• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Rollen die nog (deels) ingevuld moeten worden

    Mignon - Bethany Goldstein (heeft aangegeven dat ze moeite heeft met de rol maken. Oplossing?)
    B4STILLE - Janny O'Donnel
    Malfoys - Quinn Rebecca Grey (Is dit een van de daders? Dat is mij nog niet duidelijk uit de post namelijk en ik weet niet meer of je ook een gewone leerling had x) )
    Eleazar - Jared Lestrange Christians
    Millard - Stuart Terence Stephenson
    Eleazar - Dominic Harris
    Pans_Daughter - Sunset Dyani Greenleaf
    Rigel - Jackson Charles Harper (denk ik tenminste, er staat 'text' bij geschiedenis)
    Oneira - Sasha Amber Forrester

    Man voor NeverTouchMe (leerling)
    Man voor itscamilla (leerling)
    Gereserveerd voor Malfoys (Dader, of is het Quinn die een dader is?)
    Gereserveerd voor Mignon (politie, maar ik weet niet of je die rol nog wilt aangezien je ook moeite had met Beth?)
    Man gereserveerd voor Gilderoy (Directeur, hier ben ik mee bezig (; )

    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 14:01 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dalis schreef:
    Nu is ze bij wiskunde en ik weet het echt niet meer haha ik denk het niet


    Oki, daar kan ik wel iets mee fixen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Oki, daar kan ik wel iets mee fixen ^^


    Okay

    AlecLightwood ->PeterMaximoff


    Bowties were never Cooler

    I will change the names once! I promise:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben van morgen t/m zaterdagochtend in Londen met school, dus ik zal dan niet kunnen posten.

    Edit: O wow, ik ben gewoon mijn halve zin vergeten. Haha. Nu zag het eruit alsof ik tot dan enkel op school ben, lol.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 23:05 ]


    She was always looking for more..

    Ik ga uiterlijk donderdagavond een post schrijven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Top! Thanks voor het melden beiden^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guysss sorry voor de lange afwezigheid. Ik zat met werk en school enzo. Maar vanavond ga ik beginnen aan mijn post!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 21:13 ]


    breath of life

    Ik ben dit weekend niet bereikbaar ivm Pinkpop.

    Ik reageer maandag weer waar nodig


    Bowties were never Cooler

    Ik zou nog schrijven hiervoor, en wil ook schrijven, maar betwijfel een beetje hoeveel zin dit nog heeft...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien is het een idee dat de lessen geskipt worden? ( meestal lopen rpg's hier dood) en dat de leerlingen informatie krijgen waarop ze hier zijn en naar de gymzaal worden geroepen of iets dergelijk? Ik weet het niet zeker maar nu lijkt alles nogal vast te zitten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Misschien is het een idee dat de lessen geskipt worden? ( meestal lopen rpg's hier dood) en dat de leerlingen informatie krijgen waarop ze hier zijn en naar de gymzaal worden geroepen of iets dergelijk? Ik weet het niet zeker maar nu lijkt alles nogal vast te zitten


    Hier ben ik het wel mee eens ja. Ik heb niet het idee dat er veel boeiends kan gebeuren in die les.


    She was always looking for more..

    Raccoon schreef:
    Misschien is het een idee dat de lessen geskipt worden? ( meestal lopen rpg's hier dood) en dat de leerlingen informatie krijgen waarop ze hier zijn en naar de gymzaal worden geroepen of iets dergelijk? Ik weet het niet zeker maar nu lijkt alles nogal vast te zitten


    Dat vind ik wel een goed idee ja.
    Willen jullie dat nu skippen en dan doorgaan naar de mededeling?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat dat wel een goed idee is ja c: + misschien peilen wie er überhaupt allemaal nog meedoen? Sommige hebben namelijk nog niks gepost.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat vind ik wel een goed idee ja.
    Willen jullie dat nu skippen en dan doorgaan naar de mededeling?


    Dat zou ik wel fijn vinden ^^ Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening c:

    Misschien is dit ook een goed moment voor de politieagenten ook c: ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH