaat wat moeilijker met 1 uitzondering. We hebben eigenlijk ook Oliver nodig ;)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 7:58 ]

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Vraagje komt zij voor in de Arrow?
    Want als veel mensen zelf personages bedenken hebben we ook niet echt Arrow voor sschurken burgers kan het wel helden gaat wat moeilijker met 1 uitzondering. We hebben eigenlijk ook Oliver nodig ;)


    Nou ja, er kunnen altijd nieuwe helden komen in een stad, Oliver zou iedereen eventueel kunnen spelen ja? :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Als iemand hem erbij Wilt zijn is het misschien makkelijker maar anders doen we dat

    Ik wil het zeker wel, maar ik ken er amper iets van... Gaat het niet over Green Arrow of zoiets?

    Ik ben begonnen met de serie kijken, en ben nu halverwege seizoen 1.
    Het lijkt me erg leuk om mee te doen.

    Ik weet alleen niet of ik een personage goed kan omschrijven, inclusief leeftijd en achternaam enzo.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 20:23 ]


    Just be yourself