• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Rollen die nog (deels) ingevuld moeten worden

    Mignon - Bethany Goldstein (heeft aangegeven dat ze moeite heeft met de rol maken. Oplossing?)
    B4STILLE - Janny O'Donnel
    Malfoys - Quinn Rebecca Grey (Is dit een van de daders? Dat is mij nog niet duidelijk uit de post namelijk en ik weet niet meer of je ook een gewone leerling had x) )
    Eleazar - Jared Lestrange Christians
    Millard - Stuart Terence Stephenson
    Eleazar - Dominic Harris
    Pans_Daughter - Sunset Dyani Greenleaf
    Rigel - Jackson Charles Harper (denk ik tenminste, er staat 'text' bij geschiedenis)
    Oneira - Sasha Amber Forrester

    Man voor NeverTouchMe (leerling)
    Man voor itscamilla (leerling)
    Gereserveerd voor Malfoys (Dader, of is het Quinn die een dader is?)
    Gereserveerd voor Mignon (politie, maar ik weet niet of je die rol nog wilt aangezien je ook moeite had met Beth?)
    Man gereserveerd voor Gilderoy (Directeur, hier ben ik mee bezig (; )

    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 14:01 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dalis schreef:
    (...)

    Moord numero 2 haha


    Ook zij heeft de kaart des Doods gekregen, net als Jack, dus het zou kunnen, al trok ze m zelf, en werkt een deck dan niet goed

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 20:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Dalis schreef:
    (...)

    Moord numero 2 haha

    Met getuigen deze keer


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Santiago heeft zojuist een oorlogsverklaring met Jaimie getekend. :')

    En wow, betekenen die kaarten dat echt? Het was puur random haha.


    -

    Rigel schreef:
    Santiago heeft zojuist een oorlogsverklaring met Jaimie getekend. :')

    En wow, betekenen die kaarten dat echt? Het was puur random haha.


    Je beschrijvingen van de kaarten waren wat vaag, dus heb er passende doemsverklarende kaarten bij gezocht die op de beschrijving leken, zoals een dansend skelet en een bepaals aantal van de bekers en de staffen. Maar volgend mijn tarothandboek wel ja


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Je beschrijvingen van de kaarten waren wat vaag, dus heb er passende doemsverklarende kaarten bij gezocht die op de beschrijving leken, zoals een dansend skelet en een bepaals aantal van de bekers en de staffen. Maar volgend mijn tarothandboek wel ja


    Sorry, ik heb echt geen verstand van tarot. :s Ik heb wat randoms op het internet opgezocht.


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Sorry, ik heb echt geen verstand van tarot. :s Ik heb wat randoms op het internet opgezocht.


    Er zijn 78 kaarten, dus ik had wat te kiezen :D

    [ bericht aangepast op 26 mei 2016 - 21:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Gigi ziet aan die tafel like:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Daar ging mijn hart. Thanks Femke. :')


    -

    Rigel schreef:
    Daar ging mijn hart. Thanks Femke. :')


    I was crying while writing it. Hahaha. Ik vond het wel heel lastig om me voor te stellen hoe het is om een broer/zus te verliezen, dus hopelijk heb ik het een beetje goed gedaan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ken het gevoel een klein beetje omdat ik mijn nicht ben verloren door een busongeluk. Je hebt het echt heel goed beschreven


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Ik ken het gevoel een klein beetje omdat ik mijn nicht ben verloren door een busongeluk. Je hebt het echt heel goed beschreven


    Gecondoleerd ;/ en bedankt. Ik vond het echt lastig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Gecondoleerd ;/ en bedankt. Ik vond het echt lastig


    T is al jaren geleden, maar bedankt. Het hoort ook lastig te zijn, anders zou het niet goed zijn.


    Bowties were never Cooler

    Ik kan pas zaterdag reageren, heb morgen ( zoals vandaag) een modeshow/kunst happening en dit duurt van 4 tot 22 so yeah i am to tired now


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Succes en veel plezier!!


    Bowties were never Cooler

    Ehm, wat voor lessen heeft iedereen eigenlijk? Gezien er geen rooster is (of ik heb die over het hoofd gezien) en straks zit iedereen ergens anders :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered