• Ik vroeg het net mijn opa en oma: 'Vanaf welke leeftijd zouden jullie je kind toestaan een piercing te nemen?' Beiden antwoordden met '18.'
    Nu vraag ik het aan jullie: vanaf welke leeftijd zouden jullie je kind toestaan een piercing te nemen, denk je? Commentaar bij je antwoord ook gewenst :]
    Ikzelf: 16 of hoger, omdat een mens dan beter in staat is zelfbewuster over zijn/haar uiterlijk na te denken.
    - MetalMafkees
    Zoekfunctie gebruikt op 'piercing' + 'leeftijd'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ouder dan 12. Ik vind dat als iemand dat wil, dat diegene dat dan zelf moet weten. Het is zijn/haar lijf.


    I'm falling apart..

    ik had neus met me 11e..
    en heb der nu onderhand 6 binnenkort 8..
    duss tsja als ze er een wille krijge ze die..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik denk 16, (hopelijkxD) zijn kinderen dan een beetje uit de fase dat ze alles doen omdat anderen het ook doen en nemen ze dan een piercing omdat ze het zelf mooi vinden en niet omdat de hele wereld er ook een neemt.


    I am an idiot, I move.

    Ik was 13 toen ik me navelpiercing kreeg en 14 toen ik me traguspiercing kreeg. Dus zou het erg onredelijk vinden als mijn kind later ook een piercing wilt en dan te zeggen nee sorry wacht maar tot je 18 bent


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik mag enkel een navelpiercing.
    & voor ik het huis uit ben, mag ik geen andere piercing. Echt dom. ><


    Some people make the world special just by being in it

    16. Dan ben je er toch bewust over ;)
    Maar oorbellen [en bijna alles in het oor] mag alle leeftijden, vind ik^^


    Idem. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    13-14
    But voor een tattoo moeten ze wachten tot ze 18 zijn cus een tattoo is voor altijd but een piercing kun je gwn uithalen.

    Het ligt eraan of 'het' goed zelfstandig is en goede beslissingen neemt. Maar wat mij betreft mag 'het' van mij al een piercing op zijn/haar 11e of 12e.


    a figment of your imagination

    16. Vanaf die leeftijd zou een kind zelstandig keuzes moeten kunnen maken. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    Vanaf dat ze er een willen.
    Ik wil mijn kind de keuze laten om een eigen stijl te creeëren.
    Ik heb liever dat ze dat doen dan dat ze aan de drugs gaan om er bij te horen..


    Get ur freak on!

    ik denk self 16.
    dan weetje precies of je het echt wil enz.


    We can only learn to love by loving.

    Ikzelf mag er pas een op mijn 18e.
    Ikzelf zou mijn kinderen er een geven als ze 13/14 zijn. maar het liefst wat ouder;[/nietvanmij] want als je ze heel vroeg zet, dan word je huid niet mooi enzo. x'D Dat gaat dan trekken, vooral met een navelpiercing.

    <3

    Alleen als diegene echt heel erg zeker is dat hij/zij er 1 wil. =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik denk vanaf 15. En het hangt er van af wat voor piercing,oorbellen mag al vanaf 5e vind ik en navelpiercing vanaf 10e en de rest van de piercing's mag vanaf 15e

    Ik heb al heel interessante meningen gehoord, keep on posting ^^


    No growth of the heart is ever a waste